[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 15 iunie 2008

The Vama Show. Some footage before DVD

Am promis imagini de la probe si din concert. Zece minute de material, un fel de avanpremiera la dvd-ul pe care il vom lansa in toamna.

21 de comentarii:

  1. show...play...love... we want it earlier...:D am astept atata concertu....si acum inca 3 luni :(...oricum mai bine mai tarziu decat deloc....bv baieti;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Good things are worth waiting for :)
    si tot ce faceti voi merita fiecare secunda de asteptare

    RăspundețiȘtergere
  3. iar m`au prins emotiile . nu mi`a ajuns ca am avut destule cand am fost acolo sau cand am donwloadat albumul prin sms :) Doamne , chiar vroiam sa vad inceputul si intrarea voastra in scena si noroc ca am gasit`o aici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. la porc se cerea un acordeon si-o vioara! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. a fost frumos...mai mult decat ma asteptam...si asta nu face decat sa ma bucure ca am facut parte din ceea ce se num The Vama Show...:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Tudor, albunul nu se poate cumpara online nicaieri???

    RăspundețiȘtergere
  7. Simt ca nu reusesc sa fac mai nimic din cea ce imi propun...imi pare rau ca nu am reusit sa ajung in seara asta...cred ca a fost superb spectacolul...Mi-ar fi placut sa te vad(sergent "..Tomi")!

    RăspundețiȘtergere
  8. ...Cel mai tare concert din viata mea...aunci pe 6 Iunie am devenit major..si piesa 18 ani cantata a fost cel mai frumos cadoul pe care l-am putut primi..EVER!...
    Multumim pt tot Tudor!...

    RăspundețiȘtergere
  9. comentul meu n-are legatura cu 'the vama show " ... ascult de vreo 4 ore "prolog " - vama veche ... aproape k uitasem cat e de superba ... felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  10. deabia astept in toamna\:d/...a fost genial:xte ador:*[huggie hug>:d<]

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte tare frate ! abia astept sa apara DVD-ul. it's a must have !!

    p.s. nu merge poll-ul cu hitul verii :p [eu votez 17 ani ... infinit]

    RăspundețiȘtergere
  12. so here i am, blogul tau. [mingiutza asta pulseaza fix ca si cum ar vrea sa o ia la fuga, desi probabil nu vei avea timp sa citesti la cate comments ai aici dar :-s] . 1st, sorry k nu am putut ajunge la concert.. :-< imi luasem bilet si..uff, stupid parents...am fost "acolo" oricum. m-am gandit la voi, knd ai intrat pe scena, am filmari si ..a fost genial..desi probabil k nici nu se compara cu emotia de a fi acolo. mersi k existi :D si ca shtii sa pui in fiecare vers emotiile pe care eu nu stiu sa le exprim in cuvinte.it's a pretty weird feeling, like u'd know what i feel.. :-s. scuze de aberatzie, tks 4 all :D

    ps:uneori te urasc la fel de mult ca pe fat frumos, pentru ca visele pot muri..dar eu am crezut.

    RăspundețiȘtergere
  13. abia astept DVD'ul. o sa fie ceva senzational atat pentru cei care au fost la concert cat si pentru cei care n-au fost.
    Cred in vama si astept ziua in care o sa cumpar bilet de avion sa va vad pe wembley :p

    RăspundețiȘtergere
  14. un show de exceptie
    am marea in suflet acum ...

    RăspundețiȘtergere
  15. Omule, de 5 ani de zile o tot aud p-asta cu dvd-ul.
    Mai intai ca "facem dvd cu am sa ma intorc barbat!" a iesit din parti. pe vremea aia circulau zvonuri pe forum ca nu ai fost multumit de calitatea filmarilor, de nush ce. am inteles
    dupa fericire in rate: "in toamna dvd!"; bun, a murit vama veche, n-a mai fost dvd... am oftat
    dupa vama: "im toamna dvd!"; de ani de zile tot astept un dvd cu un concert, sa am un video de calitate de la ceva vama/veche. nu cred pana NU VAD!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Purtam in seara aia tenisi albastri... :) multumim pentru ca ne-am zgaltait, ne-ati zgaltait... :P

    RăspundețiȘtergere