[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Un bar misto in Bucuresti

Se numeste Interbelic. Am ajuns acolo la o petrecere a celor de la Friends Doi dintre ei, baieti de viata, isi serbau ziua de nastere. Super atmosfera. Ceva in genul barului din Allly McBeal dar varianta mai rock'n cool. Muzica excelenta si cel mai tare barman din Bucuresti castigator al mai multor concursuri si printre altele al ultimului concurs de barmani organizat de Finlandia. Sau mai simplu: zburau sticlele prin aer si ieseau cocktailurile. Acest loc mishto unde in restul saptamanii e un lounge bar fara pretentii de Dorobanti se afla pe gangul care uneste strada Blanari cu Lipscaniul. Mai ascuns nu se poate dar asta a fost si pariul unuia dintre barmanii-patroni, Gache. Am dansat, am ras si am baut Campari Orange. Si pe la cinci dimineata am inchis baru':) Recomand cu tarie Interbelic.

30 de comentarii:

  1. ti-a placut deci cu "prietenii" in Interbelic ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu.nu l-au platit sa ii faca reclama /:) si prob nu are nevoie prob sa spun eu asta. dar e frustrant si am streseaza :D pur si simplu a facut o recomandare a ceva ce l-a impresionat :-?? woaaa @-) -.-'

    btw, tks tudor.eu ador zona lipscani..anul trecut knd eram a 9'a, si prietenii mai mari imi aratau barurile "ascunse" de prin romana ramaneam ":|" :D

    RăspundețiȘtergere
  3. n`ai de unde sa stii daca l`au platit sau nu. nu totul e ceea ce pare a fi ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. nimeni nu poate sti, decat tudor
    2. si daca l-ar fi platit care ar fi pb? e un venit. nu vad nimic ilegal sau imoral, decat in cazul in care lui tudor chiar nu i-a placea acest bar.
    Oricum, cred k pierdem esenta postului lui tudor: frate e un bar misto in bucuresti!!!!!!!!
    duceti-va acolo vedeti daca va place si apoi comentati...
    eu sigur o sa-l incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. pe mine nu m-a impresionat chiar asa de mult barul adika spatiul era frumos nu foarte inghesuit dar muzica mi s-a parut intre normal si foarte tare(adik nu prea ma auzeam)si scaunele asha si asha dar in rest e frumos

    RăspundețiȘtergere
  6. e clar ca l-au platit, intrebarea e cu cat? :)))
    apropos de chestii nasoale - se pare ca la teatrul de comedie, ultima moda e sa iti injuri spectatorii, asa cum a facut maestrul Teodosiu cu un nefericit posesor de mobil sunator. pe cand un post despre calitatea publicului din teatre si modul cum se raporteaza actorii la ea.

    RăspundețiȘtergere
  7. hello there .... mai gasesc si eu destul de rar baruri de astea . ma bucur k te-ai distrat fain ; dar altceva vroiam sa zic . as vrea sa mai scrii si despre ... stii tu , asa cum zboara oamenii de pe ziduri , cum isi recapata puterea pentru urmatoarea clipa ... asa despre fluturasi in stomac ... nu stiu , alte stari .

    RăspundețiȘtergere
  8. cu toate k tu ramai my number one in romania . . . am exitat o perioada sa te citesc ; tocami din aceste considerente ...tu nu erai asa . ori , te-ai schimbat si tu ? "la fel " . . .

    RăspundețiȘtergere
  9. si daca l-au platit asta e e prblema lui...adevarul e ca clubul este misto am fost in el acu' 2 nopti si chiar mi-a placut...in rest pe mine mar interesa concertele lor si faptul ca nu-i prea vad pe nicaieri ce se intampla cu Vama?..la vara sper sa va gasesc pe la mare:) in rest venind vorba de club e problema ta Tudor daca te-au platit sau nu:) clubul e marfa vi-l recomand:) sper sa mai postezi Tudor si alte infosrmatii despre trupa:) ne-ar face placere sa aflam mai multe :):D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce probleme marunte aveti si voi.
    Ati uitat sa il ntrebati daca a facut pipilica la bar si daca i-a costat p`aia ceva. Be real....

    RăspundețiȘtergere
  11. Am vazut poze cu barul si mi-a placut.
    Tudor de ce ne spui ca ti-ai pus panouri solare :) cu frateme leu, scuze fratele meu?
    http://www.sunnergytechnologies.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. mi-am amintit de ce nu spui .... pentru ca nu e adevarat ... inca.

    RăspundețiȘtergere
  13. Hai frate ma Lashi sau mai bine spus Leshi . Cum sa il Plateasca, acum sincer ..tu ai plati sau oricare sa iti faca cineva reclama pe un Blog ? si dak da cat ? acum serios eu zic ca nu l-a Platiti 100% deci BAG MANA IN FOC K NU l-a platit !Si dak a incercat , cu toata k nu cred sigur nu ar Accepta.

    Nu mai fitzi rai pls !!!

    App Tudor : Ai avut concert la campina mai de mult nush dak iti amintesti , dupa concert ne-am intalnit la Peco adik Viva, erai foarte Plin de Viatza, aaa da si tot Campari ai Cumparat . " ne-am intalnit , adik eram amandoi acolo , nu k ne cunoastem sau ceva de genu ,adik sa nu interpreteze loomea gresit ( gen . acum ma dau si prieten cu tine :D :P )

    Respect !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. mi se pare genial cum la un post despre un bar pe lipscani se discuta aprins daca tudor chirila a fost sau nu platit...
    cat de usor scoateti in fata esentei care conteaza o aparenta atat de inutila..

    RăspundețiȘtergere
  15. offtopic: am visat concert vama in amfiteatrul in care am avut 3 examene in ultimele zile. aamaaaaazing :D

    RăspundețiȘtergere
  16. It was really nice...am ajuns vineri in Interbelic ratacind pe stradute, dar pot spune ca a fost ca o poveste.. e genul de loc pe care il descoperi si vrei sa nu mai afle nimeni, sa ramana pentru un cerc restrans.(sau ... pentru ca ar mai fi de scris)

    RăspundețiȘtergere
  17. ...greşeala de a judeca ne ispiteşte pe toţi. nu de mult, a ajuns la urechile mele vestea cum că un fost coleg de liceu şi-a deschis un bar în zona lipscani... "faină zonă, dar ce caută omul ăla tocmai acolo?... considerându-i improprie prezenţa într-un astfel de loc, am refuzat să îi calc pragul, fără de remuşcare... până am trecut întâmplător prin faţa lui "interbelic"... quite nice, as a matter of fact.. good job!

    RăspundețiȘtergere
  18. pfoai....ce problema aveti...nu pot sa cred...
    "Te`au platit sa le faci reclama?"
    Mda...prea obisnuiti cu viata de zi cu zi...mai evadati putin...iesiti din tipare...!!!
    In rest...o zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) Am descoperit barul asta acum 5-6 luni, si de atunci este locul preferat al meu si al prietenilor mei. Barmanii sunt fantastici...incepand de la felul cum te primesc, parca ti-ar recomanda sa-i iai acasa, pana la servire, care este impecabila (felul cum desfc sticlele, rasul lor strengaresc). Este o atmosfera primitoare si calda. Iar apropo de jocul cu sticle si paharele de metal...sunt foarte comici...
    Asadar, ma bucur ca-ti place Interbelic...:)

    RăspundețiȘtergere
  20. da, mereu trec pe gangul ala cand merg spre curte si am vazut interbelic-ul de ceva timp.
    in vara, insa, nu-mi placea ca tineau toate ferestrele larg deschise (daca nu chiar scoase) cu muzica inuman de tare de se auzea de la 5 mile.
    In rest, foarte fain locul. si chelnerii/barmanul au un stil original de a deschide berea. :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Bai nene, a innebunit de tot poporu !?!?

    Fratilor, ce tampenie sinistra va trece prin capu ala sa credeti ca a fost omu platit sa scrie despre ceva ce-i place ???

    Pe langa ca toata lumea care a mai calcat prin Interbelicu ala pune accentu pe barmanii fermecatori sau pe lista de cocktail-uri interminabila, voi nu vedeti de fapt esenta in ce scrie si Tudor, si in ceea ce e defapt misto la locu asta...

    Muzica aia e tot ce conteaza acolo!
    Muzica ii inspira si pe barmani sa se joace cu toate simturile tale, muzica ii tine inauntru doar pe cei carora acolo le e locul, muzica face toata atmodfera aia deosebita de acolo, si asta e diferenta intre Interbelic si orice alt local de pe piata bucuresteana!

    Ati luat-o razna complet cu superficialitatea asta de 2 bani!
    Cred ca aveti prea mult timp liber si uitati de fapt care e esenta lucrurilor misto.

    N-ati inteles nimic !

    RăspundețiȘtergere
  22. da.este un bar care se lasa cautat si numai cei care nimeresc intamplator il vor aprecia cu adevarat...cred.
    eu am nimerit chiar in prima zi cand am venit in Bucuresti si pot spune ca nu trebuie sa te plateasca cineva ca sa ii faci reclama. :)
    muzica e placuta, poti purta o conversatie cu prietenii si ii poti studia pe cei din jurul tau. iar barmanii inspira un aer foarte shic :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Am fost si eu acum vreo 3 saptamani acolo .. e foarte cool
    Cand am ajuns am dat, fara sa am intentia asta, peste o gramada de cunoscuti. Muzica e excelenta, locatia arata bine. E un pic cam mic dar probabil de aici vine senzatia de caldura, de familie.

    Un lucru nasol insa. Oricat de mult ar invarti barmanii sticlele si ar face cocktail`uri super bune ... pentru un student e peste media lui de cheltuiala..

    RăspundețiȘtergere
  24. Interbelic e unul din locurile mele preferate,barmanii sunt foarte draguti, imi place atmosfera, imi place mult si interiorul si ca zona.

    RăspundețiȘtergere
  25. p00p d00lcik, b3$k m00lt la u, T00d0r1

    RăspundețiȘtergere
  26. e ok locul, dar e cam scump. Muzica e foarte buna, am nimerit intr-o seara in care nu ne lasa din pheonix, baniciu si muzica veche romaneasca.

    RăspundețiȘtergere