[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 10 decembrie 2008

Mai bine despre sex, despre sfarcuri si orgasm

Poate ca daca am scrie mai mult despre sfarcuri si mai putin despre criminali, violatori, handicapati, parveniti, amante si depravati sau lideri extremisti si baieti de oras am fi o natiune mai sanatoasa. Sa scriem despre sfarcuri, despre orgasm sau beneficiile concrete ale masturbarii.Sa facem zilnic elogiul orgasmului in presa si sa luptam in scris pentru legalizarea prostitutiei.

Cred ca daca s-ar legaliza prostitutia tarfele cu aspiratii de prima pagina ar disparea subit. Mi se pare mult mai sanatos acum sa scriem despre sex decat sa ne lamentam inutil pe tema aliantei PDL-PSD. oricum suntem o natiune de futaciosi in stil clasic care viseaza cu ochii deschisi la fantezii sexuale occidentale dar se oripileaza in stil puritan cand vine vorba sa-si recunoasca pozitia si se prefac ca citesc despre asta intrigati doar prin tabloide.

Asa ca daca nu ne-a iesit cu salvarea tarii si nu suntem capabili sa iesim in strada pentru binele comun macar sa purcedem la deschiderea si asanarea sexuala a natiunii. Poate inteleg si taranii de pe aiurea ca pedofilia e o crima si ar trebui pedepsita ca atare. Si poate unii parinti nu se vor mai simti frustrati cand vor descoperi vibratorul in camera "comorii" lor si vor reusi sa n-o stalceasca in bataie. Nu de alta da' fata chiar se pregateste serios pentru bac si nu umbla cu toti distrusii.

30 de comentarii:

  1. :)...adevar graiesti...poate daca odraslele ar gasi intelegere la parinti...si ar putea vorbi cu ei pe tema asta...poate atunci, cel putin fetele...n-ar mai umbla cu toti vagabonzii :)
    romanii au cam multe subiecte tabu,din pacate

    RăspundețiȘtergere
  2. cat adevar scoate la iveala toata chestia asta :) si @Carmen :da asa as trebui ca toate fetele sa vorbeasca cu parintii lor,in special cu mama cat mai mult.sa incearca sa o vada ca pe o prietena si nu ca pe un dusman.mai nou azi e "cool" sa umbli cu un baiat cu 5 ani (sau mai mult) in varsta.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))))))))) ma podidi un ras asa hilar, dar nu e rasul meu...desi spus dur,adevarul tau e real!
    Poate/ Trebuie sa ne implicam mai mult in educarea concetatenilor nostri, mai ales cei de varsta a doua.

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi dimineata am dat drumul la radio, National FM, si ce sa-mi auda urechile, o melodie de la VAMA VECHE iar asta m-a pus pe ganduri, de ce VAMA VECHE si nu VAMA? Apropo, in ultimul timp nu am mai auzit nici o melodie la radio, de ce? Chiar asa multe pile trebuie ca sa ajungeti in playlist-ul vreunui radio? Deh...suntem in Romania,unde altundeva:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt in totalitate de acord cu tine.bafta in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt in totalitate de acord cu tine.bafta in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Salbaticia e buna,dar nu si cea a poporului nostru...La Bad Bed Stories (o piesa de teatru mediatizata pe buna dreptate,caci traim intr-o tzara in care lumea refuza sa auda orice termen derivat al sexului),Mihaela Radulescu a aparut insotitate de iubitul ei..un lucru firesc si nesemnificativ.Nu aceasta a fost si parerea unui salbatic ziarist,care in loc sa ciuleasca urechile si sa caste ochii la piesa,sa-si deschida mintea si sufletul sau sa critice modul in care au fost expuse situatiile, a preferat sa critice modul in care doi spectatori se tineau de mana:Mihaela si Dani. E teribil ce se intampla cu noi..penibil,patetic,distructiv.Asa ca,ne obisnuim cu vesnica batrana violata,vesnica taxa marita,vesnica prostituata brainless laudandu-se cu insii din pat bla bla bla....

    RăspundețiȘtergere
  9. daca orgasmul ar fi pe buzele oricui oricand, n-ai mai vedea atatea tampenii la stirile de la ora 5, si in loc sa dea prostiile alea ai vedea doar ce pozitii noi ptr inlesnirea orgasmului au mai fost descoperite si cum sa le pui in practica :) si din ProTV s ar transforma in Pr0nTV :D dar vezi tu suntem cu un picioar in '09 si lumea inca isi mai pune mana la ochi sau la urechi cand vede sau aude anumite chestii sa nu mai vrb de tarani... profesorii fug cand aud ca trebuie sa predea sexologia in clasele primare ;)) samd

    RăspundețiȘtergere
  10. mai bine să nu vorbim despre sex. ăsta trebuie să rămână întotdeauna subiectul de rezervă - lucrul despre care tot vrei să vorbeşti dar nu reuşeşti pentru că fie nu îndrăzneşti, fie nu ai timp (ceea ce, în final, e cam acelaşi lucru).

    nu se face să vorbeşti despre ceva care doar se face, nu se spune. iar asta nu din pudibonderie sau din raţiuni morale, ci pentru că efectiv sexul vorbit, la fel ca şi cel arătat (în mod obscen, adică mai mult decât sexul însuşi lasă să transpară despre sine), e de natură să distrugă sexului magia.

    more sex is no sex. hipersexualitatea distruge dorinţa, dacă nu cumva e manifestarea unei dorinţe deja bolnave.

    în general, a vorbi e un mod de menajare a propriului orgoliu, în timp ce sexul e, dimpotrivă, un mod de a topi orice orgoliu şi de a scăpa de toate mecanismele de apărare care îl definesc.

    în momentul în care sexul devine explicit, chiar post factum, caracterul său implicit se răzbună şi face ca orice nouă experienţă sexuală să se adune fără a mai conta. în felul ăsta sexul - vizibil, mult şi epuizant - va dobândi calitatea surprinzătoare de a nu fi mulţumitor, în fapt, pentru nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna !

    Imi place ce scrii, imi place cum scrii, imi place felul in care reusesti sa transmiti..
    Nu cred ca as putea sa comentez ceva din ceea ce ai scris, ar insemna sa micesc ceva, sa murdaresc intr-un fel puritatea gandurilor tale. E perfect asa cum e, e ideal asa cum e scris si e infinit de mult datorita faptului ca aceste cuvinte vin de la un singur om si reusesc sa imbine trairile a mii de oameni ( parerea mea... eu una m-am simtit vizata :)
    Nu vreau sa te felicit neaparat, pentru ca in primul rand nu cred ca te-ar afecta in vreun fel.. si pentru ca, in alta ordine de idei, eu cred ca un om care este in stare de astfel de trairi nu este neaparat fericit.
    Mai bine inchei aici... pentru ca incep sa comentez :)

    O zi buna !
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  12. Aceasta e tendinta sociala de azi in Romania. Norma sociala cere jurnalistilor sa scrie de mihaela si dani sau despre ce scandal a mai avut becali. Facem parte din aceasta societate dar nu trebuie sa fim constransi de norma. Nu iti place, nu mai cumpara, nu te mai uita, scrie redactiei sa termine cu tampeniile ei si sa scrie despre campioni romani mondiali la sah.
    Mai bine despre sex... sa mai scapam de umbra comunista... dar nu prea tare ca devenim americani.

    RăspundețiȘtergere
  13. In tot mai multe piese de teatru romanesti sunt replici cu tenta sexuala, de ce? Oare pentru ca asta vrem? Inca nu am gasit nici un raspuns.... Piesa de teatru care care m-a uimit a fost Alex si Moris, cu regretatul Stefan Iordache, unde am ramas masca si m-am intrebat, oare chiar este nevoie, chiar asa de rau am ajuns? Probabil ca da, poate ca asta vrea sa vada si sa auda publicul, ceva ce nu vor rosti cu glas tare niciodata, cuvinte pe care cu greu le-ai scoate de la ei, ca sex, sfarcuri, orgasm, masturbare....
    Cam dureros unde s-a ajuns, sper sa nu ajungem o natiune de obsedati sexuali....

    RăspundețiȘtergere
  14. referitor la prostituate...cred ca toata lumea a observat ca cele pe termen scurt nu sunt respectate insa cele care au o experienta destul de avansata si-au facut un "renume" .respectate de barbati doritori mereu de ceva nou

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Poate ca daca s-ar vorbi mai mult despre orgasm la stiri de fapt ar putea creste violenta conjugala. Pe pricipiul "Vrei orgasm, fah ?" ( ma gandesc la o reactie tipica a celor ce urmaresc stirile de la ora 5)

    RăspundețiȘtergere
  17. daca n-am uri si n-am iubi,
    daca visele n-ar muri
    daca n-ar fi nori si frig
    daca n-ar exista rase, religii si sexe
    daca n-am face diferente
    daca n-ar fi senzatiile
    daca fiecare deget ar avea un deget si acel deget alt deget si tot asa, ochii, porii si fiecare celula la fel, ca doua oglinzi fata in fata
    daca infinitul s-ar termina
    daca n-am avea orgolii
    daca nu ni s-ar scula
    daca am avea, am fi, am sti - tot
    daca n-ar fi noapte si zi
    daca nu am gandi
    daca nu ne-am dori mai mult
    daca nu am pofti
    daca nu am spera
    daca nu ne-ar pasa
    daca nu ne-am indoi
    daca am zambi, mereu
    daca nu ar durea
    daca ne nastem plangand, nu ar fi normal sa murim zambind
    daca am sti cine suntem
    daca nu ne-am intreba
    daca am iubi neconditionat
    daca n-am rani
    daca am fi de neatins
    daca nu ne-am crede
    daca am pretui sau n-am dispretui
    daca n-am judeca
    daca n-am alege
    daca nu am vrea sau aspira
    daca nu ne-ar trebui
    daca zarurile ar avea o singura fata
    daca am fi egali
    daca n-am dormi, obosi, dispera
    daca ar fi cum ne-am dori
    daca nu am manca
    daca nu am consuma pentru a exista
    daca nu am dispera pentru viata
    daca n-am avea amintiri
    daca nu am regreta
    daca n-am visa
    daca am putea da timpul inapoi
    daca am putea citi viitorul
    daca am putea repara
    daca am fi toti la fel
    daca nu ne-ar speria uratul
    daca am fi puternici
    daca am avea incredere in noi
    daca am fi constienti de ceea ce suntem
    daca nu ne-am amagi
    daca am sti cand sa ne oprim...

    RăspundețiȘtergere
  18. Apropo de sex, nu trebuie uitat ca florile sunt organele de reproducere sexuata ale plantelor. :) Asta da exhibitionism din partea naturii.

    RăspundețiȘtergere
  19. In strigatele asurzitoare ale fica-mii de 11 luni inclin sa-ti dau dreptate ca odata discursul despre sex banalizat vom putea sa-i descoperim si valentele culturale eclipsate acum de trivialitatea unei societati ce alearga dupa cai verzi pe pereti.
    PS Sunt fiul profesoarei Eftei de stiinte sociale(Neculce).
    As avea mare nevoie sa-mi dai e-mail-ul unei colege pe care ai avut-o in Neculce.
    Am un material zic eu important de transmis tatalui ei si altfel decat prin canalul oficial.
    Cred c-ai inteles despre cine e vorba.
    Daca ma poti ajuta ti-as fi sincer recunoscator.
    E-mail-ul meu este: iordache11@gmail.com
    Cu stima,
    Stefan A. Iordache(mama era divortata, din acest motiv se numea Eftei si a auzit ca ai avut vorbe frumoase la adresa ei cand ai revenit peste cativa ani de la absolvire, in liceu)

    RăspundețiȘtergere
  20. Iisuse, a spus "sfarcuri", e un pervers, pe rotisor cu el! Ce de poezie pe blogul asta, simt nevoia unui grapefruit amar. Apropo,cat de bizar e ca asta e primul link cand cauti "tudor" in google? Adica, e un nume relativ comun, doar eu cunosc 5 Tudori si un nene Tudorache, iti dai seama cati impanzesc lumea asta? Si blogul tau e in capul listei,tare ciudata treaba asta cu internetul.

    RăspundețiȘtergere
  21. frate..cate comenturi ca esti tudor chirila:))(esti tare apropo)

    RăspundețiȘtergere
  22. hey dude... imi place cum gandesti... da-mi voie sa ma prezint... eu sunt "penetrare" iar cea mai buna prietena a mea e "orgasmul"... mda... ne-am pus porecle dupa diverse chestii legate de sex... :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  23. Al doilea post frapant pe ziua de azi. Acelasi blog. Acelasi Tudor si totusi altul.

    E trist ca incepem sa dorim sa ne prezentam pe noi insine prin prisma celor mai slabe si injositoare momente ale noastre.

    Oare nu realizam ca inlauntrul nostru suntem uneori tentati sa urmam doar drumul dorintelor, momente de care ne rusinam ulterior numai amintindu-ne si imaginandu-ne ca ar afla "x" sau "y". Despre asta este vorba, nu despre masti, nu despre ipocrizie. Pur si simplu ispita ne vaneaza in cele mai sigure momente.

    Si tu ne sugerezi sa facem ca si gramatica limbii romane? Sa o sacrificam de dragul celor ce vorbesc incorect? Sa fie corect si asa?

    Un gust amar.

    RăspundețiȘtergere