[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 29 decembrie 2008

M-ai mai iubi dac-as fi gri?

M-ai mai iubi dac-as fi gri?

90 de comentarii:

  1. Numai daca ai mai canta din chitara..cri cri cri..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. te-as mai iubi daca ai fi gri,te-as mai iubi daca nu ai mai tine cont de contururile din alb si negru,te-as mai iubi daca in griul din mintea ta ai lasa sa intre nebunia,te-as mai iubi chiar daca griul e murdar caci mie imi place murdaria mintii tale,te-as mai iubi chiar daca griul m-ar obosi si as mai vrea cateodata alb si certitudini,te-as mai iubi chiar daca mi-ai lasa doar sentimente gri deoarece as sti ca gri e gustul tau dulce amarui,te-as mai iubi chiar daca as fi oarba si nu as stii ca esti gri dar as simti ca esti de gri,te-as mai iubi chiar daca lumea nu m-ar lasa sa devin gri alaturi de tine dar eu in mintea mea sunt deja gri,te-as mai iubi chiar daca nu ai fi gri...pentru-ca as stii ca esti gri...atunci cand imi soptesti la ureche cantece care ma indragostesc de griul tau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Inauntru oricum e gri...
    Dac-ar fi alb si s-ar transforma in gri, l-as iubi fiindca uneori as avea nevoie de tristete. Sau de normalitate.
    Dac-ar fi negru si s-ar face gri - l-as insoti in drumul catre alb.
    Dac-ar fi colorat si ar deveni gri - as incerca sa-l colorez din nou, asta doar daca griul din mine n-ar invinge visurile-mi in culori.
    In orice caz, iubirea n-ar sesiza diferenta fiindca ar fi nascuta din amintirile non-gri si ar privi catre idealul stralucitor. Amalgamul de culori schimbatoare e tot farmecul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu as inceta in nicio clipa sa iubesc infinitul gri care se pierde in palmele tale. Cu toate ca m-as rataci in el si o data cu mine nu ar mai ramane nimic. Pentru ca griul e fuziunea dintre alb si negru, iar eu fiind alba si tu gri, eu te-as mai deschide. Te-as invata ce e lumina.... si te-as lasa sa cunosti zorile. Te-as iubi, orice culoare ai avea... ai fi acelasi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sau..."Nu m-ai iubit cand eram in mii de culori,nu mi-ai inteles culorile si nici n-ai vrut sa le dai importanta.Dar m-ai iubi daca as fi gri?" Hey,dar zadarnic comentam caci e doar o intrebare retorica

    RăspundețiȘtergere
  7. eu cred ca cine te iubeste cu adevarat, te iubeste in orice situatie... chiar daca devii gri (sau verde sau roz sau cea mai spectaculoasa culoare pe care ti-o poti inchipui :P )

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai aia mai e iubire daca e conditionata?

    RăspundețiȘtergere
  9. gri= alb+negru (bune si rele) => te-as iubi, cum sa nu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. raman fara cuvinte, dar ce rost mai au cuvintele cand tu stai in dreapta mea si ma tii de mana? ce rost mai au cuvintele cand privirile spun totul?
    cum as putea sa nu te iubesc?!?

    RăspundețiȘtergere
  11. pps: dar io nu te iubesc, ce naiba!?

    te consider ca un amic distant...cel mult:)

    RăspundețiȘtergere
  12. nu pot sa iubesc un om pe care nu`l cunosc,decat in genul iubirii platonice
    gri platonic,te`as iubii

    RăspundețiȘtergere
  13. te-as iubi si mai mult dc ai veni in ardeal oriunde la un concert...k mi-e tare dooooor de vama.....

    RăspundețiȘtergere
  14. Doar sti cat de mult imi place griul..:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce ciudat...tocmai cand citeam titlul, fi-miu care se juca pe calculator imi spune: "mami, uite astia sunt toti gri". erau niste dinozauri. zic vrei sa repeti? "toti sunt gri". m-ai mai iubi dac-as fi gri? ciudat... dinozauri gri. iubirea ar trebui sa fie neconditionata.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce intrebari pui si tu...Nimeni nu te poate iubi daca nu te cunoste si din pacate nu multi au sansa. Nu poti iubi o imagine...am numarat pana acum 11 te iubesc....si nu e adevarat niciunul.

    Eu iti iubesc muzica... uneori iti iubesc si blogurile...uneori chear si imaginea de boem....dar nu te iubesc pe tine pentru ca nu il cunosc pe omul "Tudor Chirila" si nu as iubi nimic din toate astea daca ar fi gri. Griul e comun, banal, murdar. Griul e urat si respingator... ca omuletzi aia robotei din "pe sarma". Gri inseamna sa fi la fel cu celelalte milioane de oameni si cred sincer ca nu ai putea sa fi gri chear daca ai vrea.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cum le provoci tu, mai Tudore, pe ele,fetele amorezate rau,sa-ti spuna cit de tare te iubesc indiferent de culoare...
    Eu una nu te-as iubi dac-ai fi gri. Acum esti oricum, numai gri nu.

    RăspundețiȘtergere
  18. aparenta sau esenta? /:)
    normal ca te`am iubi >:D< fara tine, cine ne`ar mai scrie povestioare frumoase cu baietei si minuni de Craciun? :)

    RăspundețiȘtergere
  19. nu esti gri...esti alb si negru,devi gri insa cand idiele tale alearga in toate partile topind nuanta de alb si negru.e asemenea schimbarii cerului,il iubesti cand e albastru dar cand devine gri ti-e teama de ce poate aduce,asa e si cu sufletul si el are anotimpul lui.dar ce te impiedica sa iubesti pe cineva ¨gri¨?

    RăspundețiȘtergere
  20. cine a spus - sau mai bine zis: cine a scris - ca te iubeste?
    faci un sondaj de opinie?!

    un an nou asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sincer , nu cred ca Tudor asteapta declaratii de dragoste...

    RăspundețiȘtergere
  22. Hai sa facem o poezie cu titlul "M-ai iubi dac-as fi gri?"

    RăspundețiȘtergere
  23. te voi iubi toata viata.te voi iubi indiferent de culoarea care vei fi.tu esti visul meu neimplinit,esti prezent mereu in mintea si inima mea,te ador pe zi ce trece tot mai mult.daca te-as avea langa mine as fi cea mai fericita pers din lume,dar totusi sunt pt ca existi,si existi si-n gandul,inima si sufletul meu.as fi nefericita daca nu ai exista griul meu,si totusi iti multumesc inca o data ca existi.ai grija de tine griul meu adorat,pt ca nu vrea ca visul meu sa se spulbere,vreau sa existe mereu pt ca doar el ma tine fericita in viata.pupici.

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu cred ca Tudor se referea la persoana lui.Blogul acesta e deschis gandurilor lui,cu siguranta si alor noastre.Totusi,cand te gandesti la persoana iubita,la cel pe care il doresti cel mai mult,si pe care l-ai iubi orice ar fi,nu te gandesti la Tudor Chirila.Sau poate da.Dar nu asta e ideea.Ideea e ca Tudor nu ti se adresa tie personal.El se adresa gandurilor tale,sufletului tau,viselor tale,constintei tale.

    RăspundețiȘtergere
  25. @ prometeu: foarte corect prometeu.binevenita observatia ta.

    RăspundețiȘtergere
  26. maybe less, maybe more ... anyway i would!

    RăspundețiȘtergere
  27. omul inseamna imperfectiune :)
    sunt imperfect .
    atunci cand invat sa iubesc imperfectul "negrul" la o persoana atunci iubesc cu adevarat :) , daca are pistrui , ii iubesti pistruii, daca are nasu lung iubestei nasu , iubestei negrul :) si astfel poti spune k iubesti , degeaba iubesti albul toti iubesc albul ,albul e aparenta , aparanta fie interioara fie exterioara e tot aparenta :)
    Omul in sinea lui e gri, e blestemat si manjit cu dungii negre :) tanjeste dupa Alb si nul poate avea e o taina care nu va putea fi descoperita de om :)

    RăspundețiȘtergere
  28. exista atitea nuante de gri. e de-ajuns sa privesti umbrele inserarii, cind gri-urile se strecoara peste tot. da, cred ca se poate iubi in Umbra, mai ales.

    RăspundețiȘtergere
  29. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  30. Daca ar fi un mar ?
    - Ar fi rosu !

    Daca ar fi iarna ?
    - Ar fi cu zapada !

    Daca ar fi gri ?
    - Atunci n as fi eu !

    Daca n ar fi ?
    - Atunci ar fi gri !

    Daca miroase ?
    - E vant !

    Daca vii ?
    - Raman !
    Vii ?

    Daca te superi ?
    - Nu ti spun !

    Daca ar fi sa mananci ?
    - Ar fi un om

    Daca ar fi sa ti fie frica ?
    - Mi ar fi de mine

    Daca ar fi sa te mint ?
    - Ai face tu asta ?

    Daca ai avea o casa ?
    - Ar fi albastra si mare , ar mirosi a lemn

    Daca ai avea pomi ?
    - Ar fi inalti

    Daca ar fi sa promiti ?
    - Ar fi ca " nu voi avea niciodata constiinta incarcata"

    Iar daca ai avea o ?
    - Atunci n ar mai fi niciodata liniste.

    Daca ar fi duminica ?
    - Ar ploua si ar fi frig. As fi la tine , am bea ceai si ne am uita la un film prost.

    Daca ar fi sa ai o dorinta ?
    - Nu se poate, nu se poate doar una.

    Cea mai mare pe care o ai ... ?
    - Sa ma uit in ochii tai si sa vad marea.

    Un cadou de la mine ....?
    - Nimic mai mult decat tine. Tu, acum.

    Daca ar fi sa pleci , ce ai lua cu tine ?
    - Niste amintiri , o carte, si pe mine .

    Ce ai lasa celor care raman ?
    Mult posibil trecerea timpului.

    Daca ar fi muzica ?
    - Atunci ar fi concert

    Daca ar fi ploaie ?
    - Ar fi rece si cu stropi mari , ar fi vara si n ar fi duminica.

    Daca ar fi sa te plimbi ?
    - Ar fi in padure

    Ai fi singura ?
    - Tu ce crezi ?

    RăspundețiȘtergere
  31. =)) foarte interesante comentarii....

    RăspundețiȘtergere
  32. dumnezeule! cat de gol esti! cat de goale raspunsuri! vai mie! mai grav e daca tu crezi/ se crede...

    RăspundețiȘtergere
  33. offtopic, irelevant dar totusi amuzant:

    "r.: auzi
    r.: concert coldplay
    r.: in italia
    io: cand?
    r.: 31 august 2009
    io: uuuu
    io: unde?
    r.: Monday, 31 August 2009 Start: 21.00 Coldplay Tickets Udine, Italy Stadio Friuli
    r.: udine
    r.: nu conteaza
    r.: gasim noi s-ajungem
    io: udine?
    r.: e si in munchen
    io: ma io zic sa mergem
    io: la unu din ele
    io: imi bag picoarele
    io: e la mama dracu udine
    r.: ma e aproape de venezia
    r.: bai da tre sa n-avem restante
    r.: eu sigur o sa am restante
    io: 150 de euro
    r.: bilet?
    io: aha
    io: standing
    io: ca alea s tari
    r.: frate..ce e scumpiciunea asta))
    r.: in romania , la vama sut 300 de mii..8 euro
    r.: fata de 150
    io: si daca e s o luam asa...ce are chris martin si n are chirila???
    io: nevasta... frumoasa si desteapta
    r.: exact dom'le
    io: aceiasi marie cu alta palarie
    r.: cred totusi ca daca am vedea concerte coldplay ne-am schimba parerea
    r.: si totusi chris martin nu joaca teatru, n-are blog, si nu scrie misto ca chirila
    io: mda
    io: si mai e si englez
    r.: blond si pistruiat, predispus la insolatii
    io: si hemofilie
    io: si are copii ce naiba
    io: e trecut
    r.: apple
    r.: ala e nume?
    io: mar
    r.: si moise
    io: copt
    io: luca
    io: nu cum il cheama pala cu vaporu?..
    io: noe
    io: parca vezi
    io: te casatoresti cu chris martin
    io: si te trezesti cu 2 copii: para si noe
    r.: era sa zic cand i-oi spune lui chirila ca e mai tare decat chris maritn :))))))))))))"

    RăspundețiȘtergere
  34. Nu conteaza ce culoare ai atata timp cat persoana de langa tine te iubeste pentru sufletul tau, lasand pe planul secund aspectul fizic....

    RăspundețiȘtergere
  35. :-? posibil. totusi. tudor [alb] + chirila [negru] = gri :)) am i right? kidding anywayz.

    RăspundețiȘtergere
  36. Si cum am facut dialog prin monolog..

    RăspundețiȘtergere
  37. gri ... e perfect;e calea de mijloc - echidistant fata de alb si negru,extremele,in care e mai usor sa te pierzi ... iar calea de mijloc reprezinta adesea perfectiunea

    RăspundețiȘtergere
  38. Da, numai daca ti-ai pastra esenta incercand sa nu traiesti in absenta:)

    RăspundețiȘtergere
  39. pentru cei care cred ca aceste comentarii sunt goale si lasate doar de dragul de a impresiona,mai precis andra,din punctul meu de vedere tudor a pus o intrebare interpretabila,pe care fiecare suflet,minte si constinta o percepe diferit,fiecaruia i-a zburat mintea la un cu totul si cu totul alt sens si fiecare raspuns are in parte alta semnificatie,probabil si aproape sigur alta destinatie dar mai ales alta esenta.nu cred ca nimeni sau aproape nimeni de aici nu s-a declarat lui Tudor sau cel putin nu lui ca barbat,iubit ci fiecare raspuns e o declaratie pentru sine asupra unei intrebari care pune o conditie iubirii.indiferent cum ar f ea(iubirea) si indiferent pentru cine...poate fi iubitul,prietena,gurul,catelul...sau Tudor.

    RăspundețiȘtergere
  40. Te-as iubi si daca ai fi rosu, desi stii prea bine ca eu urasc rosu.

    RăspundețiȘtergere
  41. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  42. te-as iubi numai daca ai fi gri cu tot felul de nuante,pe care sa le schimbi in fiecare zi...

    RăspundețiȘtergere
  43. Doar daca ai fi acel gri special care stie sa se faca remarcat printre alte noante neinsemnate.

    RăspundețiȘtergere
  44. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  45. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  46. Mi-am amintit.Si gri sa fi fost,tot te-as iubi.Ai fi ca un vulcan noroios:)Mereu gri,dar foarte cuprinzator,adanc si moale,dar cu brate de noroi fierbinte in juru'mi.Ai fi ca un vulcan noroios,mereu inghitind sarutari,mereu scotand lava de iubire,ai fi minunat.

    RăspundețiȘtergere
  47. Doar daca ai avea albastru sau verde sub gri :) cam asa ceva:

    http://broken-bohemian.deviantart.com/art/Fericirea-in-rate-107847315

    RăspundețiȘtergere
  48. interesante comentariile de mai sus .DA,NU,POATE..
    Tudor nu se refera la o persoana anume,poate nici la el nu se refera.
    majoritatea au interpretat acest post intr-un mod mult prea subiectiv

    RăspundețiȘtergere
  49. si astfel,prin publicarea acestui post,Tudor si-a dat seama ca unele cititoare de-ale lui nu sunt deloc modeste in exteriorizarea sentimentelor
    Tudor Chirila e un om iubit.asta e bine .e chiar foarte bine .
    am citit toate comentariile .mi-am dat seama ca ,in mari procente,multe fete de aici au parte de o iubire platonica. au ales bine persoana pe care sa o iubeasca :-?

    RăspundețiȘtergere
  50. Iubirea adevarata nu tine vont de culoare...Si daca te iubesc cu adevarat, nu ar trebui sa ma afecteze culoarea...sau orice alta schimbare a ta... That's the love..

    RăspundețiȘtergere
  51. te`am iubit, te iubesc, te voi iubi :D [ indiferent ce s`ar intampla :) ]

    RăspundețiȘtergere
  52. cate marturisiri de iubire neimpartasita sunt pe aici,trist

    RăspundețiȘtergere
  53. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  54. Gri pe dinauntru? NU.
    Gri e "o umbra de culoare " si nu poti iubi o umbra de om.
    Gri pe dinafara? BINEINTELES

    RăspundețiȘtergere
  55. Fanii/ Prietenii tai te iubesc si daca esti albastru, verde, mov, alb, negru etc. De ce sa nu te iubim?

    RăspundețiȘtergere
  56. Blogul tau da senzatia de gri....parca te-ai balansa tot timpul intre bun si rau, intre sentimente si senzatii foarte tari si foarte slabe, intre frumos si urat. Cred ca suntem mult prea rautaciosi cu acesta culoare. De fapt nu exista lucruri gri urate. Este elefantul, soricelul sau norul intunecat urat?

    RăspundețiȘtergere
  57. da-o-ncolo de treaba!am vazut destule la viata mea, dar asta le intrece pe toate!a pus o simpla intrebare..nici macar intrebare..constatare...una care nu avea nevoie de raspuns...si s-au gasit destule frustrate sa spuna ca da!cum drq sa il iubesti?nu vezi decat fata unui blog si imaginea unui tip care canta..lesinati la orice post din partea lui.E OM!got the idea?si nu suntem gri!suntem foarte colorati!treziti-va la realitate!aici, el e un blogger.pe scena, e cantaret.knd o sa il cunosti si in alta ipostaza...oops...asta nu va fi, pt ca u il iubesti, deci il cunosti deja, nu?

    RăspundețiȘtergere
  58. Cand iubesti pe cineva nu conteaza cum ar fi verde,albastru,rosu...sau gri.....de fapt nu stiu de ce scriu asta..oricum dragostea nu lasa loc de intrebari pentru ca eu asa cred ca trebuie sa fie...neconditionata ....deci daca ai fi gri .............daca cineva te iubeste o face oricum ai fi.....

    RăspundețiȘtergere
  59. daca te-as iubi,te-as iubi oricum ai fi :)

    RăspundețiȘtergere
  60. NU NU NU NU nu te-as iubi in nici un caz....eu te-as iubi dak ai fi...... verdiiiiii :P:P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  61. NU NU NU NU nu te-as iubi in nici un caz....eu te-as iubi dak ai fi...... verdiiiiii :P:P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  62. Aoleu... 83 de muieri date pe spate.
    E suficient sa trantesti o vorba pseudosensibila ca lesina toate.

    Sunt curioasa care ar fi raspunsurile pe blogul meu daca as scrie asta, avand in vedere ca nu-s Tudor Chirila. Ha! Sigur s-ar gasi si acolo cativa tulburati emotional care sa raspunda.

    RăspundețiȘtergere
  63. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  64. @Satya initial m-a intrigat comm peculiarei si mi-am zis "ia sa vad eu cine mai e si modesta asta"si am intrat pe blogul ei si...l-am salvat la favorite.as citi orice ar scrie si oriunde ar publica.geniala!

    RăspundețiȘtergere
  65. Cum ai mai putea fi gri daca eu te-as iubi?
    Iar daca tu m-ai iubi, nici eu nu as avea cum sa fiu gri.

    RăspundețiȘtergere
  66. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  67. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere