[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 11 decembrie 2008

Live from Biloxi Blues.

Sunt in pauza spectacolului din seara asta cu Biloxi Blues. De fapt nu, a inceput actul doi. Realizez ce dor mi-era de teatru. A fost asa bine pe scena in seara asta. Relatiile de joc, situatiile, publicul excelent ( sala arhiplina vanduta intr-o ora jumatate de la punerea in vanzare). Am un chef enorm sa incep sa repet ceva nou. Teatrul nu ma poate parasi. Nici eu pe el. Ramane o iubire obsedanta care ma arde si ma consuma in acelasi timp dar imi provoaca fericiri si trairi launtrice nebanuite. Mereu altele si altele si altele...Sunt fericit pentru spectacolul din seara asta. Sunt atat de fericit ca pot face aceasta meserie incat orice alt comentariu este inutil. Va pup si ma duc in scena. Am un public de satisfacut.

13 comentarii:

  1. N-am citit comentariul...
    As vrea doar sa discut cu Tudor Chirila despre...publicitate...online chiar.
    Eu sunt domnisoara care abuza de semnele de punctuatie ale limbii romane...
    Am incercat in zadar sa aflu numarul de telefon al lui Tudor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuuuu! Din nou ai spectacol si nu ai anuntat:| anunta te rog frumos din suflet,data viitoare,cu ceva timp inainte...pentru ca eu am scoala si imi doresc extrem de mult sa te vad la Biloxi Blues...si am ratat si celalalt spectacol pentru ca nu mai erau bilete:-L.

    Te roog?

    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat sa ne impartasesti trairea t a...la cald. Eu iubesc teatrul ca spectator. Da' rau de tot. Ma fascineaza ce se intampla acolo pe scena.Si am un respect si o iubire profunda pentru voi actorii. Daca as putea gasi o forma de a va multumi si a va iapoia macar o parte din bucuria pe care o traiesc in sala de spectacol de fiecare data... Incerc mereu sa aplaud cat pot de tare si de mult . Sa tranmit cat de fericita sunt, cat de fericita m-ati facut. Multumesc cu plecaciune , cu emotie si iubire. Cat de sarace sunt cuvintele ! MULTUMESC !

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare piesa...acum am ajuns acasa.Te-am revazut...fantastic...foarte dragut si cu replici excelente "evreul", iar tu ai avut niste momente memorabile."HO DOMNULE SERGENT" :))
    Felicitari, foarte buna piesa. Merita vazuta si a doua, a treia oara...te pup si noi...publicul tau mai vrem...see ya in Music Club...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eram insarcinata cu Alexandra cand ati venit cu piesa asta la Cluj. Minunat spectacol! In momentele astea(si numai in momentele astea) imi pare rau ca nu locuiesc in Bucuresti ca sa am mai mult acces la arta, cultura,...

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta era premiul pe care-l asteptam de la concurs:unul/sau doua bilete la teatru!(ma refer la concursul despre natura umana).
    Hai, mai vino cu niste idei.Provoaca-ne!
    Vrem bilete la teatru!
    Il vrem pe Chirila jucand si pe scena, nu numai pe blog :))

    RăspundețiȘtergere
  7. - pentru Deiu- Il putem vedea pe Tudor jucand la Teatrul de Comedie asa ca poti accesa pagina de internet la www.comedie.ro.
    Tudor, fa ceva ca piesa Ferdinand al VIII-lea Regele Spaniei sa fie jucata in sala mare, la cateva ore de la punerea in vanzare deja nu mai erau bilete.
    Se pare ca lumea vrea teatru asa ca da-le teatru, see you soon!

    RăspundețiȘtergere
  8. Tudore... nu va mai plimbati prin tara cu Biloxi?

    RăspundețiȘtergere
  9. memorabil...cred ca ar fi frumos sa ne impartasesti din cand in cand din emotiile traite pe scena, evident cele ce pot fi transpuse in scris..
    in ultima vreme, cand ma gandesc la teatru si implicit la legatura actor-spectator ma macina doua intrebari la care nu vreau sa raspund in cheie psihologica..
    asadar: pt actor: cum e posibil sa vrei sa fi nefericit pe scena, sa gasesti bucurie in suferinta?
    ...si pt spectator: cum e posibil sa'ti placa sa simti durerea care se revarsa in tine din celalalt si mai mult, sa vrei sa te reintorci la locul cu pricina?..lucrul asta l'am resimtit fireste si la Biloxi Blues..caci au fost atatea momente de criza!..
    as vrea sa stiu parerea unui actor care "imita"/"joaca" un rol tocmai pentru a ramane el insusi...caci asta este miza, cred..
    si acum sa radem si sa ne jucam!
    sa ai o zi frumoasa..azi (deja), 28 dec 2008

    RăspundețiȘtergere
  10. Am asistat la Biloxi Blues in Buzau acum cativa ani, in acest moment pe cinamx este filmul, chiar vreau sa vad diferenta, actorul principal Paul Ipate chiar seamana cu Matthew Broderick, cel putin la Buzau semana...

    Superba piesa, superba interpretare la Buzau. Tudor, cu tot respectul chiar parea ca ai sa-l impusti, sa inteleg ca Armata, am sa ma intorc barbat are si Biloxi Blues ca punct de inspiratie?

    RăspundețiȘtergere