[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 21 ianuarie 2009

Vama in Becker Brau.

Ne vedem in Becker Brau pe 12 februarie pe la 9 sau 10. Mega show cu mega chef cu mega public. Bilete in curand on-line si in reteaua Diverta. Bagati ca avem treaba!!:)))

Sa facem un spritz de criza:)))

24 de comentarii:

  1. Mi-ar placea sa vin si eu:D Dar daca nu sunt din Bucuresti,asta e....Cand vii pe la Bacau sa anunti daca doresti:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu nu aveai spectacol azi de la 19.00 la Teatrul de Comedie? Biloxi Blues? Hmm...

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar duceam dorul de la ultimul show la becker :x iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. ca in vremurile buneeeeeeeeeeeeeee
    .becker brau.............

    RăspundețiȘtergere
  5. :o concert!? biletul are pret de criza?;)

    RăspundețiȘtergere
  6. FOARTE TARE SPECTACOLUL DIN SEARA ASTA!!! e prima oara cand te vad jucand...dar mi-ai lasat o impresie fff placuta:)... sper sa pot ajunge pe 12:P...succes oricum

    RăspundețiȘtergere
  7. http://www.youtube.com/watch?v=ryD_Jht5JfM

    for sure!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ahh,cat va invidiez!! Nu am mai fost la un concert tare de nici nu mai stiu ce-i aia!! Pt mine youtube...:(

    RăspundețiȘtergere
  9. am fost la teatru aseara....frumoasa piese...ideea...actori tineri si talentati...dar cu tine ce s.a intamplat? nu sunt in masura sa te critic, dar.....te,ai "impiedicat" de cateva ori....
    oricum n.a contat se pare pt ceilalti.....mai ales pentru pustoaicele din stanga mea....erau pierdute, nu venisera la teatru....erau preocupate de cum arati tu in maieu...tare....
    oricum nu vei raspunde, deci.....vreau sa cred ca este doar o pasa proasta....sau poate asteptarile sunt mari....poate

    RăspundețiȘtergere
  10. Am fost si eu aseara. Te-ai cam fastacit de cateva ori.si unii colegi la fel..
    Piesa a fost f. frumoasa, f. talentati tinerii.
    Si eu am simtit prezenta fanelor :) Nu stiam ca la o piesa cu asemenea vocabular se permite intrarea copiilor de 12 ani neinsotiti :)
    Ne vedem in Becker..
    Hau :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Vama in Constanta...asta as vrea sa aud...macar o data!comeeeeee :((

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte tare!!cred ca nu v am mai vazut de aproape un an:( tb sa vin:P

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu sunt genul Vama Veche.Formatia. Chiar am stat in "Hotel Cismigiu". Adica P19, Regie. Fan etern, oricum. Poate sa confirme si mama. Ea nu minte. Cat despre Vama, pana acum nu am ajuns si nici nu am stat. O fi din cauza promovarii. Oricum,e bine ca putem sa ne cunostem asa. Poate ma mut din cartier.

    P.S.:E greu de ajuns la tine pe blogspot.com, apropo de promovare, wordpress.com cred ca te-ar avantaja.

    RăspundețiȘtergere
  14. superb, era nevoieee. sper ca pica bine si pt cei care au facultate.
    seara buna

    RăspundețiȘtergere
  15. de abea asteept :x ne vedem jooi :D :*

    RăspundețiȘtergere
  16. minunat spectacolul de miercuri.
    mie mi s a parut ca interpretarea a fost geniala.
    becker brau. hip hip hurray:))
    see you there guys.

    RăspundețiȘtergere
  17. click pe www.urbanss.blogspot.com cele mai noi stiri din showbizul romanesc si nu numai! merci anticipat!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Pai bine stimate , 40 lei biletul ?
    asa intelegi tu criza? :)
    Ne vedem jooi!

    RăspundețiȘtergere