[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 10 aprilie 2008

HI-Q s-au despartit. Fara cavalerism.

Nu comentez motivele despartirii lor. Nu le cunosc si nici daca le-as cunoaste nu as face-o. Mi se pare insa lipsit de curtoazie din partea baietilor sa stearga blogul Nicoletei Dragan fara sa-i dea posibilitatea sa-si spuna parerea.

In acelasi timp, brutal si fara nuante, baietii de la HI-Q au sters multe din amintirile care se regaseau in posturile si comentariile de pe blog.

Continutul acelui blog apartinea Nicoletei Dragan si cred ca ar fi putut exista un preaviz si un drept la replica intr-un cadru oficial HI-Q care era reprezentat prin blogul ei.

Baieti, imi cer mii de scuze dar suna a CENZURA. Si asta e in contradictie cu insasi esenta INTERNETULUI. Noroc ca Google este prietenul nostru al tuturor si puteti citi aici
declaratia fostei soliste de la HI-Q. Succese ambelor parti!!

15 comentarii:

  1. am auzit si eu de despartirea lor la TV si zic hai sa vad ce a zis Nicoleta. si cand colo..blogu' nu mai era! ...sunt perfect de acord cu tine. avea dreptul la replica. dar asta e..fiecare cu optiunile sale. daca asa au decis ei, e treaba lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai înţeles greşit: blogul (cu articole, comentarii şi amintiri) nu a fost şters, a fost doar mutat la adresa nicoletadragan.wordpress.com

    Desigur, am anunţat-o înainte.

    Suntem nişte oameni inteligenţi şi ştim că nu putem (nu vrem, n-are sens) să cenzurăm pe cineva. În definitiv, toată presa are telefoanele noastre, nu-i aşa?

    Te rog modifică articolul tău cu această informaţie, pentru a fi corect până la capăt. Mulţumim anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Renunta Florin la ideea asta cu blogul "mutat"....a vazut toata lumea ca noi nu puteam lasa comentarii si Nico nu are cum sa gestioneze acel asa-zis blog.
    Daca tot ati terminat in relatii bune de ce esti atat de irascibil si reticent la orice cmentariu ????

    RăspundețiȘtergere
  4. @Criss: pur si simplu răspund atunci când văd că se spun ne-adevăruri. Puterea internetului :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa ce am vazut ca blogul meu de pe hiq.ro a disparut am pus mana pe telefon si l-am sunat pe Florin sa-l intreb ce se intampla. Nu mi-a raspuns. I-am dat mesaj si nu mi-a raspuns nici la mesaj. Am aflat tarziu printr-un mail de la fratele lui ca toate posturile mele sunt pe o noua adresa. Adresa facuta de Florin pe adresa lui de mail :) cu drept de stergere ca si asupra celui de pe hiq.ro Ce spuneti? Am nevoie de inca un blog care sa dispara sau sa fie mutat de la o adresa la alta fara ca eu sa pot face ceva? :) Evident ca nu, asta e si motivul pentru care ma puteti gasi pe nicoletadragan.blogspot.com Este al meu in intregime si am drept de "viata si de moarte"asupra lui :)

    RăspundețiȘtergere
  6. hmm.. Nu murea nimeni daca blogul vechi mai era gazduit 2-3 zile. Stergerea lui a fost o greseala, care poate modifica perceptia fanilor in legatura cu ce s-a intamplat cu adevarat in Hi-Q, in sensul ca multi poate o vor considera acum pe Nicoleta un fel de victima. Poate asa si e, poate nu, asta nu avem de unde sa stim, pentru ca rufele murdare se spala in familie, asa cum a zis si ea si asa cum trebuie sa fie. Bafta Hi-Q ! Bafta Nicoleta !
    P.S.: Recunosc ca mi-ar placea sa o vad pe Dana din nou in trupa. Nu ca as avea ceva cu Nicoleta, dar vocea Danei mi-a placut dintotdeauna. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mda, imi pasa de nu mai pot de hi-q, plang incontinuu de cand am aflat cruda veste... Ma lasati?! A fost o trupa slaba si neinteresanta. De ce atata tam-tam si discutii...nu inteleg. Nu stiu cum sunt ei ca oameni, cine si de ce a devenit o victima, da' asta e...ce mare big deal...

    RăspundețiȘtergere
  8. Fara suparare, insa mie acesti foi ilustri cantareti afoni nu mi-au inspirat niciodata nimic. Mi-a placut Dana foarte mult, iar apoi Nicoleta mi-a devenit draga...insa ei doi NU, niciodata! Din pacate, au demonstrat o data in plus de ce sunt in stare

    RăspundețiȘtergere
  9. de ce trebuie sa se faca atata tam-tam pe tema acestui blog??nu exista interes pt evolutia de acum incolo a trupei ?al nicoletei?sunt 3 oameni cu personalitati diferite care nu isi spala rufele in public dupa cum ne dam cu totii seama si asta e datorita faptului ca nici unul din noi nu stim detalii in ceea ce priveste separarea lor.....au motive cu siguranta...asa ca nu cred ca suntem in masura sa judecam ..si sa ne dam cu parerea atat de vehement in ceea ce ii priveste.fanii sa ramana alaturi de ei pt ca de renuntat cu siguranta nu o vor face ......e trist ca nu au gasit o solutie care sa nu ii aduca aici ...insa.....e bine ca cei care vor sa ramana alaturi de nicoleta au unde sa isi posteze gandurile....ea facandu si alt blog intre timp......totul va fi bine??om trai si om vedea....

    RăspundețiȘtergere
  10. de ce trebuie sa se faca atata tam-tam pe tema acestui blog??nu exista interes pt evolutia de acum incolo a trupei ?al nicoletei?sunt 3 oameni cu personalitati diferite care nu isi spala rufele in public dupa cum ne dam cu totii seama si asta e datorita faptului ca nici unul din noi nu stim detalii in ceea ce priveste separarea lor.....au motive cu siguranta...asa ca nu cred ca suntem in masura sa judecam ..si sa ne dam cu parerea atat de vehement in ceea ce ii priveste.fanii sa ramana alaturi de ei pt ca de renuntat cu siguranta nu o vor face ......e trist ca nu au gasit o solutie care sa nu ii aduca aici ...insa.....e bine ca cei care vor sa ramana alaturi de nicoleta au unde sa isi posteze gandurile....ea facandu si alt blog intre timp......totul va fi bine??om trai si om vedea....

    RăspundețiȘtergere
  11. de ce trebuie sa se faca atata tam-tam pe tema acestui blog??nu exista interes pt evolutia de acum incolo a trupei ?al nicoletei?sunt 3 oameni cu personalitati diferite care nu isi spala rufele in public dupa cum ne dam cu totii seama si asta e datorita faptului ca nici unul din noi nu stim detalii in ceea ce priveste separarea lor.....au motive cu siguranta...asa ca nu cred ca suntem in masura sa judecam ..si sa ne dam cu parerea atat de vehement in ceea ce ii priveste.fanii sa ramana alaturi de ei pt ca de renuntat cu siguranta nu o vor face ......e trist ca nu au gasit o solutie care sa nu ii aduca aici ...insa.....e bine ca cei care vor sa ramana alaturi de nicoleta au unde sa isi posteze gandurile....ea facandu si alt blog intre timp......totul va fi bine??om trai si om vedea....

    RăspundețiȘtergere
  12. eu abia ieri am auzit despre despartirea celor de la hi-q,dar oricum,se pare ca baietii nu au fost fair play.oricum succes nicoletei!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, sa ii fie rusine lui Grozea asta, marele Blogger.

    RăspundețiȘtergere
  14. mi-ar parea rau daca intr-adevar va-ti desparti.eu pe mihai il vad in union in sibiu duminica cand mai merg pe acolo.imi place mult stilul pe care l-ati adoptat.va pupic si sper sa va fie bine.ador mel love

    RăspundețiȘtergere
  15. mi-ar parea rau daca intr-adevar va-ti desparti.eu pe mihai il vad in union in sibiu duminica cand mai merg pe acolo.imi place mult stilul pe care l-ati adoptat.va pupic si sper sa va fie bine.ador mel love

    RăspundețiȘtergere