[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 27 ianuarie 2009

Exercitiu de trafic. Limbaj licentios.

Va rog insistent sa apasati play inainte de a citi




Frederic CHOPIN - Impromptu
Asculta mai multe audio Muzica »

Ploua. Traficul este oribil. Nimeni nu mai incape. Mitocania musteste. E verde-n mortii ma-tii nu te uiti? Manca-mi-ai pulaaa de prooosst!!! Faaa, tarfa, muiieeee tu nu vezi ca ai cedeazaaa fa proasto!!!! Ia uite-l si p'asta manca-ti-as!!! Tataieeee du-te acasa sa mori ca n-avem loc de tine!!! Viorelee! Stropeste-o p'aia ba!! Hai ma coaie ia-o prin balta sa ne radeeem!!Hahhahaha! Aoleeoo coite ce i-ai facut!!! Ba! Tine-te ba dupa salvare!!Pune ma avariile si ia-te dupa ei!!Asa frate!!!Ptiu futu-ti mortii ma-tii de proasta!!!Claxoane, claxoane, claxoane, claxoane, claxoane, claxoane. Corul de claxoane iti acopera gandurile. Burtosi se scobesc in nas, uite unu care-si stoarce un cos in oglinda retrovizoare, doua portiere se deschid simultan ca sa faca loc servetelelor care se rostogolesc pe asfaltul noroios. Masini blocate de alte masini care si-au lasat semn avariile. Da ba lada la o parte!!! Da ba lada la o parte n-auzi? Ma dau jos la tine si-ti sparg fata da lada la o parte pisa-m-as pe tine de jegos!!! Ce e fratioare esti smecher? Ia de-aici futu-ti casa ma-tii!!! Ia futu-ti mortii ma-tii sa-mi mai tai tu fata alta data de taran basit care esti pisa-m-as pe Loganu tau!! Hai Ilie da-l in pula mea ca nu se mai scoala!!! Si tu ce te uiti ma? Vrei si tu? Huuoohhh futu-ti rasa-n cur de soferu' lu ma-ta!!! Beeehhh taximetristii astia-s parati rau de tot!!!La puscarieee ba cu voi ca nu va mai ajunge!!! De ce nu-ti tii ba banda ta? Da tu de ce faci bah dreapta cand ai la stanga? Ca sa-mi futi mie nervii? Sa-mi bag io pula-n care a asfaltat straadaaa asta si-n taxele lor auto!!! Ce-ai facut frate? Unde dracu te uiti ma? Ba tu esti prost? Acuma hai la politie sa-ti arat cat esti de prost fraiere care esti...iaaa uite-l ba frate ce mi-a facut asta la masina...ce mortii ma-tii nu te uiti ma? Da-te-n cacat de prost coclit...improasca, improasca, toti improasca, cuvintele scapa din gurile lor spurcate precum stropii de noroi de sub cauciucurile care demareaza in tromba...orasul e ploaie de injuraturi care de care mai scarboase si macabre...lumea nu mai tine cont de nimic si injura, injura, injura si claxoneaza ca sa-si racoreasca fruntile infierbantate de trafic...gambele se incordeaza...pantofii murdari de noroi apasa franele cu sete, pumnii se inclesteaza pe volan, fumul tigarilor se lasa greu prin tapiserii...mitocanii scuipa cuvinte si bucati de shawrma...e apocalipsa dupa trafic...Baaaahhh luati-as mortii-n pulaa baaa..da cititi si va scarbiti, astia suntem, astea sunt cuvintele, asta e starea, nu ne putem abtine si ne injuram cu sete, da cu sete si claxonam, claxonam, claxonam, claxonaaaaammmmm....se lasa noaptea si fetele obosite se ascund in spatele farurilor...injuraturile se ascut si se inmultesc...injura si condu...nu sta, injura, nu ai cum sa nu injuri oricat de calm, oricat de retinut dupa o zi intreaga in care ai incercat iti scapa si tie cu sete..unde te bagi baa-n pizda ma-tii ca vreau s-ajung si io acasa...acasa...toata lumea vrea acasa nu mai conteaza cum...conteaza doar sa fie repede ca mai sunt cateva ore cu familia si berea si kaiseru si carnaciorii si poate se face un gratarel pe balcon...nu ca-i tarziu si asta cu Audi iar imi taie fata...futu-ti gura ma-tii de pusti...da iubito da...nu, nu inca nu...pe la Muncii..nu n-am ajuns la farmacie..nu..las ca iau de la colt..hai ca e trafic vorbim acasa..nu nu i-am dat banii inca...ce pula mea ma futi atata la cap???..tu n-auzi ca-s in trafic si tre sa si conduc s-ajung acasa si mai vrei si explicatii-n pula mea...si se duce si cheful de bere si-acasa au parcat toti claie peste gramada si tu iar n-ai loc si noaptea asta e mai trista si ai fi vrut sa nu-ti pierzi cumpatul la telefon si iar o sa adormiti certati si tu o iubesti...da cand naiba sa-i mai arati cu tot traficu si problemele si maine la sapte iar te trezesti....baaaaaahhhhh...futu-ti mortii ma-tii de blonda, nu te uiti???? ti-a spart farul si n-o sa ajungi acasa...ce mi-ai facut fa la masina? ce dracu mi-ai facut?



Frederic CHOPIN - Impromptu
Asculta mai multe audio Muzica »

51 de comentarii:

  1. acum am citit...stiam cuvintele ....le folosesc ... i n plus zicem si alea sfinte...mi-au aparut prima data niste simboluri iar dupa aceea cand am vazut ce scrie mi-a stat inima :)))) nu stiam unde am nimerit. Daca ai scris toate astea sunt sigur ca esti nervos si dezamagit tare. Vreau sa te incurajez si iti spun, sa fi sigur, oricare ar fi problema, nu trece! trece doar pentru cateva zile si iar iti rupe gandurile. Oricum, mai tin minte cand te-ai tuns in Baia Mare. Tu mai sti?
    A disparut ce ai scris !!! Ce dracu se intampla???????!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ahhh, se poate oare si altfel? adica...o lume mai civilizata? sau sunt o naiva inconstienta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai, nu era vorba sa importam niste budhisti? ;) (http://tudorchirila.blogspot.com/2008/06/stiuuu-solutii-de-decongestionare.html)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chopin m-a propulsat parca pe un norisor care zbura deasupra intersectiilor lin precum un fulg, in timp ce sageti verbale il strapungeau violent. Ai strans laolalta esenta unei zile de luni in Bucuresti si sigur posteritatea o va citi cu nesat. Imi ticaie insistent insa in creieras intrebarea "cand?cand?cand?" - cand ne mai ramane timp sa si traim. Uf.

    RăspundețiȘtergere
  5. oki, exact d-aia am luat eu ieri metroul...

    RăspundețiȘtergere
  6. sper ca citind, am injurat cu totii pentru tot anul..

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. A avut un impact surprinzator Chopin pe un asemenea limbaj.Poate in Romania zilelor noastre asa ar fi sunat Chopin cu versuri.Sau nu.Cred ca ma insel.Tot ce stiu e ca in trafic e ingrozitor si o spun eu care traiesc intr-un orasel mic,cu trafic intens intre orele 7-13.Exact cand merg la scoala:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Iad pe muzica divina de Chopin.Trebuie sa recunosc insa, ca la faza asta, iadul are 1-0.Care este faza cu leit motivul shawormei (am scris corect?)care apare aproape in fiecare post al tau?Este o preferinta culinara a ta, sau o detestei ca fiind blazonul mitocaniei? Pari destul de neutru cand o pomenesti (nu o insotesti de adjective sa-mi dau seama care e pozitia ta cu privire la mancarea respectiva). Iar daca esti neutru, de ce o pomenesti atat de mult? Sorry, dar am mici obsesii de genul acesta. Nu spun cum se cheama in termeni psihologici trasatura de caracter rspectiv, ca mi-e rusine!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. De cele mai multe ori cand unui post ii sunt alaturate imagini sau muzica e mai mult decat evident ca mesajul e format din toate elementele si nu numai din text.

    Numai ca, din pacate, majoritatea citesc in fuga, ca doar reader-ul e plin si trebuie frunzarit tot... :(

    Poate vei oferi mai des acest exercitiu de a citi ascultand. Cu mesajul de rigoare, evident...

    RăspundețiȘtergere
  11. Plang cand ma trezesc in lumea asta de ciment, plang cand ma gandesc la toate gusturile proaste muzicale pe care trebuie sa le accept zilnic, plang cand vad ca nu mai pot iubi pentru ca lumea nu mai e... lume, plang cand vad ca parintii mei sunt ucisi de lucru zilnic si de cei patru pereti ai blocului infect in care stam.


    Si totusi nici o lacrima nu rasare...

    RăspundețiȘtergere
  12. da da, de acord cu aproape toate cele de mai sus. pacat ca nu se poate vedea muzica, pacat ca nu se pot auzi cu adevarat cuvintele.

    RăspundețiȘtergere
  13. fara sa citesc titlul(doar 4-5 cuvinte din text),am apasat play...
    la sfarsit,eram chiar curioasa ce titlu are articolul...
    un mix reusit...

    RăspundețiȘtergere
  14. muzica lui chopin cred ca nu e de ajuns ca sa acopere aversele de injurii; slava Domnului ca nu locuiesc in Bucuresti ..dupa asa o zi cred ca as plange o noapte intreaga intr-o parcare..

    RăspundețiȘtergere
  15. CHOPIN diminueaza efectul injuraturilor...e mult mai puternic si parca nu ma lasa sa ma identific.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ti-am ascultat indemnul si am inceput sa citesc doar pe la jumatatea melodiei. Am zambit - lucruri cunoscute (nu doar din trafic). Nu mai am nicio parere, nicio idee, nimic de spus ... mergem inainte, unii taras, altii tarati, altii

    RăspundețiȘtergere
  17. ai reusit sa-mi schimbi viziunea despre o astfel de zi... bineinteles k stiu k asa arata doar stau in bucuresti de cand ma stiu... numai k acum de fiecare data cand o sa fiu prinsa in trafic o sa aud chopin :) multumesc pentru minunea pe care ai facut-o, m-ai ajutat sa nu mai aud toate efectele sonore ale unei asemenea zile :))

    RăspundețiȘtergere
  18. chiar foarte adevarat tot ce e scris acolo..nu ma mir cum de nu ies toti soferi in strada sa se bata (piata victoriei e un loc bun :P)..sper sa nu ajunga si constanta asa..defapt nu mai are mult

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. nu-s o sfanta, dar nu injur. :P nici una din injuraturile scrise nu le-as folosi pt nimic in lume. mi se par prea vulgare si lipsite de bun simt. da, m-as enerva. si ma enervez in trafic. insa is finuta in blagoslovire. zic doar chestii gen: asta-i prost sau doar se face? cred ca-i prost. :)) si-ncerc sa fac haz de necaz. tin totusi la imaginea mea de om si incerc sa nu ma cobor la limbajul de cartier :d.......
    nu acuz pe nimeni ca injura. daca injuri, pt tine injuri. insa, consider ca nu asta e solutia. si ce-i drept, in blog, e expusa adevarata "fata a traficului". uneori nu inteleg pt ce claxoneaza unii? rezolva ceva? nu. :) decat reusesc sa il enerveze pe celalalt. cu calm si rabdare, se rezolva toate. e greu insa sa le ai pe amandoua intr-un trafic infernal de bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  21. Exact de asta aveam nevoie...

    cu toate k is fata si stiu ca nu este frumos sa injuri azi am avut o zi cuplita....si multe dintre sitagmele din text le-am folosit si eu. De unele imi pare rau dar altele inca le mai rostesc si acum, dupa ce am ajuns aksa.

    Melodia a fost cireasa de pe tort!

    RăspundețiȘtergere
  22. Cat de abrupt ...
    CE-ti veni ?????
    Asta e lumea. Doar basmele se mai scriu cu roz.
    Dl. Chopin nu va converti nicicand spurcatii la fineturi si nici shawormele pe melomani. Si stii, si uiti si stii si te incapatanezi sa uiti si sa te zbati. Dar esti frumos.
    Hai, hopa sus.
    Si de la capat.
    Iti cer eu iertare pentru mitocani.
    Iar daca a fost un pic de "teatru" ... a fost ok si asa. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Acum am citit: "primeste ofranda cuvintelor mele" :)))))
    BETON !
    :))))))
    De unde le scoti, mai ?

    RăspundețiȘtergere
  24. utopian dreams don't become reality

    RăspundețiȘtergere
  25. Hai mai Tudor, ca nu e chiar asa :):) eu conduc zilnic in Buc, si pe bune, chiar nu e asa...ieri s-a circulat prost, e adevarat...dar mie imi pare ca tu prezinti extreme aici :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Mda..si parca se potrivea mai bine "Revolutions etude" no12 op10

    RăspundețiȘtergere
  27. ooo da:)) din pacate astia suntem noi...asta este....dar mie chiar imi place antiteza asta dintre articol si Chopin:))

    RăspundețiȘtergere
  28. am apasat play dar degeaba :)) auzeam tipetele si injuraturile si melodia sa pierdut, deodata am aterizat direct in trafic si in jurul meu se intampla exact ce citeam :D

    RăspundețiȘtergere
  29. alegeti injuria sau politetea:

    te rog, please, por favor, bitte, wees zo goed, s'il vous plaît, 良い, behage, þóknast, haluta, pregare, behage, behaga, нравиться, ugoditi, legyen szíves, podobać się, být příjemný, харесвам, ugoditi, prosim, παρακαλώ, blesio, commodo, asseblief, si us plau, 请 , لطفا", paki, pyydän, בבקשה, prašau , कृपया, kérem, silahkan, どうぞ ,vær så snill, 제발, sila, lūdzu , sprawiać przyjemność, пожалуйста, snälla, 請, mutlu etmek, будь ласка , xin vui lòng...

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu sunt de vina doar soferii,ci intregul sistem ca au facut din Bucuresti un intreg "Bordel" cum zice francezul.Nimic nu e organizat cum trebuie si e normal ca soferii sa-si iasa din pepeni.Am si eu permis,dar n-as conduce niciodata in Romania.Mai ales in Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  31. da da DA! iar coloana sonora anima perfect acest spatiu

    RăspundețiȘtergere
  32. e nasol ca mai toate zilele sunt asa
    si injuraturile astea fac parte integranta din cotidian

    le inveti in gluma,
    le rostesti la nervi
    iar cand esti pe strada
    n-ai cum sa nu-observi

    tudore, aici, le spusesi cu foc,
    n-am vazut atatea puse la un loc
    :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Trist! Dar oare chiar astia suntem? Intr-o zi le reprosam elevilor mei duritatea in limbaj si mi-au zis:"chiar nu auziti cum se vorbeste pe strada? Mama si tata vorbesc la fel. Cum sa vorbesc eu?" No comment!!

    RăspundețiȘtergere
  34. din vary motive nu mi-a mers play-ul deci am citit ce ai scris fara sonor... nu cred ca vrei sa stii efectul produs in mine dar mi-a cam stricat ziua si toata bucuria de care eram plina. :(
    o data in plus, NU regret ca am plecat din Romania!

    RăspundețiȘtergere
  35. hihihi..ti-a scapat una..."luati-as" de imediat de dupa shawrma:P

    RăspundețiȘtergere
  36. ! cum se face ca o singura persoana citeste gandurile la atatia oameni si cum se face ca nu numai soferii se regasesc ci si saracii pietoni,saracii de noi care frecventam urat mirositoarele aglomeratele pline de miros de mort matur din troleele ros-galben-albatrse...

    ! nu este asa ca te calmeaza cand cineva tipa si fute si injura??pentru ca suntem de acord cu el...cata dreptate..cata frecare de nervi..
    ! cred ca sa batut recordul la comentarii

    RăspundețiȘtergere
  37. Si despre taximeTRISTI nici o vorba?

    RăspundețiȘtergere
  38. exact pe melodia asta citeam aseara despre premisele SCI si coeficientul de pauperizare :))) acelasi sentiment.. crazy worlddddddddd

    RăspundețiȘtergere
  39. Presupun ca sigur la asta se gandea Chopin cand a compus muzica. La claxoanele celor 2 masini care existau pe vremea aia si la injuraturile de genu`: du-te la Paris sfrijito si mai citeste din cartile de la Luvru.

    RăspundețiȘtergere
  40. nu ma oripilez daca le aud(oricum mi se intampla rar pentru ca nu traiesc printre "shmekeri")dar nu am rabdare sa le si citesc.

    RăspundețiȘtergere
  41. play am dat si am si ascultat cu placere.poate ca de asta nu am mai dus lectura pana la cap

    RăspundețiȘtergere
  42. Mi-e dor de tine, nu stiu daca o sa rezist pana pe 12, dar daca da...promit ca voi fi in acelas loc ca si data trecuta!

    RăspundețiȘtergere
  43. Salutare!Am si eu permis de ceva timp si pot spunce cu mana pe inima ca deja m-am imbolnavit de nervi.Traficul in Constanta e cam la fel k in Buc,dar vara atinge punctul culminant!Atunci bucurestenii si nu numai se muta practic in constanta...deci la inceputul sau la sfarsitul infuraturilor adaugam'bucuresteni'...Pe bune,nu am nik cu ei,poate asa suntem si noi vazuti in Buc,dar sincer,intrec orice limita al bunului simt,iar daca bun simt nu poti sa le ceri,intrec orice regula de circulatie,fie ea mai mult sau mai putin importanta.M-am saturat oricum de toti prostii si proastele care ori le-au cumparat mami si tati masini puternice,ori tot mami si tati le-au cumparat permisele...Romania....si atat.

    RăspundețiȘtergere
  44. cum ziceai : "esti nervos?trage pe dreapta si budhistul te linisteste."

    RăspundețiȘtergere
  45. Eu sunt din Cluj si am un logan de 1.4, cu casetofon. De cateva saptamani sunt cel mai fericit ca am reusit sa ascult muzica pe care mi-o doresc eu de pe iPod, pe care il leg prin adaptor la casetofon. Traficul a devenit o solutie pentru a asculta muzica buna. Traiasca aglomeratia si rosul de la semafor, ca mai prind un pic din muzica lui Sting!
    href="www.nobine.ro"

    RăspundețiȘtergere