[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 19 iunie 2008

Lear cu femei

Andrei Serban ne propune Regele Lear intr-o viziune originala.

Un spectacol doar cu femei. Regele Lear, Mariana Mihut. Trebuie sa marturisesc ca mi se pare o provocare pe care o astept cu interes. Provocare la adresa spectatorului mai degraba. Mai ales a celor avizati care vin cu textul de "acasa"

Probabil ca Andrei Serban ne va propune o lectura originala a unui text fabulos. Sunt foarte curios.

Am aflat ca la probe li s-a cerut actritelor sa se sarute:)

Din perspectiva mea (de spectator) absenta barbatilor intr-un spectacol de teatru e un factor de dezechilibru cel putin la nivel estetic. But who am i to lay a comment here on this one?

10 comentarii:

  1. you`re a huge actor:)...dar cred ca ar fi foarte interesant un spectacol de teatru doar cu femei...culmea ar fii ca in sala sa fie majoritatea barbati:)...apropo de teatru:am fost la biloxi blues.ai fost mai mult decat genial...si eu am fost fata in alb care ti` oferit trandafirul alb, cazut si storcit si obosit dar plin de iubire.mult respect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine modul in care s-a creat apoi sugerat disparitia timpului, m-a lasat imi amintesc si acum prin '90 fara rasuflare...

    RăspundețiȘtergere
  3. orice spectacol de teatru e o provocare atat pt actor cat si pentru spectator. e interesant sa descoper si o alta viziune in lupta dintre si cu sexe

    RăspundețiȘtergere
  4. p.s am fost incantata sa citesc in ELLE articolul despre tudor chirila si sa admir pozele atasate respectivului articol. frumos...

    RăspundețiȘtergere
  5. pana la urma, teatru e o escapare din lumea reala, un vartej cu mii de culori si senzatzii din care sa iti poti alege cine esti..
    poate ei viseaza la o viatza in care sa fie doar femei :-s=)) [kidding:">]
    dar eu nu fac decat de 1 an teatru, nu prea am dreptul sa comentez cred :-s

    RăspundețiȘtergere
  6. Experimentam sau exhibitionam ?
    Nici noi nu stim.

    RăspundețiȘtergere
  7. o sa vdm reactia publicului..oricum au mai fost shi altii care au facut valuri in ocean si in cele din urma au avut feedback pozitiv... a se vedea radu afrim..si mai mult datorita succesului cu piesa "drept ca o linie" a ajuns marius manole la tnb.. corect?:D

    RăspundețiȘtergere
  8. sau se va face de ras andrei serban cum s-a intamplat la Gala Premiilor Uniter de anul acesta . un bun regizor , cu viziune , dar imposibil ca om .

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-a placut mereu cum definea Breban artistii, cum povestea despre Nichita si despre toti oamenii care au gustat o picatura din vesnicie. Nu exista imoral, poate amoral si atat. Copil fiind, in atelierul lui Liti, am simtit mereu si eu amoralitatea asta. Numai ceasul va putea spune daca si eu fac parte din ea, dar in mod sigur am trait-o mereu.

    RăspundețiȘtergere
  10. cu mariana mihut- lear, da! va iesi ceva!

    RăspundețiȘtergere