[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 5 decembrie 2008

O zi trista

Un omagiu adus Ancai Parghel care a plecat prematur dintre noi. Dumnezeu sa o odihneasca!

29 de comentarii:

  1. Sunt socata!!!!!!!!!!!!nu se poate asa ceva..doamne!!!!!ce pierdere....nu-mi vine sa cred :(((((((((

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce oare uneori Dumnezeu ii ia pe cei mai buni dintre noi?? Nu e drept!

    RăspundețiȘtergere
  3. O zi de doliu pentru toti, o pierdere inimaginabila ...
    Odihna vesnica alaturi de ingeri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu sa o odihneasca...angels must be listening jazz now!

    RăspundețiȘtergere
  5. a fost un soc sa ajung la birou si sa vad pe realitatea stirea, nu imi venea sa cred...Dumnezeu sa o odihneasca in pace si uite asa si-a mai luat langa el un super inger!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. acum am auzit la radio. :( it's really sad..

    RăspundețiȘtergere
  7. Iar stele se aprind. Noi aprindem ce putem. Candela si marturisirea...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu-mi vine sa cred...era atat de convinsa ca se va face bine... Este o pierdere imensa pentru noi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumnezeu sa o odihneasca in pace!
    N-o vom uita niciodata!
    ''Ridica-ti fruntea,e Soarele sus
    Iubirea noastra nu are apus!''
    Nici iubirea noastra fata de Anca nu v-a avea apus!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dumnezeu sa fie cu cei ce au ramas in urma, sa le dea puterea sa isi aminteasca de tine, cea care ni te-ai descoperti prea tarziu noua, muritorilor de rand…prea tarziu…

    …prea tarziu…

    RăspundețiȘtergere
  11. Dumnezeu sa-i odihneasca! A plecat dintre noi si Ticu Dumitrescu

    RăspundețiȘtergere
  12. toti murim pana la urma.... asta e sensul nostru in aceasta lume

    RăspundețiȘtergere
  13. dumnezeu sa o odihneasca in pace..era o artista in sensul adevarat al cuvantului...

    RăspundețiȘtergere
  14. tragic...totusi eu mi-am dat seama de un lucru..ca sunt mii de oameni care vor sa plece,care vor sa moara...si nu mor.iar cei care isi iubesc viata sio se bucura...se duc:|TRAGIC..si socant totodata

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. http://www.youtube.com/watch?v=DK1pBqSMZP0&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  17. dar, parca nu zicea ca s-a tratat cat de cat la belgrad?:|...

    RăspundețiȘtergere
  18. Incredibil ce nenorocita poate fi uneori viata... asa femeie, asa caracter, asa talent...

    Dumnezeu sa o odihneasca.

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi pare rau ,dar nu sunt in stare sa concep asa ceva :|

    RăspundețiȘtergere
  20. in noaptea aceasta o stea in plus o sa luceasca pe cer. imi pare rau. odihna vesnica...:(

    RăspundețiȘtergere
  21. cu adevarat...cati dintre voi o admirati cu adevarat pe femeia asta? cati o ascultati? cati stiati ca nu a cantat doar cu dj project doar?cati? cati o admirati inainte de a muri? nici unul..la fel si cu laura stoica..nici un radio nu-i difuza piesele..(decat rar) apoi toti..o iubeau ca painea calda...

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. si acum vine raspunsul,
    in asemenea momente:
    natura umana e o multime vida,o gaura neagra,un foc aprins,o urma prafuita.

    RăspundețiȘtergere
  24. anca s`a dus sa inveseleasca cerul..

    RăspundețiȘtergere
  25. De pe acest blog am aflat in dimineata de vineri tragica vesta.Nu am mai fost in stare de nimic toata ziua.Condoleante familiei si Dumnezeu sa o odihneasca acolo printre ingeri...

    RăspundețiȘtergere