[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 4 decembrie 2008

A night at the opera

Ceai negru vested in cesti albe de portelan. Ceai cu lapte. O masuta rotunda din marmora neagra. Lacrimi de oboseala scurse peste buzele senzuale ale unei femei frumoase. Un sobolan in trecere. Draperii de un rosu aprins incarcate de praf. Un pat cu baldachin si cearsafuri de matase albastra. Parchet alb. Pantofi de catifea neagra cu toc inalt. O tava de argint cu motive arabe. Un barbat in sevraj, manjit cu ruj pe pielea lipicioasa de sampanie uscata.O sala de baie alba. Oglinzi imense de sus pana jos. Sfesnice aurii, imbracate in ceara. O femeie superba cu dintii negri de vin si buzele vinete. O camasa alba imbibata de sange. Un paianjen pe firele aspre ale periutei de dinti. Un geamat infundat si un ras isteric. Mirosuri grele de peste si corpuri scufundate-n bai de placere. Mirosul mortii in apropiere.

21 de comentarii:

  1. no, sounds pretty much like EARTH

    Tudor, succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe alocuri seamana cu un sfarsit de petrecere din legendele cu lord Byron

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. perfect pentru starea mea de acum..:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Un mesaj care iti rascoleste simturile...

    RăspundețiȘtergere
  6. combinatie de extremitati ciudate intr-o normalitate stranie? ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. ceaiul sa fie verde,masa patrata de lemn si periuta roz

    RăspundețiȘtergere
  8. ...si mirosul buzelor arse de dor

    RăspundețiȘtergere
  9. pare a interior de camera a unei fete batrane,,parca auzi cum fosneste lenjeria de matase si simti mirosul vinului

    RăspundețiȘtergere
  10. asa….si? ce filmezi? alta revista? sau apri in vreun videoclip? ar fi tare!!!
    by the way…m-am luat odata de tudor chirila pe blogul lui, si l-am felicitat pt despartirea de tine, si mi-au sarit in cap toti “fanii” lui facandu-ma frustrata!!
    daca imi exprim o parere sunt frustrata? am zis ca ma bucur de despartire pt ca mi se pare ca nu va potriveati si imi sar toti idotii in cap!!
    omg! se vede ce gen de public are tudor chirila! la fel de stupizi ca si el. bine ca l-ai scos de la blog roll fata. asa merita. ma bucur ca tudor e istorie! sa scriem urmatoarea pagina din povestea ta de dragoste. cine mai impartaseste parerea mea?

    aynobady sau cam asa ceva sursa:andreea raicu blog..nu zau, daca tot suntem atat stupizi atunci de ce tudor are atata succes,de ce nu e strabatut de dare de superficialitate,de ce are ceva de spus (ceva valoros)nu ca toti lingaii din mass-media care isi chinuie mintea ora intregi pentru a scrie ceva care oricum nu are miez sau simtire?de ce?

    RăspundețiȘtergere
  11. parca recitesc "Marile sperante"!
    Tudor esti atat de tanar si de batran...cine sa te inteleaga??

    RăspundețiȘtergere
  12. Azi cand a murit Anca Parghel.
    Dupa ce am citit mi-a venit sa pipai cu buricele degetelor realitatea. Mi-a dat aceeasi stare ca "Ingerul Negru" sau "Glissando" si in numai cateva randuri.
    " sa scuip tot raul din mine"!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imagini dintr-un castel unde bintuie fantomele si vampirii stau culcati in sicriele lor de plumb sub talpa castelului....

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Domnisoara Havisham..putin mai altfel pe alocuri..asta e originalitate?

    RăspundețiȘtergere
  16. Domnisoara Havisham..putin mai altfel pe alocuri..asta e originalitate?

    RăspundețiȘtergere
  17. dar..nu scrie niciunde. grasa...a cantat??

    RăspundețiȘtergere