[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 23 decembrie 2008

Una, alta...

Am citit pe undeva ca de Craciun, Florin Salam mananca iaurturi si branzeturi. Dincolo de noutatea absoluta si interesul general ridicat de aceasta stire m-am intrebat oare ce o manca de Craciun domnul Viorel Lapte?

Negustorii de brazi incearca sa intervina abrupt in gusturile noastre cu intrebari de genul: - Da ce are domle' asta? De ce nu-ti place? -Pai da nu stii ca se mai lasa crengile de la baza?- Pai matale vrei brad sau ce vrei?

Mi-a zis un taximetrist ca acest decembrie e aproape la fel de slab in comenzi ca si ianuarie 2008. Criza loveste in taxiuri...Normal pentru ca romanii uita sa scada pretul per kilometru o data cu scaderea benzinei incercand sa speculeze diferenta de pret. Si pierd.

Aseara am fost colindati in familie de catre doua studente care cantau dupa note. Nepatrunse de vreun fior de moment. Erau dezacordate si chicoteau cand greseau. A fost amuzant, totusi.

Cred ca arabii de prin jurul restaurantelor libaneze din Bucuresti privesc "oripilati" porcia sarmalelor, carnatilor si caltabosilor care se dezlantuie pe mesele romanilor.

10 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. craciunul nostru cel"fericit"
    poate chicoteau pt ca era prima oara :D
    sau poate radeau una de glasul alteia

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Cred ca arabii de prin jurul restaurantelor libaneze din Bucuresti privesc "oripilati" porcia sarmalelor, carnatilor si caltabosilor care se dezlantuie pe mesele romanilor."
    :))))) nu m-am putut abtine;asa e,dar ma face sa pufnesc in ras imaginandu-mi niste fetze socate si amarate de resemnare :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnul Viorel Lapte mananca la restaurantul libanez si apoi merge la plimbare prin oras cu doua studente intr-un taxi gratuit si verde condus de un fost negustor de brazi, acum vindecat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-amintesc un Craciun cand ma chinuiam sa stau treaza pana mai tarziu sa il prind pe Mos Gerila cand intra in casa pe balcon; sau cand imi invingeam eterna problema a trezitului de dimineata si saream din pat direct sub brad odata cu rasaritul sa imi descopar ultimele papusi; mi-amintesc un Craciun in care Mosu a intrat pe usa si a lasat urme de zapada pana la brad si de acolo pana la geam; mi-amintesc cum faceam om de zapada sub balcon sa ma gaseasca mai usor; mi-amintesc scrisorile catre Mos Craciun sa-mi aduca un fratior, sau macar o surioara;mi-amintesc un Craciun in care prietenia conta mai mult decat orice si repetitiile de colinde facute in sufragerie;Si in ciuda memoriei selective, o sa-mi amintesc si acest Craciun in care nimic din toate astea nu mai e la fel, in locuri in care hartile aveau pete albe si stapaneau dragonii, cu oameni mai greu de inteles decat semnele pe care le folosesc; dimineata in care m-am trezit inaintea luminii nu ca sa imi gasesc jucariile si fanteziile copilariei, ci ca sa "ma joc" cu alte jucarii mult mai mari si mai rele, si sa fac ceea ce se cerea de la mine si ceea ce mi-am ales. Desi nu vreau, o sa-mi amintesc si acest Craciun in care nu imi gasesc locul niciunde, nici in locurile cunoscute si printre oamenii apropiati de langa care am plecat; nici in locurile mult prea indepartate si strainii langa care am ajuns. Totusi nu sunt o straina pt mine insumi.
    Zilele astea o sa imi port caciulita rosie pe care scrie: "I (still) believe in Santa Claus!"
    P.S. nu stiam ca exista colinde hip-hop!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ceva fain de Craciun:
    http://www.youtube.com/watch?v=MvjiVam2HO4

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu privesc oripilata cum oamenii isi umplu frigiderele de Craciun cu carne de porc.
    Si nu sunt araboaica ci vegetariana.

    RăspundețiȘtergere