[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

sâmbătă, 3 ianuarie 2009

It's a beautiful day...



36 de comentarii:

  1. Cine e fetita asta asa frumoasa? N-o fi a mea?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce te-a apucat,Tudor? Ultimele doua posturi sunt legate de copii.. sa insemne asta ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe de alta parte , e splendida. Mi-ar placea si mie una:)

    RăspundețiȘtergere
  4. e o simpla fotografie...de-a dreptul banala...ar trebui sa exprime ceva?

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai prin simplitatea ei transmite foarte multe! Superba!

    RăspundețiȘtergere
  6. septimia, dak te referi strict tehnic la aceste fotografii, nu comentez ptr k nu sunt in masura; e evident,ptr mine, doar k sunt facute cu un aparat performant; dar k si emotie,stare....
    dak zambetul, chipul unui copil,faptul k am primit, poate chiar am meritat acel zambet, nu ne insenineaza si il definim...banal, eu prefer atunci banalul...
    mi s-ar parea frumos k nici macar sa nu cunoasca copilul fotografiat, sa fi primit acel zambet asa...gratuit...
    doar k sa spuna/(em):"it's a beautiful day..."
    banal, oare???!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. septimia
    in primul rand sunt doua, nu una ;)
    in al doilea rand, poate tie nu iti exprima nimic, dar automat lui Tudor i-a exprimat ceva, din moment ce a pus fotgrafia aici.

    mie una imi place, mereu m-a binedispus zambetul unui copil :)

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte draguta fetita!Sa-nteleg ca ,totusi,tu iti doresti un copil?!!:D

    RăspundețiȘtergere
  9. ce poate fi mai frumos si mai sincer decat zambetul unui copil? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pana cand vei mai admira si adora copiii altora? Sunt frumosi, inocenti si de o sinceritate debordanta insa nu sunt ai tai. Ce-ti doresti anul asta, Tudor?

    RăspundețiȘtergere
  11. daca lui tudor i-a exprimat ceva nu trebuie sa le exprime tuturor
    din nou,exagerate comentariile pe aici,nu vad sinceritate in ele,vad doar ca toti incearca sa zica aceleasi lucruri
    putea sa fie oricine in pozele alea si tot aceleasi pareri"superbe"aveau majoritatea
    nu e nimic nou in poza,dati un search pe google cu"child smiling"si veti gasii poze cu copii la fel de frumosi zambind,din unele comentarii reiese faptul ca e ceva nou sa vezi un copil zambind

    RăspundețiȘtergere
  12. superb e zambetul unui copil care nu a mancat ieri si nu stie daca va manca azi, nu al unuia care tocmai se pregateste sa coboare pe partie, in costum de ski :)[din pct de vedere tehnic, e chiar seaca]

    RăspundețiȘtergere
  13. s-ar impune o curatenie de inceput de an printre comentarii :D
    e amuzant uneori ce se scrie pe-aici, dar cit sa te tina simtul umorului...

    off-topic- cred ca e baiat, nu fata.

    RăspundețiȘtergere
  14. Urmatorul post ar trebui sa fie despre incredere si minciuna. Nu stiu de ce.

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Septimia
    Atentie, exagerezi si ai putea rani acest copil.

    RăspundețiȘtergere
  16. purtam balerini prin zapada indiferent de picioare.

    RăspundețiȘtergere
  17. @maria
    am facut eu vreo referire personala la copilul din poza...ca nu ma prind?:|[commentul meu a fost pt cei care spun "superb" "inedit" "extraordinar' la fiecare post, oricat de... ar fi!]

    RăspundețiȘtergere
  18. @ Septimia
    Nu contest observatia ta privind modul in care multe persoane de aici ajung uneori sa isi piarda simtul critic. E un mecanism (omenesc la urma urmei) pe care tu ai avut capacitatea si meritul de a-l fi sesizat corect.
    Insa, ... trebuie un copil infometat si dezbracat pentru a-i accepta zambetul ? Ce sa inteleaga un copil imbracat in costum de ski din afirmatia ta ?

    RăspundețiȘtergere
  19. @maria
    dar eu ce sa inteleg din zambetul lui?asta era intrebarea mea...un zambet e un zambet atunci cand nu ai de ce sa zambesti...

    RăspundețiȘtergere
  20. septimia: e o grimasa. atunci cand nu ai de ce sa zambesti e doar o grimasa...

    RăspundețiȘtergere
  21. @ Septimia
    Zambet.
    "Un zambet e un zambet atunci cand nu ai de ce sa zambesti."
    Am vrut sa te contrazic pana cand m-am jucat cu cuvintele tale si mi-a iesit "Iubirea e iubire atunci cand nu ai de ce sa iubesti." M-ai cucerit aici. Nimic de contrazis. :)
    Si totusi, zambetul ...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  22. sunt de acord cu sptimia intr`o privinta,la ficare post vad numai"Superb","inedit","frumos"..etc,cateodata nu e tot asa superb si frumos,nu ma refer la postul asta,ci in general

    RăspundețiȘtergere
  23. scuzati greselile gramaticale,am scris cam repede
    corectez:septimia,fiecare:))

    RăspundețiȘtergere
  24. Orice poza cu un copil in ea e frumoasa,fara dar si poate,fara sa conteze calitatea pozei,in acest caz una foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  25. ...auzitărăţi cumva de discriminarea pozitivă?... de teama de a nu fi acuzaţi de indiferenţă sau... discriminare faţă de o categorie dezavantajată, oamenii au tendinţa, din ce în ce mai des în ultima vreme, să confere acestora avantaje în exces... numa'numa' nu-i acuză nimeni de ceva... de unde şi afirmaţii potrivit cărora copilul nu ar fi superb pe motiv că se află la schi, în alpi, gata-gata să coboare pe pârtie, şi că, probabil, cu o zi înainte avusese o masă copioasă... so not true!

    RăspundețiȘtergere