[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 9 decembrie 2008

fata cu boxeri si tricou alb...

Femeia in boxeri si tricou alb. Nemachiata si somnoroasa iti ofera Zambetul in crucea diminetii. Zambetul care te face sa mergi inainte si asigura logica lucrurilor. Se ridica din pat. Ii urmaresti mersul obraznic, lenes, leganat sau saltat si iti pare atat de dumnezeieste senzuala unduirea cutelor de bumbac care iau urma bucilor tale dragi.

Strambe si cremoase, drepte sau in forma unui x feciorelnic, pufoase blond sau albe mat precum alabastrul, picioarele iubitei tale isi lipesc talpile goale de gresia, parchetul sau covoarele apartamentului vostru marcand dus si intors drumul catre apa de pus la fiert in bucatarie. O iubesti asa in tricou alb si boxeri mai mult decat aseara cand rujul usor deformat de pe buzele-i tresarinde si pantofii cu toc inalt ti-au aprins focul...pentru a cata oara?

E dimineata voastra in inima orasului nebun, nu este timp si ea te alinta si se vrea alintata si va topiti in dulcegarii carliontate, gangureli neinsemnate sau ghemuieli jucause prin cele mai neasteptate colturi de casa. Tricoul alb ascunde sanii tai preferati pe care-i imbratisezi din spate, mereu pe nepusa masa, mereu surprinzator cu mainile-ti care se fac cuib in jurul lor in timp ce grumazul tau de barbat grabit isi ofera un ragaz pe umerii mofturosi ai femeii tale...e atata daruire tampa in joaca asta matinala si atata fericire simpla ca o cana de ciocolata calda incat iti vine sa urli in gura mare: - Doamne fericiti cei saraci cu duhul ca a lor e Iubireeeeaaaa...dar nici sa strigi nu-ti mai vine ca nu e timp decat de Ea si tot ce-ti trece prin cap e sa gasesti o solutie concreta prin care sa ti-o bagi in toti porii...s-o transformi in unguent de iubire si sa-ti ungi trupul, sa-ti umpli oasele de ea pana diseara cand o sa faci in asa fel s-ajungi mai tarziu acasa ca sa te intampine Zambind...din nou...in boxeri si-n tricoul alb in care ai sa-ti infunzi narile cand Ea se va duce sub dus...

...o sa te plimbi in lung si-n lat prin casa neputincios in lupta cu un ranjet care-ti tradeaza gandul pe care-l stim cu totii...da, o iubesti, o iubesti cu toata puterea fiintei tale pe fata de sub dus...o iubesti in boxeri si in tricou alb si ii slavesti defectele aruncand pe ele lumina iubirii tale...caci este atat de multa incat ajungi sa te intrebi de unde ti s-a dat atata daca nu de sus, de foarte sus...si toate astea dispar in ceata uitarii caci scartaie usa de la baie si fata in boxeri si tricou alb ti se arata in toata splendoarea ei si radeti amandoi pentru ca stiti ca nu mai era nevoie sa se imbrace...e insa o formalitate dulce si ea adora sa-i tragi boxerii stangaci, inca stangaci pentru un barbat ca tine dar nu destul pentru un barbat indragostit lulea...apoi tricoul alb poposeste si el pe podea langa pat... martor tacut al unei povesti de iubire pe care o va gusta din nou maine dimineata...

53 de comentarii:

  1. Esti special, domnule Tudor...sa poti sa simti asa ceva...inseamna mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. phuu, m-am simtit in fiecare cuvant. mereu imi spuneam. .nu stiu cand am invatat sa iubesc asa, dar alta cale de a respira pe cine nu exista.
    multumesc pentru valul de caldura matinal rasfrant asupra-mi prin randurile astea.

    RăspundețiȘtergere
  3. cum dracu o sa mai muncesc eu azi?! cum o sa ma pot concentra la tabele si grafice cand toate cifrele isi vor bate joc de mine si se vor atinge unele de altele, vor dansa duios si se vor repezi unele catre celelalte pline de dorinta, cazand, intr-un final, epuizate, ... jos, in bara de instrumente?
    Eu plec acasa......

    RăspundețiȘtergere
  4. .....pfffff....tare ce sa mai ....cred k de mult nu ma mai citit ceva care sa - mi rastalmaceasca simturile la un asemenea nivel ......

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, simt furnicaturi pe piele...frumos, frumos...esti grozav..

    RăspundețiȘtergere
  6. alchiri,cu totii suntem speciali,dar nu stim asta

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos ...
    apropo, de ce s-a anulat concertul din seara asta ?

    RăspundețiȘtergere
  8. le.ai dat gata :)

    cum dracu se poate regasi cineva in ceea ce ai scris tu,...asa...din senin.... decat daca n.o vrea sa fie in locul femei cu boxeri albi si tricou...sau maieu,,,,nu era mai fain camasa?

    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Numai cine a simtit cu adevarat asa ceva poate transforma emotia acelor clipe in cuvinte... Foarte frumos !

    RăspundețiȘtergere
  10. Un romantic incurabil...esti neschimbat Tudore.

    RăspundețiȘtergere
  11. textul e bun, dar ma amuza comentariile. De fapt imi displac. Eu nu cred ca e nimic de spus la textele in acest gen. Tacerea e mai buna decat un guitat de gaina la stele. No, data viitoare ma limitez doar la text. O zi faina tudore!

    ps: da stiu ca ai nevoie de admiratoare si ca astepti asemenea reactii...dar...

    RăspundețiȘtergere
  12. Imaginile ca imeginile. Da comentariile adulatoare...
    Cred ca si de ar scrie autorul blogului un punct s-ar gasi vreo 20 sa zica superb. genial. profund.

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. da ce sa mai zic...advarat,super,tare,misto...imi place imi aduce aminte de multe dar inspecial de ea...bafta tudor

    RăspundețiȘtergere
  15. dureros de frumos, vezi tu, asta e problema...ai facut totul sa para mult prea clar...respectele mele!

    RăspundețiȘtergere
  16. Inca de cand am citit titlul si primele randuri mi-am zis "am vazut filmul asta". De fapt il vad in fiecare zi, in fiecare dimineata, in fiecare seara si in fiecare noapte. Nu sunt in stare sa scriu la fel de frumos, dar as mai zice ca parfumul ala al pielii ei cand iti strecori nasul pe sub par si il lipesti de gat sau ceafa, parfum pe care il aduni molecula cu molecula in joaca de dimineata pentru a putea sa-l regasesti oricand mai tarziu prin sertarasele creierului tau doar daca inchizi ochii si te relaxezi pentru cateva clipe, ei bine parfumul ala este mai obsedant decat orice parfum scornit vreodata de om. Iar boxeri si tricoul alb sunt cateodata mai frumosi noaptea cand deschizi ochii si o vezi dormind langa tine ca un copil cuminte (atat de paradoxal in comparatie cu femeia ce era mai devreme) si e invelita pana la gat si zambesti gandind "o iubesc"

    RăspundețiȘtergere
  17. ....:) parca-l citesc pe prietenul meu..

    RăspundețiȘtergere
  18. of. very nice. mi-ar fi placut totusi sa fie si mai la obiect: femeia aia sa coboare doar pe gresie sau parchet sau covor si sa aiba doar picioarele albe sau blonde pufoase. l-as fi simtit mai sincer si mai personal si m-ar fi impresionat si mai tare. cred ca te face, ca femeie, sa vrei sa fi aia in tricou alb si boxeri, pentru EL al tau. mi s-a parut de multe ori, de-a lungul anilor, cand te-am vazut in diverse contexte, ca esti un tip cam arogant desi m-am emotionat mereu cand ascultam iubeste sau cloud, sau calul din malboro sau vama veche. acum, ca iti mai citesc blogul din cand in cand.. nu stiu ce sa mai cred :) asa esti tu? ca pe blog? ca-n muzica? sau cum mi s-a parut mie? na, probabil ca nu o sa primesc un raspuns ever. ma intreb si eu cu voce tare :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Dor de ieri dimineata ...
    Dor de dimineata urmatoarei miercuri ...

    RăspundețiȘtergere
  20. E oare cineva care sa-mi poata da asa ceva de ziua mea?

    RăspundețiȘtergere
  21. toti traim asta...ciocolata calda..si toti visati la fata aia in tricoul vostru...subiect comun, exprimare diferita..aroganta...

    RăspundețiȘtergere
  22. Deci in boxeri e esenta. :)
    Am sa tin minte. Sa mai visezi in scris, sa mai viseze si altii cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  23. ce imagine...cata dreptate...superb :). Sa ne mai incanti

    RăspundețiȘtergere
  24. te citesc de atata vreme...era si cazu sa imi inving lenea si sa imi fac si eu un cont pe google sa pot comenta! :)

    daca renunti la boxeri si tricou alb, si in loc de fata pui baiat...imi descrii propriile sentimente...ceea ce e ciudat la ora asta in noapte, pentru ca el nu intelege, dar un necunoscut le cunoaste...
    sa vrei cu toti porii...asta e tot!

    RăspundețiȘtergere
  25. "in boxeri si-n tricoul alb in care ai sa-ti infunzi narile cand Ea se va duce sub dus..."

    Interesant text, da' eu nu m-am lamurit unde-ti infunzi tu narile alea pana la urma: in boxeri, in tricou sau in amandoua deodata?

    RăspundețiȘtergere
  26. superb...m-am regasit peste tot...si cred ca toti (sau majoritatea) barbatilor trec prin clipele astea si gandesc asa...adevarul este ca femeile ne dau viata peste cap, ne fac sclavii iubirii...

    RăspundețiȘtergere
  27. Iubirea in clipele astea simple..:x

    RăspundețiȘtergere
  28. Tudore, 210'n gat de norocos.

    Ma trezesc cu un aaaaaaaaa prelung pe buzele intredeschise ce vor parca sa scuture tumultul unei nopti de agitata liniste. Nimic nu e perfect...ea nu sta ghemuita ca un embrion, cu picioarele inclestate peste betele mele paroase si nici capul ei nu sade proptit de lespedea pieptului meu vanjos de mascul feroce... cu o mana nu-mi atinge pectoralul liber... Nu, nici macar nu ma trezeste cu un sarut prelung pe buza de sus sau cu o mangaiere ce incepe de pe gat si ar trebui sa se termine undeva pe pleoapa stanga... trecand prin asperitatile barbiei si obrazului, evitand vanturile narii de vest... Ea doarme colac, cu fundul arcuit usor spre mine, parca spunandu-mi printr-un jargou al trupului ca nu-i pasa de persoana mea, ca nu vrea nici macar imbratisarile neindemanatice uzuale, ce sa mai zic de o mangaiere ce probabil i-ar parea sterila sau de un sarut lipsit de substanta... te iubescuri... stie ca pot fi mai inventiv de atata...eu stiu ca stie si nu vreau sa-i arat. Doarme acoperita de-un cearseaf alb-sidefiu pe care l-a mototolit intre picioare. Mi-am gasit una cu spirit acerb al proprietatii. O privesc indelung cu un zambet multumit pe fata, parca asteptand sa se trezeasca sa pot reincepe un joc al seductiei. Ea nu ma baga in seama... mi-am servit scopul azi noapte. Adica sper.
    Sub cearsaf nu e goala...nici macar atata, s-o privesc goala, imi rapeste toate satisfactiile, o fi ea pudica de felul ei si stiu ca imi arata o iubire mai dura, da' asta-i prea de tot... poarta camasa mea movulie ce-i ajunge pana din-jos de brau, acoperindu-i perfect toate toate imperfectiunile perfectiunii. E inchisa pana la gat la nasturi,iafara de ultimul...sa nu se sufoce cu iubirea mea... nici macar un decolteu de Doamne-ajuta, fata asta nu-mi da nimic. Daca ar fi sa ma ridic si sa ma uit ca un copil tembel in fata unei rachete nucleare de la coapse in sus, doar-doar vad ceva... mi-as incalca principiile, alea putine pe care le am. Gata... am fost rastignit pe crucea iubirii si in ultimele clipe de constienta... gardianul nu se indura nici macar sa-mi dea o gura de... piele? Imi da otet...in ochi.
    Ma apropiu ca un tigru in calduri, discret si incep sa o mangai pe umarul contorsionat sa-si schimbe cumva pozitia, sa se trezeasca... orice. Halal moment de singuratate cu afrodita amortita langa mine. Imi plimb buzele deasupra lobului urechii ei la o distanta atat de mica incat ii ating puful de pui proaspat iesit din ou...fara a stabili insa un contact direct.Inamicul poate fi periculos. Ii suflu aer cald pe gat si tot degeaba. I-as manca toata pielea, jur...daca nu m-ar deranja ca are un usor iz de... eu. Nu-s canibal. Paradoxal, la cum imi miros palmele, buzele si probabil si alte parti ale corpului... din pricina ei, bineinteles...as deveni canibal...la propriu. Ii ridic usor camasa spre a vedea centrul de interes major, nu ma pot abtine...sunt barbat si trebuie sa vad ceva... imi atintesc privirea spre unduirea de deasupra bazinului ei... dungile alea discrete, sesizabile doar cu degetul la ore tarzii si in momente de astea. Sunt doua la numar, doua adancituri pervers de atragatoare si simple... alea doua ce corup firea oricarui barbatm alea ce-ti spun ca ai ales bine cand ai ales, alea ce pier cu anii. Domnisoara mea e inca la varsta prostiilor si a premaritisului. Acu chiar ma enervez...eu sufar in tacere si ea se tace?...nu in suferinta, n-am atatea metafore. Ca un sarpe imi plimb disret mana pe sub imbracamintea ei, pe pielea fina... tiptil pana la san si incep sa fac cerculete cu aratatorul in jurul sfarcului adormit si el de atata letargie si inactivitate cerebrala. Intr-o trasarire deschide brusc ochii, se smuceste usor, cat aratatorul meu sa taga linii curbe necontrolate si-mi spune cu un glas morocanos: Termina. Tot efortul meu de pana atunci curmat cu un termina. Macar daca ar fi spus-o cu o voce de motan proaspat trezit, mieunat, cu un oarecare rrrrrrr in glas...oricum, dar nu cum mi-a dat-o... retezandu-mi toata... barbatia.
    Reanalizez situatia. O privesc... nu are nimic perfect, nimic iesit din comun... nici macar aura aia ce ma face sa o consider cea mai frumoasa fiinta bicopitata ce-a habitat vreodata pamantul nu pare destul sa-mi cauterizeze rana din... barbatie. Are ochii inchisi, buzele inclestate incat sa nu i se vada nicio bucatica din vreun dinte si orientate in jos. Nu e pufoasa, dulce, buzele ei nu exprima o suparare delicioasa ori vreo invitatie neoficiala la joc... e simpla, nevoasa si difuza.

    Nimic nu e perfect, dar totul e dracu' de ideal.

    Mi-e somn...nu naratorului, mie...

    RăspundețiȘtergere
  29. Ar fi totul atat de poetic daca n-ar exista comentariile astea lascive si doritoare de putina atentie..Cand imi creez o impresie, mi-o creez si vreau sa raman cu ea ..nu vreau sa-mi cobor ochii incercanati si obositi spre niste comentarii aproape nagandite ale unor "groupies". Imi cer iertare petru nesabuinta mea de a va spune vorbele "cestea".. Ar fi mai bine fara comentarii,inclusiv al meu. Imi place ca,citindu-te, pot macar sa mai fug cu gandul la Vama Veche. Ambele. Pacat. Keep up the good work and take care. (Te rog nu posta comentariul meu..)

    RăspundețiȘtergere
  30. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  31. Ar fi totul atat de poetic daca n-ar exista comentariile astea lascive si doritoare de putina atentie..Cand imi creez o impresie, mi-o creez si vreau sa raman cu ea ..nu vreau sa-mi cobor ochii incercanati si obositi spre niste comentarii aproape nagandite ale unor "groupies". Imi cer iertare petru nesabuinta mea de a va spune vorbele "cestea".. Ar fi mai bine fara comentarii,inclusiv al meu. Imi place ca,citindu-te, pot macar sa mai fug cu gandul la Vama Veche. Ambele. Pacat. Keep up the good work and take care.

    RăspundețiȘtergere
  32. nobody´s forcing you to read it! De fapt, pentru a vedea comentariile trebuie sa faci click pe comments ... How´s looking for attention now??

    RăspundețiȘtergere
  33. foarte frumos mah asta imi place :))

    RăspundețiȘtergere
  34. http://oana-are-o-idee.blogspot.com/2010/09/dragostea-incepe-dimineata.html

    RăspundețiȘtergere
  35. Si cum spuneam sec la scoala: Aceasta este o opera lirica in proza ... dar lirismul asta e unul curat, nu siropos, nu incarcat ...

    So, tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  36. poate indraznesc prea tare, dar mi-ar placea si m-as simti foarte bine daca ai arunca un ochi peste ce am scris si eu si daca mi ai spune parerea ta http://gildaorleanu.blogspot.com/2011/01/ea.html
    asta e o scriere de-a mea la care m-a trimis gandul dupa ce am citit ce ai scris tu

    RăspundețiȘtergere
  37. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  38. Asta nu este decat o inchipuire a dragostei, pentru care iti multumim tudore, in schimb dragostea mea miroase altfel, se imbraca altfel si se poarta altfel. Nu spun asta ca sa ma laud, nu! Poate iubita mea este zgripturoaica pe langa a ta, in schimb in fata mea ea este idealul meu! De aici fatalitatea noastra de a cauta mereu frumosul din ochii nostri in ochii altora. Poate din snobism comentez acum, dar niciodata nu am cheltuit mai mult din ceea ce nu am pe ceva care nu-mi trebuie, doar pentru a impresiona oameni de care nu-mi pasa!

    RăspundețiȘtergere
  39. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  40. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  41. @PTK Visual Creative: frumos, frumos de tot! antiteza reusita :)

    RăspundețiȘtergere
  42. In momentul de fata citesc cartea in care se regaseste postarea aceasta. Am cautat-o frenetic sa vad daca exista modificari fata de textul ”original”. Draga domnule Chirila, caci fata de varsta mea sunteti ”domn”, va admir nespus. Desi nu o sa cititi poate niciodata acest comentariu, el va exista aici impreuna cu alte 54.
    Va admir, dar mai mult decat atat va invidiez. Nu pentru succes, fani, bani sau orice altceva si-ar putea imagina cei care vor citi asta. Invidiez capacitatea de a transmite atat de bine sentimente. Posibilitatea de a vorbi in scris e intr-adevar nelimitata, dar nu toti gasesc echilibrul dintre cuvinte.
    Mi-as dori cadou de Craciun(caci mai sunt doar luni si jumatate pana la el) jumatate din talentul acesta.
    Era un pasaj in carte care spunea, mai mult sau mai putin exact, ca fanii v-au ajutat in momentele grele. Sper sa fiti constient de cat de mult ii ajutati pe fani.
    Muzica vindeca.

    RăspundețiȘtergere