[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 21 aprilie 2008

Vama Update

Am ras azi unii de altii la sedinta foto care va avea totusi un aer serios, alb-negru. conceptul grafic avanseaza. cred ca discul se va numi 'vama '.simple as that. ca sa ne gasiti usor pe rafturi. mi-e dor de mare si de falezele alea care cad. slujba de Florii a fost frumoasa si datatoare de liniste. copiii zglobii asteptau nerabdatori impartasania in curtea bisericii. apoi ne-am dus la targul de vechituri. am probat un patefon. pe disc se auzea strauss - sange vienez. mi-e dor de mare. dar nu mergem de 1 mai acolo. e o incrancenare urata de 1 mai la mare. lumea se imbata cu orice pret de parca statutul de om treaz sau doar "matol" ar fi decadent. de 1 mai singurul lucru "curat" e sa fii beat mort. i skip that. mi-e dor de mare. stai linistita am sa vin si am sa te sarut fara stirea lor. am timp berechet din iunie pana in septembrie. stii ca ti-am mai facut un cantec? nu despre valurile tale, despre tine cu totul...ti-l soptesc in curand...

16 comentarii:

  1. pe cat de simplu pe atat de frumos, mi-e dor de mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare frate!!!bere la 0,33 si scriem la licenta..,la vara, la mare, la vara...

    RăspundețiȘtergere
  3. :-< si mie...de aerul rece si intepator al diminetilor in care ma incapatanez sa vad rasaritul, de amiezile petrecute privind cerul, de marea seara si apoi noaptea, de muzica tare,de forfota de petrecareti care merg spre terase si cluburi si par a nu mai ajunge la destinatie pana dimineata...mi-e dor sa vad oamenii zambareti si linistiti in toata agitatia asta dulce :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Saruta marea si canta pentru ea,pentru ca si ea ne saruta trupurile de fiecare data cand noi ii invadam intimitatea si ne incanta auzul cu muzica ei unica,desi unii din noi nu o mai auzim.Asa cum ai spus si tu se merge la mare doar sa se bea in cantitati uiase...rusinos.Intr-o zi marea se va supara.....

    RăspundețiȘtergere
  5. abia astept sa ascult noile piesa, ceva poze de la sedinta foto...

    RăspundețiȘtergere
  6. Marea e mare. Experienta fata de ea este personala si n-are nicio legatura cu ce se poarta. Si fiindca, apropo de marea noastra draga, Neagra, o prietena de-a mea a descris o experienta intr-un mod inedit, cel putin pentru mine ( ma refer la modul cum altii mi-au impartasit ), mod cu care rezonez, imi permit sa o citez:
    "S-ar parea ca la mine procesul a fost cumva invers, vederea unor ape straine m-a facut sa-mi iubesc propria mare mai mult si mai profund ca inainte.. O aseman acum cu acele ape linistite la suprafata dar cu o viata tumultoasa in adinc, despre care nu poti niciodata sa prevezi ce va decide.. respect si iubesc marea noastra, iar replica unui bun prieten (german.. cind o vazuse prima oara) cum ca nu e asa interesanta pentru ca nu are valuri mari si e banala ca si colorit, m-a intristat putin, pe moment.. e ca si cum as trece nepasatoare pe linga o persoana doar pentru ca poarta niste haine ponosite, indiferenta la bogatia interioara pe care mi-ar revela-o daca as avea ochii deschisi...Tocmai asta face marea noastra, ajuta oamenii sa evolueze, zic eu. Nu credeti ca e usor sa ramii extaziat in fata unui ocean in plina desfasurare a maretiei, cind valurile se ridica parca zeci de metri in timpul furtunilor si vaporul tau pare coaja de nuca in causul palmelor divine.. sau cind turcoazul apei straluceste de-ti lacrimeaza ochii (in Caraibe) sau albastrul Mediteranei in larg te face sa-ti doresti sa te cufunzi si sa-i pipai autenticitatea? Sigur ca nimeni n-ar ramine indiferent.. eei, dar ia sa vedem cind e vorba de `mica-mare` a noastra, sora cea mica si mai saracuta in efecte speciale, umila aparent dar dornica si ea de atentie, lipsita de forta izbitoare cu care oceanul isi ia tributul dragostei umane.. nu ne ramine decit sa coborim adinc in simturi, s-o lasam sa se manifeste usor si lin, ca o adiere mai intii si-apoi crescind in intensitate dar mereu blinda si sofisticata in acelasi timp, ca o doamna ce nu-si pune toate bijuteriile intr-o seara, multidimensionala in vibratie si gata sa ni se ofere in orice mod o putem simti, marea mereu ne vindeca si ne iubeste, ne asteapta sa revenim la sentimentele calde pe care ni le-a trezit cind, copii fiind, am simtit nelamurit dumnezeirea in forta si blindetea ei.. ea este inteleapta si vesnic iertatoare, marea noastra draga." No comment!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt de la mare. :)
    Se spune ca cei care locuim la mare nu o pretuim asa mult ca ceilalti. Poate e asa pentru unii , dar eu ador marea, e refugiul meu si nu stiu cum o sa fac de la anu in bucuresti.
    Vreau sa scap de bac si de admitere si sa vina varaa.
    Pana atunci ascult vama veche 18 ani si vara asta

    RăspundețiȘtergere
  8. si mie mi-e dor de mare...as merge si de 1 mai....in 2 mai...sa adulmec marea, sa ma ud la picioare si sa caut scoici.....sa beau bere si sa mananc hamsii si clatite din vama ....de toate mi-e dor

    RăspundețiȘtergere
  9. hm...si asa am aflat si raspunsul la intr mea"nu lanasati albumul la mare de 1 mai?". si mie mi`e dor de mare..si o sa`mi fie tot timpul cand nu sunt acolo ;)) tocmai de aia sper sa fie o atmosfera cat de cat dragutza de 1 mai

    RăspundețiȘtergere
  10. marea face parte din mine.am crescut pe plaja...metaforic vorbind.Am facut castele de nisip,am carat acasa meduze in punga,am pescuit guvizi,m-am indragotit la malul marii,am rupt scrisori si relatii tot la malul marii...si iar m-am indragostit...si tot asa.
    cand eram mica si imi era dor de mare,o ascultam intr-un melc..
    in extrasezon marea e doar a mea!!era asa frumoasa aseara,sub luna plina!

    RăspundețiȘtergere
  11. azi fak 18!!!!!!
    tudor...iti multumesk pt. tot

    RăspundețiȘtergere
  12. "marea-mi da mereu-napoi tot ce oamenii imi iau ... " o sa iau eu "Sufletul normal" la mare de 1 mai :)

    RăspundețiȘtergere
  13. mi-e dor de mare...marea te spala si te sareaza.....
    ma duc de 1 mai la mare....doar ca sa o simt,sa o imbratisez si sa o miros...restu nici nu mai conteaza!ma duc si singura daca nu are cine sa vina cu mine!
    astept cu nerabdare albumul!
    mama fredoneaza prin casa.."iubitooo noi mergem pe sarma....lalalalaaa" :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Tudor , esti un om extraordinar. Nu spun asta ptr talentele tale in muzica si teatru. Nici ptr ca scrii atat de interesant. Ci pentru ca nu ai uitat sa ai credinta. Putini mai sunt oamenii ca tine ce merg la biserica in ziua de Florii.

    RăspundețiȘtergere
  15. "Trebuie sa ajung pe-o terasa la mare
    Sa-mi pierd vremea pe plaja
    Sa ma-mbat si sa cant"
    Iti suna cunoscut Tudor?Ma gandeam ca atunci nu ar fi frumos sa ii criticam pe altii pt ce si cat consuma la mare indiferent ca e sau nu 1Mai...E adevarat,e urat ce se intampla dar sa lasam sa critice pe altcineva si tu continua sa ne faci zilele frumoase prin muzica ta.E doar o sugestie...

    RăspundețiȘtergere