[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

sâmbătă, 14 iunie 2008

Din nou Marquez ma face sa plang...

Am gasit aceasta scrisoare aici

26 de comentarii:

  1. Unde e scrisoarea? Cred ca ai uitat sa dai linkul :-).

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte vechi. Şi se zvoneşte că nu e scris de el. Dă-i un Google Search să vezi discuţiile vis-a-vis de scrisoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. da am citito...e destul de emotionanta,dar imi place cum povesteste!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum un an mama a venit cu o bucata de ziar pe care era tiparita aceasta scrisoare, acum a decupat-o si o tine bine pusa si de cate ori se simte singura o citeste; eu cand am citit-o prima data am plans cateva minute bune. ce conteaza pana la urma cine a scris-o atata timp cat spune niste adevaruri, pe care poate altfel nu le-am vedea, desi sunt evidente.
    trebuie sa invatam sa iubim viata asa cum e ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. si pe mine...

    mai ales ca m-am gandit la acelasi lucru ca cel care a postat-o ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Citeste "Interviu cu Dumnezeu", de Paler http://siblondelegandesc.blogspot.com/2008/02/interviu-cu-dumnezeu.html

    RăspundețiȘtergere
  7. florin grozea- florine tu mai bine m-ai intreba daca sunt de acord sa faci bani cu muzica mea pe situl tau...in definiv e irelevant daca e a lui sau nu. textul are valoare intrinseca

    RăspundețiȘtergere
  8. de ce sa nu fie scrisa de el?e o scrisoare de geniu datorita faptului ca a reusit sa exprime prin cuvinte atat de putine esenta vietii!eu incerc sa ma ghidez pe cat posibil dupa sfaturile sale ... are dreptate,cand murim nu luam cu noi lucrurile materiale din cauza carora ne irosim viata sa le obtinem,ci amintirea momentelor petrecute alatauri de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  9. Am citit-o si m-am intristat. Nu pentru ca m-am regasit,ci tocmai pentru ca nu m-am regasit si trebuia. Cu totii ar fi trebuit,insa putini sunt cei care traiesc viata atat de intens incat sa o infrumuseteze si pe cea a acelora din jurul lor. Si,de aceea, e trist. De s-ar inmulti numai soiul bun de oameni...

    RăspundețiȘtergere
  10. Deci, suntem cativa, cei care au plans... Cred ca cei care au pierdut pe cineva apropiat inteleg cel mai bine ce scrie acolo, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am citit-o de ceva timp pe un blog. Credeam ca a scris-o persoana respectiva (apropo de mentionat sursa : ).

    RăspundețiȘtergere
  12. Vreau sa scriu si nu stiu de ce nu pot.Am vrut sa "scriu" de cate ori am gasit cate un rand ce ma ducea cu gandul la copilarie...Poate mi-ar fi mai usor sa pictez ceea ce simt.De data asta nu ma pot abtine.Scrisoarea m-a impresionat profund... si-mi vine sa fug in camera fetitelor mele sa le strang in brate si sa adorm langa ele, si-mi vine sa-l sun pe Dusa, jumatatea mea care acum e departe si sa-i spun...de fapt asta o sa fac in urmatoarele momente chiar daca e atat de tarziu si chiar daca...
    ...Si-i multumesc celui care a gandit , simtit si scris aceste randuri, oricine ar fi el si oriunde se afla acum...(Chiar daca a fost sau nu G.M., a fost un intelept)
    Multumesc ,Tudor, ca ne "amintesti" faptul ca viata nu trebuie doar traita ci simtita cu toata fiinta noastra.Fug sa-mi sarut Zanele mici...si sa-i spun lui Dusa... :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoase sunt si cele "13 randuri pentru viata" ale lui Marquez ... http://www.e-felicitari.net/felicitari/759-13_randuri_pentru_viata.php?id=1118223034629087

    RăspundețiȘtergere
  14. am citit scriosoarea si ma gandeam ca ar fi prea totul "prea" perfect daca am reusi sa ne purtam intocmai... si totusi e bine de citit ori de cate ori crezi ca nu poti sa faci/spui ceea ce simti.. ca pana la urma nu esti numai tu cel care pierzi...

    RăspundețiȘtergere
  15. cred ca toti am incercat sentimentul "trebuia sa fac/spun mai des...". din pacate dupa fiecare moment de constientizare a unui lucru de genul asta "viata te trage inapoi" si te ingroapa iar si iar in probleme zilnice la munca, scoala etc. cu totii regretam ca nu am spus sau facut mai des ceva. si dupa ce constientizezi asta ce faci? nu faci nimic. nu spui mai des te iubesc, nu faci mai des lucruri frumoase pentru cei dragi si tot asa. constientizarea dureaza foarte putin si trece fara sa lase vreo urma marcanta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pai Catalina, Constientizarea ar fi bine sa nu mai treaca fara sa lase urme marcante, ar trebui sa te modifice macar cu 0,001% - matematic vorbind. Trebuie sa iti asumi deciziile de a spune mai des ceva fara sa regreti apoi ca le-ai spus. Asta nu trebuie confundata cu lipsa cugetarii celor spuse :).. numai pt ca momentul era potrivit. Iti pot ura ca de acum inainte sa ai parte de constientizari marcante :)

    RăspundețiȘtergere
  17. mers, dar nu ma refeream doar la mine. evident ca exemplul personal este cel mai bun, asa ca iata: dupa ce am citit scrisoarea nu am dat nici macar un telefon sau un mesaj sau un mail sa spun intradevar celor pentru care simt asta ca ii iubesc! tu cate ai dat?

    RăspundețiȘtergere
  18. nu cred ca mesajul scrisorii se referea la un impact imediat :), sau poate ca depinde de fiecare cum o percepem (scrisoarea)... nu am dat niciun telefon/e-mail/sms/mms. Dar uite, ca mesajul sa aiba repercusiuni pozitive si sa te motiveze si pe tine o sa dau chiar acum un sms unui om drag.. e ok? :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Abia astept s-o citesc... presimt k o sa-mi placa... d aceea am facut n asa fel s-o iau mereu cu mine... vreau totusi s-o citesc in alta parte decat... la serviciu :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Marquez emotioneaza pe orice, are o imaginatie grozava si un fir narativ la fel. Eu tot caut scrisoarea aia intr-o carte de-a lui, dar nimic pana acum, cred ca o sa mi-o printez eu si o s-o atasez asa la disarul meu cu Marquez.
    Iti recomand "Cronica unei morti anuntate" si "Despre deagoste si alti demoni" :)

    RăspundețiȘtergere
  21. tudor uite-o si in spaniola..mi se pare ca traducerea ii ia mult din seminificatii
    si el a scris-o
    se numeste marioneta de trapo:

    "Si por un instante Dios se olvidarade que soy una marioneta de trapoy me regalara un trozo de vida,posiblemente no diría todo lo que pienso,pero en definitiva pensaría todo lo que digo.Daría valor a las cosas, no por lo que valen,sino por lo que significan.Dormiría poco, soñaría más,entiendo que por cada minuto que cerramos los ojos,perdemos sesenta segundos de luz.Andaría cuando los demás se detienen, despertaríacuando los demás duermen.Escucharía cuando los demás hablan,y cómo disfrutaría de un buen helado de chocolate!Si Dios me obsequiara un trozo de vida,vestiría sencillo,me tiraría de bruces al sol, dejando descubierto,no solamente mi cuerpo sino mi alma.Dios mío, si yo tuviera un corazón,escribiría mi odio sobre el hielo,y esperaría a que saliera el sol.Pintaría con un sueño de Van Goghsobre las estrellas un poema de Benedetti,y una canción de Serrat sería la serenataque les ofrecería a la luna.Regaría con mis lágrimas las rosas,para sentir el dolor de sus espinas,y el encarnado beso de sus pétalos…Dios mío, si yo tuviera un trozo de vida…No dejaría pasar un solo díasin decirle a la gente que quiero, que la quiero.Convencería a cada mujer o hombrede que son mis favoritosy viviría enamorado del amor.A los hombres les probaríacuán equivocados están al pensarque dejan de enamorarse cuando envejecen,sin saber que envejecencuando dejan de enamorarse!A un niño le daría alas,pero le dejaría que él solo aprendiese a volar.A los viejos les enseñaríaque la muerte no llega con la vejez,sino con el olvido.Tantas cosas he aprendido de ustedes,los hombres…He aprendido que todo el mundoquiere vivir en la cima de la montaña,sin saber que la verdadera felicidadestá en la forma de subir la escarpada.He aprendido que cuando un recién nacidoaprieta con su pequeño puño,por vez primera, el dedo de su padre,lo tiene atrapado por siempre.He aprendido que un hombresólo tiene derecho a mirar a otro hacia abajo,cuando ha de ayudarle a levantarse.Son tantas cosaslas que he podido aprender de ustedes,pero realmente de mucho no habrán de servir,porque cuando me guardendentro de esa maleta,infelizmente me estaré muriendo.”

    RăspundețiȘtergere
  22. intimplator? sau nu...
    ai postat cuvintele astea intr-o zi socanta...esbjorn svensson nu mai e din acea zi...muzica lui va trai doar in Cerc...

    RăspundețiȘtergere