[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 14 aprilie 2008

Interviu cu mine (1)

Chirila: De ce nu zambesti mai des?

Tudor: Nu cred ca e treaba ta...

Chirila: Ai probleme?

Tudor: Poate am..Oricum nu cred ca frecventa zambetelor mele e obiectul acestui interviu.

Chirila: Bine ma..Sa vorbim despre muzica...

Tudor: Hahhahahaaa...Ce stii tu ma despre muzica?

Chirila: Destule cat sa-ti pun intrebari...Te consideri compozitor?

Tudor: Stiu unde vrei s-ajungi..Da ma, consider compozitor si orchestrator si fac si versuri...

Chirila: Omu' orchestra, ce sa zic..N-ai studii si nu cunosti armonie, teoria muzicii..

Tudor: Nu-mi trebuie...Stiu armonie cat sa imi astern cantecele pe pian sau chitara..Si cand nu stiu descopar in timp real...Crezi ca un cantec are nevoie de scoala de muzica?

Chirila: Cred ca nu strica..Si n-ar strica sa mai lasi orgoliu asta..se simte la fiecare raspuns..

Tudor: Tu vorbesti de orgoliu? Dar cand te hranesti cu multimea e bine nu?

Chirila: Ne hranim amandoi? Ce tu faci cantecele alea doar pentru tine?

Tudor: Pana la un punct da...

Chirila: Noroc ca ma ai pe mine sa ti le vand...Altfel ar ramane pe clapele de la pian...

Tudor: Esti obraznic...

Chirila: Ma rog, tu stii mai bine...

Tudor: Cand avem spectacol?

Chirila: La teatru? Nu stiu...Putem contiuna?

Tudor: Nu...Nu mai vreau...

34 de comentarii:

  1. hmm..haios...:Ddualitatea din u isi spune cuvantul..:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu Nu Nu! x( macar sa te vad si eu o data :)) ... haai ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaa... inca mai vrei... :)) bun asa.

    RăspundețiȘtergere
  4. daca ai facut interviul in fata oglinzii , cred ca e putin murdara ... si murdaria asta este curata si reprezinta o particica din teatru , ala pe care il iubesti tu . deci concerte si spectacole go on ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. putem sa bag mana in foc k tudor e mai copilaros decat chirila.pe chirila il consideram orgolios! tudor era simpatic :)) :)) ce minte poti sa ai..nebuna, nebuna, nebuna:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Exceptional !
    Eu am trei prenume...asa ca iti dai seama cum e in cazul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. data viitoare implica si un prieten imaginar :))) apropo de teatru, cand ne mai incanti? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place, imi place dialogul. Imi place Tudor mai mult, dar fara obraznicul de Chirila...n-ar fii el.

    RăspundețiȘtergere
  9. bai chirila, ce-ai ma cu tudor?:))

    RăspundețiȘtergere
  10. mai au un pik si se iau la bataie...=)))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. cand doi se cerata,al treilea castiga..si castigatorul este...tudor chirila!!!(cateodata chirila tudor)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi se pare ca te simti singur, usor nefericit si parca nemultumit...dar o sa treaca, ploaia e de vina.
    Si teatrul...teatrul creaza dependenta! E un viciu de care (slava Domnului!!!) n-o sa scapam niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  13. nici armonie,nici teorie si nici forme;))bai chirila...nu te mai lua de tudor ca el chiar face muzica.si o face si bine :P

    RăspundețiȘtergere
  14. super tare, imi place si de chirila si intrebarile lui si turor si raspunsurile!

    RăspundețiȘtergere
  15. chiar asa.De ce nu zambesti mai des?:))

    RăspundețiȘtergere
  16. tu esti mai mult tudor sau mai mult chirila? oricum cred ca tatal tau ar fi fost foarte mandru de tine:)

    RăspundețiȘtergere
  17. asteptam "interviu cu mine (2)"

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. superb,e o idee excelenta sa vorbesti cu tine,imi place cum scrii...bafta vama!

    RăspundețiȘtergere
  21. mi-ai placut aseara in emisiunea lu' brancu. mi-ai placut intr-o piesa la teatrul de comedie si intr-un spectacol in care erati invitate mai multe formatii iar pentru ca se canta play - back voi v-ati limitat la gestul de a oferi flori fetelor in sala pe melodia voastra. nu-mi placi cand vrei sa faci si te crezi copilu teribil si nu-mi place cand esti arogant si autosuficient. mi-a placut ca aseara ai fost destept, rezervat profunt. fain.

    RăspundețiȘtergere
  22. dragut ”interviul cu tine (1)”..usor childish asa...:) asteptam si continuari..

    RăspundețiȘtergere
  23. interesant interviu;)am crescut cu muzica ta si te-am apreciat tot timpul.Am crezut in muzica romaneasca si cred datorita celor ca voi.Iti doresc mult succes in continuare si te mai asteptam la timisoara

    RăspundețiȘtergere
  24. interesant....:)nar fi rau sa incercam si noi asta:))

    RăspundețiȘtergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  26. Salut! As vrea si eu sa pot vorbi cu Tudor sau cu Chirila....dupa caz. NU vreau sa fie un stereotip dar ascult mult Vama Veche si Vama. As putea primi o adresa de mail de contact(ma gandeam la un numar de telefon dar nu vreau sa ma intind). Multumesc anticipat. Cu respect si apreciere, Adelin(adeadelin89@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere