[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 9 ianuarie 2009

Valea binecuvantata. Alte fotografii.










36 de comentarii:

  1. citeam comentariile celor 3 poze 'spying innocence' si am vazut ca ai corectat-o pe lola.nu accepti sa fii criticat.nu sunt intru totul de acord cu parerea ei expusa acolo, dar ar trebui sa inveti si tu sa scrii corect 'binecuvantata'[ nu de alta, dar e pe blogul tau ;) ]

    RăspundețiȘtergere
  2. pare ca acolo toate pacatele sunt binevenite, dar toata lumea isi inghite pacatele din pricina asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. wow. :| u're a pretty good photographer, did u know that?:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. E exact cum ai lasat sa ne inchipuim din posturile precedente, frumos!
    Prima imi place cel mai mult, te face sa simti ca zbori...

    RăspundețiȘtergere
  6. wow .. nu zici ca locurile astea chiar exista . bine zis valea binecuvantata ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. divin.atata pot sa spun.prin "divin" am spus tot.

    RăspundețiȘtergere
  8. @septimia, unele-s greselile de gramatica, altele de tastare, daca ar fi scris binecuvintata cum a scris in titlul asta de fiecare data, as mai fi zis.
    a corectat-o pe lola pe blogul ei, deci s-a ostenit sa vada cum gindeste la ea "acasa".

    RăspundețiȘtergere
  9. @greeneye
    e vb de atentie.si eu sm facut-o pe blogul lui :)

    RăspundețiȘtergere
  10. pai la lola era vorba de nestiinta, nu de neatentie :D

    dar cum nu e frumos sa vorbim atita despre altii,

    prima fotografie din grup imi place cel mai mult, sugestiva pentru Intilnirea dintre ce...zboara si ce ramine

    RăspundețiȘtergere
  11. http://www.tamagochi.ro/pet-cristu
    am si eu nevoie d vot . plz :)

    RăspundețiȘtergere
  12. s-a corectat
    @greeneye [ramane se scrie cu 'a', nu cu 'i']asta doar ca o glumita...mie imi place a treia...mi se pare mai artistica:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi s-a intamplat si mie:))
    Nu stiu ce am scris gresit dar cu siguranta a fost din neatentie
    Majoriatatea pe blogul asta au doar pareri pozitive,nu vreau sa fiu"oaia neagra",probabil as fi"atacata".

    RăspundețiȘtergere
  14. In primul rand cred ca ar trebui sa-i multumim lui D-zeu pt. frumusetile pe care le-a creat si mai apoi lui Tudor pt. frumusetile pe care ni le arata in aceste fotografii.Aparent sunt niste poze simple,dar daca ma uit mai atent imi dau seama ca sunt incarcate de emotie si speranta....

    RăspundețiȘtergere
  15. Precum T.Todorov despre fantastic exclam "Mai ca-mi vine a crede!".

    RăspundețiȘtergere
  16. Parca Dinica era maturatorul de fraf de stele?!!?

    RăspundețiȘtergere
  17. si ce, doi maturatori nu-s buni ? :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Desi inaltimile imi dau fiori, acolo pare raiul pe pamant...liniste, calm, gratie divina. Superb!

    RăspundețiȘtergere
  19. par ireale..pur si simplu te fac sa visezi la o alta lume, una alba..tudor, esti un talent, un om minunat in tot ceea ce faci..dar nu stiam ca faci si poze uimitor de patrunzatoare. stii, e periculos..se zice ca arta nu e impresionanta doar prin ceea ce e, ci si pentru ca in arta gasesti sufletul artistului..el nu doar creeaza, ci isi pune sufletul in creatia sa..


    lola, septimia, si tuturor care doar pierd vremea pe blogu asta, f..k off!

    RăspundețiȘtergere
  20. Avem nevoie toti de o bucata de cer...spala tu Doamne prin iertare, cerul de aici. "Greselile sunt umbra. Nu poti spune ca Soarele nu lumineaza pentru un colt in care ti-e frig "

    RăspundețiȘtergere
  21. viziteaza`ne blogul.
    acesta este un site pamflet.
    garantam multa distractie.
    http://rockulti.blogspot.com

    echipa rockulti

    RăspundețiȘtergere
  22. @ana
    draga mea, eu sunt aici pt ca am dreptul.Dreptul de a comenta postul.Aia e parerea mea.Daca mintea ta e prea ingusta si nu poti sa faci altceva decat sa il ridici in slavi pe Tudor, te rog...disperseaza-te!
    P.S. Blogul lui Tudor e bun!

    RăspundețiȘtergere
  23. what a wonderful world...somewhere over the rainbow...

    RăspundețiȘtergere
  24. septimia, poate ai dreptate..comentam poze care poate doar sunt aproape de ”ireal”, insa eu le vad deja acolo pentru ca probabil sunt orbita de ce e tudor in esenta, sau in esenta imaginii pe care si a creat o..
    stii..zapada e alba..pura..insa sub ea e negru si de nepatruns..

    RăspundețiȘtergere