[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 16 decembrie 2008

Music Club, Later Edit

M-am trezit tarziu din visul de aseara. Da, a fost un vis aseara pentru care as vrea sa le multumesc tuturor celor prezenti. Oooohhhoohoohoohhoohohohh...m-am trezit tarziu am iesit in aerul rece de decembrie si am traversat strada. Pe la trecerea de pietoni. Imreuna cu alti oameni si un caine. Cred ca Bucurestiul e singurul oras european unde cainii traverseaza regualmentar:)

Va multumesc inca o data,

al vostru,

Tudor

19 comentarii:

  1. Iti multumesc, a fost un vis foarte fain si autentic si plin de energie.

    RăspundețiȘtergere
  2. O seara de luni ideala, superba, electrizanta, cantari despre mare, plans, ras, tipat, dansat...ne-am ridicat un pic de la nivelul solului si am uitat de noi...a trebuit insa sa ma trezesc dimineata la 8 ...ce e drept cu un zambet pe fata!multumesc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Recunoaste ca publicul nu a fost cum te asteptai. Ma uitam la cei de la mesele din fata centru.... se uitau ranjind, nici macar la melodiile cunoscute nu deschideau guritele lor obosite. Voi ati fost foarte buni, ca intotdeauna, se simtea ca aveti chef de un Vama Show si l-ati dus pana la capat! FELICITARI, a fost o seara extraordinara!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. HA! La noi in Oradea sunt cativa caini care traverseaza strada odata cu oamenii pe trecerea de pietoni. Si sa stii ca sunt cativa care, atunci cand nu sunt oameni prin imprejur, trec pe trecere doar cand ii verde. Ciudat dar o sa incerc sa surprind o faza... in ultimele zile oricum sunt cu aparatu' dupa mine :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa cum am si scris de dimineata inca sub impresia foarte proaspata a concertului a fost foarte fain, am dansat, am cantat, am visat cu ochii inchisi si am plecat zambind.

    RăspundețiȘtergere
  7. n-ai vrut sa bagi CALUL DIN MARLBORO... :(

    plecam si eu linistit acasa... asa... a trebuit sa o cant eu pana la taxi.. in gura mare, pe strada...

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu am observat cat de civilizati sunt cainii bucuresteni in momentul in care trebuie sa traverseze o strada :))

    RăspundețiȘtergere
  9. in afara de faptul ca ai crezut k nu sunt majora cand mi-ai dat autograf :P ai fost super tare, ca la fiecare concert!:D...publicul cam visator in rest o seara geniala..

    RăspundețiȘtergere
  10. hm... eu ma leg de caine... e mai frumos cand intra cateunul la metrou sau cand circula cu Ratb-ul... :)... in Bucuresti... macar cainii sa fie civilizati

    RăspundețiȘtergere
  11. a fost una dintre cele mai frumoase seri Vama!

    multumim si noi! de dimineata la 8 trebuia sa duc 2 referate la seminar... nu m-am trezit. mai tarziu am aflat ca nu s-a facut :))


    si app de caini, eu am vazut caini care traverseaza la trecerea de pietoni SINGURI :)

    RăspundețiȘtergere
  12. haha, eu am ajuns cu frana de mana intarziere 30 de minute si mi-am prezentat proiectul la 9, hiu..
    o seara magica in music!!!!
    clubul in care am avut parte de cele mai frumoase cantari vama veche/vama. bravos!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare concertul. Ca de obicei.... si mai sunt cateva formatii mai vechi care sunt in aceiasi categorie selecta.
    Bravo ma.
    Adi

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai nou cainii astia merg si cu tramvaiul :)

    RăspundețiȘtergere
  15. da:) i-am vazut si io:) extraordinar mi se pare; ii subestimam noi:)..si pe animale in general

    RăspundețiȘtergere