[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 10 iunie 2008

Vama a lansat Vama














32 de comentarii:

  1. tari pozele! :)
    cum fac sa ti le dau si eu pe ale mele? *thinking*

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Nu-mi vine sa cred k am fost akolo,atat de aproape de tine..ma bucur ca am fost si ca am luat parte la toate mom alea superbe:)...e clar..sunt dependenta de tine...:)...as vrea sa te vad si sa te aud zilnic..live,ca de auzit te aud oriqm;)..:*:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. tudor, ai citit parerile noastre despre ce am simtit noi in acea seara, dar tu ce ai simtit?...vama ce parere a avut?..:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) nu stiam ca o sa te dezbraci ca anulam tot :). Scuze, sunt rautacioasa...:)nu pot decat sa regret ca nu am fost si eu sa urluuu.... ...ma pregatisem sa stii intens, dar nu a fost sa fie.
    Mi-am dorit si m-am gandit mult vineri, dar nu s-a putut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca de obicei, alexunu a facut niste poze superbe. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,din pacate nici eu nu am putut sa ajung.Si imi doream atat de mult,si m-am gandit la voi atunci.. Asta e.Nu pot decat sa regret.

    Pozele sunt extraordinare.Superb!

    RăspundețiȘtergere
  7. mai Freddie Mercury stai la un loc

    RăspundețiȘtergere
  8. extraordinare pozele!!!iar tu esti adorabil:x...sunt obsedata de tine,de Vama,de melodii,de versuri de tot ce e legat de trupa asta...va ador si multa bafta!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. intr-adevar...o amintire fenomenala...the best day of the past 2 years (cel putin pentru mine)...tineti-o tot asa ca faceti o treaba extraordinara si avem nevoie de voi sa ne faceti sa radem, sa plangem, sa cantam in cor melodiile voastre, sa ne faceti zilele mai bune ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. albastru, lila, frumos : )
    De ce fumezi? Atmosfera (asa cum au descris-o cei prezenti - odata si-odata am sa fiu si eu acolo) face cat un pumn de tigari. Pastisezi?

    RăspundețiȘtergere
  11. da, esti un frumos si un deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  12. no offense but ... de/abia am asteptat sa se incheie evenimentul asta ca sa vedem si noi un tudor chirila mai putin comercial, sa nu mai vad la fiecare postare "vama lanseaza vama"; o sa vad acu' vreo luna de zile "vama a lansat vama"? adica aceeasi chestie dar la un timp trecut? jesus! ca in bancul acela: "vai ce sete mi-e! vai ce sete mi-e! si dupa ce i-au dat apa vai ce sete mi-a fost! vai ce sete mi-a fost!"

    RăspundețiȘtergere
  13. Astazi am ascultat toata ziua CD-ul si am citit strangand in palme adevarul... Am calatorit si a fost minunat.Unde sunt, bat clopotele viselor si herghelii apun peste orice cuvant.

    RăspundețiȘtergere
  14. speechless :xo#&;xo@#%:^@*:x:*** te pupa zana maseluta ;))) :*

    RăspundețiȘtergere
  15. god deci sunt geniale pozele:x...a fost cel mai thare concert:x...sunt prea obsedata de tine ahhh:x:x:x...3 saptamani am asteptat seara de vineri si simteam ca nu mai vine odata ... iar atunci cnd am ajuns acolo nu imi mai puteam de fericire:x:xTE ADORR:x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  16. deci n.am cuvinte<333.poze superbe:x iar concertul il asteptam de 1 luna de cand imi luasem biletele<3333.te iubeesc tudoor:X sunt obsedata de tine:X:X si nu pot sa cred ca am fost in public si ti.am cantat toate cantecele:X:X:X:X te iubeesc<333 tare as vrea sa te mai aud live si sa te mai vad:X

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte tare!!!! Atmosfera a fost mai ceva ca la Kylie, iar fanii mai mici sunt fenomenali! Tudor ai o voce foarte buna si expresiva. SA ia exemplu de la tine cei care fac playback.

    RăspundețiȘtergere
  18. ati cantat cu alexandra? ce piesa ce piesa? superb "suflet normal"

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte fain! Pacat ca nu am avut cum sa ajung. Alexandra a cantat cu voi? Sau ce cauta in poze? :)

    RăspundețiȘtergere
  20. @pikchiu: au cantat "Zmeul" cu Alexandra :D

    RăspundețiȘtergere
  21. vreau dvd-ul :D
    app, sunt frumoase pozele Alexandrei :)

    RăspundețiȘtergere
  22. nu credeam ca o sa spun asta, pt k m-ati cam enervat dupa ce v-ati despartit de vama veche, dar albumul e fain...

    RăspundețiȘtergere
  23. Se poate sa pun si eu pe youtube o filmare de la concert?Asta dak reusesc sa gasesc una pe care nu se aude prea tare vocea mea si vocile colegelor mele, nu tocmai armonioase sa le spunem;))

    RăspundețiȘtergere
  24. geniala faza cu microfonu`.Freddie rule!esti genial:x

    RăspundețiȘtergere
  25. poze dementiale...realitate mult mai frumoasa....

    RăspundețiȘtergere
  26. poze dementiale...si realitatea a fost mai mult decat atat...

    RăspundețiȘtergere