[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 22 aprilie 2008

Anunt pentru licee

Dupa cum v-am spus dupa lansarea Vama ne pregatim de un turneu prin licee.

Liceele din Bucuresti care au vizitatori pe acest blog sunt rugate sa-si desemneze reprezentanti si sa ne contacteze prin mail la bed for love at gmail dot com cu subiectul vama in licee

Reprezentantii liceelor vor fi invitati la o discutie cu noi pentru a putea sa vedem cum putem colabora pentru turneu.

Remember: in Bucuresti sunt mai multe licee decat numarul vizat pentru turneu. Ii vom alege pe cei care ne doresc mai mult. Logic nu?

33 de comentarii:

  1. Si prin alte orase cand mai exact veniti? Va asteptam cu nerabdare la Iasi! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. anne:pentru a alege liceul trebuie sa fim contactai de reprezentanti..

    RăspundețiȘtergere
  3. ce licee domne` haideti la facultaaa :D

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca bucurestiul e prea rasfatat cu concertele voastre . mai bine , vama in provincie :) suna mai frumos :) cred ca in orase de circa 100 mii de locuitori o sa fiti bine primiti .
    semnat , un targovistean :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Anne spunea...
    Si prin alte orase cand mai exact veniti? Va asteptam cu nerabdare la Iasi! :D
    :d iasul are deja 2 reprezentanti ;)) ar trebui sa fie privilegiat :">

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt de acord cu ade.. da facultatile ce au?? :(

    RăspundețiȘtergere
  7. ups..:) am vazut cu intarziere ca ai zis ca si prin facultati.. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Si in Ramnicu Valcea :D ca e aproape de Bucuresti ;;)
    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai *pretty please*

    so..si cei din alte orase va contacteaza pe mail? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. de acord cu funinthesun
    nu v-am mai vazut de cand erati "vama veche"
    ati putea veni si prin alte orase
    :)

    RăspundețiȘtergere
  10. am o singura problema:) stau departe si va vreau de mult

    RăspundețiȘtergere
  11. am o singura problema:) stau departe si va vreau de mult

    RăspundețiȘtergere
  12. mai ales in poli;;) ceva in aer liber.. nu maxx..nu kristal..ar fi super.. e mult prea frumos afara 8->

    RăspundețiȘtergere
  13. Dar in Constranta?
    NU veniti si in constarnta?

    RăspundețiȘtergere
  14. In Sfantul Sava va asteptam! Cum v-am asteptat si la bal! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Daaa! Sfantul Sava va asteapta cu bratele deschise!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. concert in liceu? ionita asan din caracal vrea si el

    RăspundețiȘtergere
  17. calinescu va vrea!!! adik...liceu george calinescu :P uff...ne dorim atat d mult sa veniti nu ne ramane decat sa vb cu conducerea si sa fim suficient de convingatori :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  18. George Calinescu va asteapta cu cea mai mare placere. Deja avem reprezentanti.
    Wicked show \:D/

    funinthesun: muta-te in Bucuresti, sa intri in randul rasfatatilor ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. haide da' haaidee in licee si in Arad :) :) :D :D da' repede ca va vrem.tare de tot :)

    RăspundețiȘtergere
  20. la [ucioasa sigur nu veniti nu?:))
    ma rog... nimeni nu a auzit de pucioasa...da' si noi va vrem:D

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna Tudor,
    Imi place mult ideea de concertare in licee..la Braila cel putin va pot asigura chiar multa promovare.Colegiul National Nicolae Balcescu va asteapta si ar fi extraordinar sa corelam momentul cu inceputul lunii iunie,cand toti avem o stare euforica de sfarsit de an scolar..As fi preferat sa iti scriu direct pe mail,pentru mai multe detalii.De asemeni,de discutiile cu directorul acestui liceu,nu va faceti probleme...am experienta in ceea ce priveste evenimentele de genul asta.

    De curand ne-am intalnit la Hilton,mi-ar fi placut sa intram in vorba un pic dar erai ocupat si plus de asta,nu imi sta in fire.

    In incheiere,astept cu nerabdare vesti de la voi si va asigur de toata buna noastra colaborare.

    www.casafestiv.ro

    RăspundețiȘtergere
  22. Vrem si noi Vama in Ploiesti!Avem vreo şansă???

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna! Ma numesc Anca-Nicole Balaban si sunt eleva a Colegiului National Vasile Alecsandri din Galati. Am fost delegata de catre colegii mei sa-ti scriu si sa te rog sa vii impreuna cu trupa si la noi in liceu. Clasa mea organizeaza o actiune cu ocazia Zilei copilului care se va desfasura de-alungul unei intregi saptamani, la sfarsitul careia va avea loc un mic bal caritabil, la care am fi onorati daca ati fi prezenti. Indraznesc sa va scriu pentru ca am citit despre planul vostru cu spectacole in licee si stiu ca puteti fi abordati. Astept cu nerabdare un raspuns .

    RăspundețiȘtergere
  24. va vrem si in C.N Ion creangaaa :X

    RăspundețiȘtergere
  25. lazar lazar lazar :D
    gh lazar
    hai in lazar :D

    RăspundețiȘtergere
  26. lazar lazar lazar
    gh lazar
    hai in lazar :D

    RăspundețiȘtergere