[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 19 decembrie 2008

craciun schizofrenic

tudor: esti ok?
chirila: nu
tudor: stiu
chirila:daca stii...
trudor:de ce intreb nu?
chirila:nu, de ce nu ma lasi in pace?
tudor:credeam ca ai nevoie de mine...
chirila:nu, mai bine du-te si cumpara brad...
tudor: de ce, n-are cine sa ti-l cumpere?
chirila:nu, pur si simplu cred ca e bine sa te plimbi...
tudor: hai si tu...
chirila: nu pot
tudor: ai treaba?
chirila: da, vreau sa scriu ceva...
tudor: fara mine? ha! no way
chirila: da' ce esti garantia inspiratiei?
tudor: nici vorba. sunt doar oglinda ei.
chirila: iesi afara!!!nu vreau sa ma oglindesc!!!
tudor: mincinosule, cred ca daca as intarzia cu bradul ai face spume
chirila: nu ti-e rusine??ce vrei sa spui...
tudor: nimic
chirila: vrei sa spui ca am nevoie de tine cu orice pret
tudor: ma duc dupa brad...
chirila:cretinule
tudor:yeah right...be right back!!

28 de comentarii:

  1. ...a plecat Tudor? Ii ziceam eu unde au brazi frumosi si ieftini...

    RăspundețiȘtergere
  2. mereu am zis ca imi place mai mult Tudor :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma faci sa rad :))) numai cand citesc titlul!
    Esti tare haios (si eu mai vb cu mine asa cateodata ;) )

    ...acest decembrie inceput pt mine foarte rau...am suferit foarte foarte mult.
    Pot sa spun ca a fost cea mai grea luna din viata mea, dar...

    imi doresc sa prind din nou speranta odata cu acest Craciun si....imi doresc un inceput mai bun.
    P.s. Imi pare atat de rau ca nu am reusit sa vin sa va aud cantand, ar fi fost un cadou frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. alchiri@ lasa tie sa-ti fie bine.un an mai bun!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. m-am hotarat si ii scriu acum lui Mos Craciun. dar nu pentru mine. pentru tot ce mi-au spus mie ca isi doresc oamenii pe care ii cunosc.

    stie cineva, vine daca n-ai brad?

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) don't take sides, people, hai ca sunt baieti buni amandoi

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant dialog, sunt curioasa cine va castiga... Mirosul de brad nu este egalat de niciun alt inlocuitor. Sarbatori calde!

    RăspundețiȘtergere
  8. ...if you can meet with Triumph (tudor) and Disaster (chirila)
    and treat those two imposters just the same...

    RăspundețiȘtergere
  9. Auzi Tudor? Ia intreaba-l tu pe Chirila, ca va stiti mai bine... exista Mos Craciun?

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi place Chirila cel care scrie. Bine ca-l inspira si Tudor altfel poate ar fi exagerat de serios.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu cred ca Tudor fara Chirila nu exista, tot asa cum nici Chirila fara Tudor nu exista, deci unul singur e Tudor Chirila, simplu, nu?:)
    Lucrurile sunt simple, noi ni le complicam...

    RăspundețiȘtergere
  12. da....cei mai buni prieteni...tudor si chirila
    un dialog intre prieteni va fi intotdeauna interesant

    RăspundețiȘtergere
  13. de la Chirila cel mai mult imi place Tudor :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Monolog interior




    Am uitat cuvintele
    Prin care te numeam
    Să fi fost: Lumină!?
    Atunci de ce e-atât de rece-n jur?
    Să fi fost: Înger?
    Atunci unede s-a risipit dorinţa?
    Să fi fost: Crai!
    Nu, vântul a ascuns ecoul strigătului meu
    În miază-noapte

    Am uitat cuvintele
    Prin care te numeam
    Şi totuşi sufletul n-a încetat
    Să mi te strângă la piept…
    Cred că te numeam : Durere!
    Da! Erai întotdeauna ca o primăvară
    Îndelung aşteptată şi râvnită
    Mugurii din sufletul meu plesneau
    La simpla ta răsuflare
    Căldura mersului tău
    Îmi ardea şoapta
    Parfumul inimii tale
    Îmi sângera cântecul
    Totul se-nvârtea în jurul meu
    Numai păsările stăruiau
    Peste cerul mirosind a iarnă
    Uitănd să mai zboare
    Acum ştiu
    Te numeam…

    RăspundețiȘtergere
  15. Tudor a fost vreodata prieten cu Chirila? ma gandesc ca se stiu prea bine pentru a fi ....si dorm in acelasi pat de o viata>neplacut dar o patim cu totii>

    RăspundețiȘtergere
  16. chirila, ti`a placut bradul luat de tudor ? :>

    RăspundețiȘtergere
  17. n-am sa inteleg niciodata de ce trebuie sa taiem brazii de Craciun?? sa-i impodobim cateva zile si apoi sa-i aruncam la gunoi...ma intristeaza imaginea brazilor taiati si aruncati la gunoiere. locul lor nu e in casele noastre si nici la gunoiere.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Monica Mos Craciun exista daca tu crezi in el.Exista oricine vrei tu si orice vrei tu daca tu crezi.Si orice om si orice lucru si orice intamplare e asa cum vrei tu sa fie,cum crezi tu ca e.Chiar daca realitate e diferita.De asta sunt visele.Si in vise,ai incredere nu?

    RăspundețiȘtergere
  19. dialogul asta genial e la origini un monolog, corect? :)
    @ satya : noi ne-am luat brad in ghiveci, l-am impodobit si dupa intrarea lui 2009, il plantam in curte.

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu tin cu amandoi.Eu tin cu TUDOR CHIRILA:P.

    RăspundețiȘtergere