[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 6 august 2007

VOI pentru FLORIAN PITTIS(2)

alchiri said...
As vrea ca oamenii sa nu moara nicioadata-asa imi spuneam cand eram copil....as vrea dar nu se poate...oamenii mor. Oamenii dispar pt totdeauna nu mai zambesc, nu mai rad, nu mai canta, nu te mai imbratiseaza, nu te mai cearta.......mor.
A murit si "Domnul Pittis" nu ne va mai povesti, nu ne va mai canta......dar va ramane in noi cat vom trai si apoi in copii nostri cat vor trai si ei...caci la fiecare ne-a lasat o parte din sufletul sau prin cantecele sale, prin tot ce a facut.
Ca si Tudor iti multumesc "Domnule Pittis" ca m-ai facut partasa la viata ta, la trairile tale, iti multumesc pt curaj, pt tot!

lucien said...
eu o sa-mi amintesc de colibri, de cantecele lui, de vocea de la teleenciclopedia. a fost un artist si un om bun.


Roxi said...
Domnule Pittis, imi doream atat de mult sa te vad, sa te aud la "Folk You"! Nu-mi vine sa cred ca ai murit; a murit "greierasul", personajul meu preferat din celebrul film "Veronica se intoarce".Trist.Mereu vei ramane in mintea romanilor si nu numai.
Cu mult respect,
Roxi

Ambasadoarea said...
Inger,
iti bat copiii
la portile sufletului
Deschideti pumnul-
atinge-i pe par.
In inima mea esti viu
si vibrezi
ca o coarda de vioara
atinsa de vant.
Poet fara voie
renasc intr- o para
si-ti plang norocul
de a-L intalni pe Dumnezeu...


soad said...
"acum nimic nu este ca-n aceea zi de mai" - vis de primavara.....

k3lu said...
ieri a plouat...da, ieri, duminica, cerul a plans...era ploaia care a venit...si le-a contopit pe toate, le-a trasmis celor care "sunt si cugeta" ca simpli "Pitis fani" sa umble, in tenisi albi, cu miros de mar, primavara-n par!!!
"doamna", era tanar si prin vine ii curgea "bunicile si unchii", se hranea cu lapte din "sfarcuri" de cometa...si povestea despre viata, desprea arta...si noi!
s-a stins o stea din galaxie...o stea pe care suntem datori sa o purtam in sufletele noastre...sa intelegem ca s-a dus sus, sus la dreapta Lui, sa-i povesteasca cum este viata intre arta, muzica, sport...sa-i spuna si Lui ca teatrul este viata, sa-i spuna si Lui ce este muzica fara folk sau rock, sa-i povesteasca despre fotbal...
o sa ramai "cu mot", MOTULE, pentru ca am invatat sa traim si sa murim cu tine, frumos, elegant, discret, "colibric".
Iti multumesc, domnule Pitis pentru ca ne-i ridicat nivelul de cultura...pentru ca ne-ai invatat sa ne incaltam in "conversi", pentru ca "folk you", pentru "rolling stones", "woodstock-ul sufletelor noastre", pentru noptile nedormite din vama veche, 2 mai...
iti multumeste un simplu om, care va recita in nopate, urcat pe un ims, undeva aproape de mare:" sunt tanar doamna, tanar", asa cum vei ramane in memoria mea, un om elegant cu parul lung, cu tenisi albi...

Mircea

andreea said...
Si eu cand am auzit vestea am avut un gust amar, mereu veti ramane viu in amintirile noastre prin cantece... Pe antena 2 a fost o emisiune, in memoria Florian Pittis, despre concertul Rolling Stones, povestea lor, despre rock ca este masculin ca versurile se termina cu silabe accentuate, ma uitam si nu imi venea sa cred ca nu mai este printre noi, mi se parea atat de viu, atat de plin de viata, cum zicea si dansu, sunt tanar, mereu tanar, vesel... e trist, acum imi amintesc ce zicea si domnul Octavian Paler " a muri inseamna a te muta intr-o stea" alt om care nu mai e printre noi ... dar am speranta ca le e mai bine acolo intr-o stea ... Dumnezeu sa il odihneasca

Costin Stroie said...
Gata, trag cortina, spectacolul meu s-a sfarsit (...) va rog indreptati-va acum spre casele voastre. In lume e-o veselie mare si ploua si ploua mereu...

Ascultam acest epilog ieri dupa-amiaza, in drum spre Bucuresti... Ploua... Ne vei lipsi, drag prieten...

Noapte-Buna said...
"tine minte : sfarsitul nu-i aici "

si cam atat.

Andrei said...
Pittis s-a dus sa se plimbe printre nori alaturi de Pellea, Caragiu, de Calugareanu, de Mihalea.

make_things_matter said...
nu am cuvinte.

dumnezeu sa-l odihneasca.

Razvan said...
Nu am avut privilegiul/onoarea sa il cunosc. Ce mi s-a inamplat insa a fost ca, din cand in cand, sa stau la o masa invecinata pe la Valea Regilor. Am tras cu urechea, sorbind cu nesat fiecare frantura de cuvant pe care o rostea. Mereu am vrut sa ma duc sa ii strang mana, sa il felicit, insa curajul m-a parasit de fiecare data: Florian Pittis era pentru mine prea mult Led Zeppelin, prea mult Pink Floyd, prea mult Rolling Stones... era prea mult legenda pentru mine.
Poate suna fals, poate e prea tarziu, poate imi fac eu idoli prea usor. Poate doar m-am nascut putin prea tarziu sau putin prea devreme...

~-Mi|-|@i-~ said...
Domnul Florian Pitis...CARPE DIEM! Traiti-va clipa! El si-a trait clipa pana in ultimul moment! Dumnezeu sa-l odihneasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu