[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 30 iulie 2007

NEWS.KELLY OSBOURNE in MUSICALUL CHICAGO

Potrivit ziarului Times Kellly Osbourne fiica celebrului "greu" OZZY va debuta in rolul Mamei Morton din musicalul Chicago.La 22 de ani este cea mai tanara actrita pentru acest rol jucat in versiunea de scena de catre Alisson Moyet si in cea de film de Queen Latifah.kelly se va alatura distributiei pentru o mini stagiune de sapte saptamani incepind cu 10 septembrie la London's Cambridge Theatre.

Acest post face parte dintr-o serie de stiri din cultura,media si divertisment "off Romania" pe care ma gandesc sa o initiez pt cititorii acestui blog.De selectia stirilor nu ma voi ocupa personal dar imi voi da acordul catre (re)publicare.As vrea sa cunosc opiniile blogerilor pe tema asta...

Eu ma voi ocupa in continuare intr-un mod, sper, constant de prozele,poeziile si fotografiile mele.

By the way- caut selectioner pentru stiri si administrator blog

alina.macarie@gmail.com

3 comentarii:

  1. sugestie: integrarea site-ului (vamamusic) cu blog (cel de fatza) si galerii foto, calendar concerte (updatat la zi)... cam cum e pe fostavamaveche.ro ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu una citesc bloguri pentru ca ma intereseaza gandurile, trairile si opiniile persoanelor respective; ma intereseaza "perceptia" lor. daca vreu stiri despre orice altceva dau in search pe google sau citesc presa. Din punctul meu de vedere asemenea stiri isi au locul pe un blog doar in masura in care sunt selectate de cel care scrie blogul; sau macar beneficieaza de comentarii din partea acestuia: numai astfel se face diferenta intre o informatie pe care o pot gasi si in alta parte si o opinie personala despre un anumit subiect.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am intors duminica de la mare trista ca ma despart de noua mea iubire. M-am indragostit de mare...as vrea sa o revad dar nu stiu daca se mai poate...
    Si pe tine as fi vrut sa te vad dar, ... erai prea departe.

    RăspundețiȘtergere