[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 30 iunie 2008

Bucurie cu mana in gips

Sunt cu mana in gips. Nu e grav si nici de interes public. Vreau doar sa subliniez ca e
magic sa ai doua maini in putere si ar fi minunat sa gasim algoritmul bucuriei zilnice la adresa "intregului" pe care il formam.Poate ca toti ar trebui sa ne plimbam oputin prin Spitalul de Urgenta ca sa intelegem notiuni ca fragilitate, durere, bucurie, fericire, simplu.

24 de comentarii:

  1. Uff, imi pare rau! Sa te faci bine repede, ca sa poti simti din nou magia - pe care noi o credem normalitate - de a avea doua maini.

    RăspundețiȘtergere
  2. inca nu am auzit nimic prin presa de mana ta.
    oricum,cred ca dormeam:)
    imi place ca nu esti vanator de paparazzi&articole picante in presa.
    doar pe blog.articole adevarate,insa.

    [sa te faci bine!]

    RăspundețiȘtergere
  3. oh sorry :( cum ai reusit sa ti-o rupi?

    RăspundețiȘtergere
  4. De cele mai multe ori il gasesti doar dupa ce ajungi la Urgente si il uiti destul de repede (desi iti spui ca incepand din acel moment ai sa pretuiesti ceea ce ai). Intr-a IV-a am invatat din nou sa merg si - mult mai greu - sa alerg. Experienta unica : ) dar a durut.

    Poate am sa merg la interviu ...
    PS: sa vezi magie cand iti trece.

    RăspundețiȘtergere
  5. te invidiez :p
    intr-a 8-a cand am avut mana in grips eram cea mai fericita, toata lumea imi dadea atentie si ma ajuta, primeam micul dejun la pat ;))

    lasa ca 3 sapt trec repede :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Probabil e mana stanga:) acum ca ai descoperit "magia", iti doresc sa te faci bine cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum inveti s-o faci si cu stanga.
    Sau, daca nu esti suficient de dibace, poti chema un prieten

    RăspundețiȘtergere
  8. Azi m-a durut capul numai cu emisfera dreapta, intr-un anumit punct frontal. Mi-a trecut sub droguri si chiar sunt mult mai fericita decat inainte sa ma doara. fiindca e minunat sa nu te doara NIMIK!!! :D
    multa racoare pe sub ghips si fara mancarici ;)

    p.s. tot drumul sb-cj am ascultat albumul. si cand i-am pus mamei "D-zeu nu apare.." mi s-a facut pielea de gaina. Si nu era prima data cand o ascultam. Mai numeri un fan in randul doamnelor, Tudore! Si inca ce doamne..mama mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Însănătoşire grabnică şi ai mare dreptate, dacă am trece pe la un spital de urgenţă atunci când suntem nemulţumiţi de locurile de muncă, de notele de la şcoală sau ca nu ne-am cumpărat nu ştiu ce lucru, poate am realiza că toate acestea sunt lucruri mici şi neînsemnate, pe când suferinţa, durerea, neputinţa sunt adevăratele lucruri care ne trezesc la realitate şi ne fac să preţuim viaţa mai mult ca oricând.

    RăspundețiȘtergere
  10. andreea , cum sa il invidiezi :)) tu dai bacu maine :)) cum sa ai mana in gips ?! :O

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. “Your pain is the breaking of the shell that encloses your understanding.” khalil gibran
    anyway, nu incerca sa regasesti armonia intregului cat inca ai mana in ghips, ca sa n-o dai in alte nebunii..
    take care, relax, k pana te insori iti trece:)

    RăspundețiȘtergere
  13. oups :-s ce ai patzit? o sa fie ok >:D< astfel de lucruri ne fac sa apreciem mai mult ce avem, atunci cand credem k nu avem nimic. ne avem pe noi, fizic si moral, ia rpe noi nu ne vom pierde niciodata :D [de preferabil]

    RăspundețiȘtergere
  14. Spune-ne si noua cum ai reusit aceata "performanta" :)...

    RăspundețiȘtergere
  15. pff...las ca eu am avut picioru in gips :|...asa ca mana nui bai...da totusi cum ai reusit mai??:)):))

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, intr-adevar, ai cu totul o alta perspectiva dintr-o asemenea intamplare.

    Sanatate beton!

    RăspundețiȘtergere
  17. e normal ca sa dam cu capul de altceva decat de fericire in momentuul in care patim ceva rau. e ca si cum treci de la ras la plans...doar asa poti aprecia sau uri ceea ce ai avut inainte.
    http://dreams-realities.ablog.ro

    RăspundețiȘtergere
  18. Noi,oamenii,nu ne dam seama ce multe avem si uitam sa fim fericiti,prea ocupati cu viata cotidiana,uitam sa traim

    RăspundețiȘtergere
  19. da, asa e,conteaza fmult sa fi "un tot" ca sa zic asa...
    si eu am fst cu picioruin ghips si it really sucked :(
    sper k esti ok acum :)

    pup

    RăspundețiȘtergere