[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 14 ianuarie 2009

Blue dilemma

34 de comentarii:

  1. cum ar fi viata daca n'am avea nicio dilema? eu am o dilema in momentul asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pt poze, sunt superbe...hrana pt suflet, as putea spune. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pt poze, sunt superbe...hrana pt suflet, as putea spune. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. mi cer scuze, ma simt cam lipsita de imaginatie astazi, dar...I don't get it! Poate ma lumineaza si pe mine cineva!

    RăspundețiȘtergere
  5. si uite asa dragii mosului va treziti intr-o seara plictisiti... si in cautare de bloguri. sau asa am patit eu. dupa ce am verificat-o andreea marin m-am gandit automat la boul de tudor chirila(oare de ce?!)... daca are zana blog are si ala sigur. am crezut ca sunt in pericolul de a descoperi ceva care sa merite citit, ceva funny (la andreea marin am gasit un citat maica tereza langa poza ei)... sau ceva! in schimb am dat de 'dialog scartofrenic' si 'm-ai iubi in bulinutze'?. concluzia? nu mai pleca in valea minunata sau mai bine ramai acolo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai Mara, nu-i cinstit sa dai cu piatra si sa fugi. Fa-ti fato si tu blog, ca sa avem si noi astilalti (care suntem de alta parere) unde sa-ti adresam cuvinte "dulci",sau sa vedem si noi cine-i Mara, si ce are domnia sa asa de interesant de spus de-i taie pe toti boii si toate...vacile...? (presupun)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mara, cand o sa faci si tu un sfert din ce a facut Tudor, atunci revino si spune din nou ce ai de spus. Pana atunci, cauta pe blog la "zane", ca blogul lui Tudor Chirila e pentru cei ce inteleg ce scrie, ce transmite.

    RăspundețiȘtergere
  8. EA vs berEA

    "I'll paint my blood in blue because of you..."

    RăspundețiȘtergere
  9. to drink or not to drink?...which choice would simplify my life?

    RăspundețiȘtergere
  10. 2annie:
    Ahhaaaa!!!
    2Gabizza:
    sau poate cum zici tu...da de ce e dilema albastra? Asta ma incurca pe mine...de ce nu e dilema...dilema! pur si simplu!

    RăspundețiȘtergere
  11. mi-as dori o dilema...macar atat de frumoasa ca cea transmisa de poza...

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. a-ti exprima liber o parare nu inseamna a da cu piatra (si dupa cum se vede nici nu am fugit). doar ca nu am ridicat in slavi un blog asta nu inseamna ca nu inteleg ci ca am pretentii mai mari. si pana la urma CE MARE BRANZA A FACUT TUDOR CHIRILA?

    RăspundețiȘtergere
  14. conditia de a-ti place cineva este sa faca branza? daca asta este opinia ta, atunci gasesti persoana care face branz pe alte taramuri. De fapt e foarte simplu:iti place-freceventezi blogul, nu-ti place - nu-l frecventezi. Si, in ultimul rand, nu l-am "aparat" pe Tudor Chirila, ci doar imi repugna grosolania, si la faza aia ai fost grosolana ca un smirghel, Mara! Poate nu esti asa deobicei, dar la faza aia ai fost! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. esenta vietii sta in branza :)) ai dreptate. daca interpretezi continutul blogului cum ai facut-o cu raspunsul dat... nu e de mirare ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
  16. Era o intrebare, nu o afirmatie: trebuie ca cineva sa faca branza pentru a-ti place? Si chiar de ar fi asa...trebuie sa ma justific in fata ta, sau a oricui altcuiva? Ei bine, imi place branza, si tie nu...ok...eu cumpar si tu nu...te invinuiesc eu , sau te ridiculizez pentru ca nu-ti place branza? Nu! Asa ca te rog intoarce-mi favorul, si da-mi libertatea (e dreptul meu!!) de a-mi place ce am chef sa-mi placa, fara sa ma (ne) ridiculizezi!!:))) Merci

    RăspundețiȘtergere
  17. nu 'te' ridiculizez... o faci singura. si nu era vorba de tine ci de O parere despre UN blog. atat.

    RăspundețiȘtergere
  18. oameni cu iq-ul mai mare decat al unei lingurite... aflati astazi ca porcul rama... dar rama nu porc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Intr-adevar pozele sunt super , cat despre aceasta .. Speachless .

    RăspundețiȘtergere
  20. salutare! vroiam doar sa-mi exprim tot respectul pentru fotografiile expuse pe aici, incepand cu aceasta. Domnule Chirila (ti-as spune Tudor, dar bunele maniere nu o permit), daca dumneavoastra ati facut aceste fotografii, felicitari si la mai multe! numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  21. @mara
    ai devenit inca si mai rea decat mine.;))imi place
    poza e tare!chiar foarte tare!recas

    RăspundețiȘtergere
  22. cat de misto
    ascunde multe poza
    multe fete

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu nu vad decat oglinda. Albastra. Oglinda sau realul. Pasul sau zborul. Sau si. Foarte mult imi place poza asta. Ma inspira.

    RăspundețiȘtergere
  24. hahahaha
    Ce amintiri ma incarca acum privind fotografia asta albastra...

    RăspundețiȘtergere