[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 8 aprilie 2008

Baicului la bariera

Baicului la bariera. Nu se poate trece. Pentru cei care stiu intersectia nu e nimic nou. Toti incercam sa trecem deodata. Unii raman blocati in mijloc. Gladiatori. Ploaia de injuraturi se revarsa deasupra lor desi e o zi cu soare. Baga-ti-ai pu....aa in ma-taaaa baaa...Apoi cel care a injurat raspunde amabil la telefon. Injuratura nu mai e o forma de rabufnire ci mai degraba mentinerea unui standard social. Practic daca nu injuri nu existi. In trafic. Asa ca cei injurati nu se mai sinchisesc.

Injuram veseli, resemnati, plictisiti, injuram cascand sau motaind. Trec minute bune, nu reusesc sa inaintez mai mult de zece centimetri. Deodata un tigan se napustesete in mijlocul nostru. - Tataieee...mancati-as pu..aaa taa in ce directie mergi? Tataie nu apuca sa raspunda. - Tataieee da-i putin cu spatele si ia dreaptaaa mult...Asaa si baga-te pa langa asta acum sa treaca si astilalti...

Tataie ar vrea sa replice ca el nu in directia aia vrea sa intoarca dar e hipnotizat de tiganul care si-a asumat rolul de lider in intersectie....- Baga-te, bai cumnate nu vezi ca te-a lasat tataie? Baaa manca-ti-as borsu' nu tuu...Tu stai ma sa treaca ala cu Passatu...Asa manca-v-as p..la voastra de romani ca vreti sa treceti toti odata!!!

17 comentarii:

  1. :))...da-te bah tarane cu jegu' asta, ca dau peste tine...-ce mah,ai masina tare haaaa?...strazile din Romania,nu numai din Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  2. păi nu degeaba se spune: înjuri ca un birjar

    astăzi nu mai sunt birje, toată lumea are maşină...

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) buna asta. pacat ca face parte din realitatea cotidiana

    RăspundețiȘtergere
  4. Baicului.....:) acelas subiect l-am discutat si eu acum cateva ore in dimineata asta....Tudor Chirila, de ce lasi lucrurile neterminate?

    RăspundețiȘtergere
  5. subiectul asta a facut cap de fis astazi...am mai auzit azi cateva persoane plangandu-se de zona de care vorbesti si tu..zicea o tipa azi la munca: "am mers pe jos azi la facultate, am ajuns mai repede decat autobuzu":))
    cand aud povesti de astea, mi se face dor de casa, de constanta, care desi in ultima vreme incepe sa semene putin cu bucurestiul tot ramane marea care uneori mai descreteste fruntile celor care trec pe langa ea, parca acolo lumea nu injura asa mult

    RăspundețiȘtergere
  6. =))Incredibil final... faza cu tiganu' e... chiar se intampla ? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. subcultura naste cultura.

    asta e broblema...

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca nu s-ar intampla, ar fi de imprastiat pe jos de ras =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Tudore....intamplatoare sau nu...sincronizarea insemnarii...cu Ziua Internationala a Rromilor..de pe 8 aprilie?

    RăspundețiȘtergere
  10. Tudore....intamplatoare sau nu...sincronizarea insemnarii...cu Ziua Internationala a Rromilor..de pe 8 aprilie?

    RăspundețiȘtergere
  11. hah ... am prins toate fazele astea intr-o discutie cu un coleg la telefon :)

    din fericire io n-am apucat sa ajung la baicului.

    iar injuraturile din trafic sunt dragute, depinde de zile, sunt zile in care scap doar cu 2 injuraturi. De cele mai multe ori depinde de nesimtirea celorlalti.


    si mai e aia:

    "fii tu capitanul nostru"

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, da! Si eu am incercat sa trec pe acolo. Am observat oameni care isi luau bicicletele in spinare, masini care se busheau "da nervi" sau care circulau pe trotuar. Plus, o chestie haioasa (da, intr-adevar, daca n-ar fi de plans): iti faci aprovizionarea cand esti in trafic...ca acum ai timp sa iti iei tigari, mancare, suc. Mai tragi o pipa..doua..noua..

    RăspundețiȘtergere
  13. Cand abia imi luasem carnetul un cunoscut al familie imi zicea "birjarel", pentru ca o duceam pe maica-mea( care nu are carnet si nici nu are de gand sa isi ia) peste tot. Atunci ma cam bosumflam de porecla, dar acum, de cand injur si eu la volan( cate putin, e drept, si numai cand e cazul, si cu fereastra inchisa) cred ca imi merit apelativul...

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Stau in Baicului de ani buni ...si de 1 an e nebunie la bariera...pana acum era lejer dar de 1 an de cand au inceput lucraririle pe Mosilor e nebunie...eu prefer sa merg pe jos decat sa trec cu masina pe acolo ziua :)...

    Pana cand nu va da drumul la pasarela Doamna Ghica -Pantelimon va fi nebunie ...

    Va urez nervi de otel in trafic :P

    RăspundețiȘtergere
  16. Tiganul probabil avea studii de dirijarea circulatiei rutiere si s-a gandit ca nu strica sa puna si el umarul.

    RăspundețiȘtergere
  17. Stau in zona si in fiecare dimineata plec la munca pe acolo...cu masina...nu injur nu ascult injuraturi...dar drept este ca e un fenomen general toata lumea trece acea cale ferata de parca ar fi oua. Pur si simplu nu inteleg, treci pe DN 1 la Breaza calea ferata cu vreo 70-80 la ora, iar aici o treci cu vreo 5 la ora. Nu fac reclama la masina, dar am una "low cost" si am depasit multe SUV-uri (facute sa mearga macar pe niste denivelari) pe acea linie ferata. Nu am injurat, desi deranjeaza ritmul cu care un SUV trece acea "bariera" ci pur si simplu am depasit (unii oameni au si alte probleme inafara de a-si etala masina), pe ntru ca apoi sa fiu blitzat/claxonat de SUV-L cu rezonante aritmtice in coada, cum ca vezi doamne nu-l las sa treaca. Asta e...Soferia...daca nu face parte din datoria dvs. zilnica trebuie sa fie o relaxare si o placere...Respectul in trafic in Romania? Cand vom avea respect din partea autoritatilor (adica drumuri, semne, legi aplicate...) + inca vreo 2 generatii.

    Respect,
    Adi

    RăspundețiȘtergere