[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 22 iunie 2009

Advertising as porn...

Publicitatea e ca atunci cand faci dragoste in fata camerei. N-o sa te lase niciodata sa fii tu pana la capat, sa te pierzi in placere, sa iti savurezi extazul. Intotdeauna va trebui sa se vada un san sau felul in care intri in ea. Fata ei, cand i-o tragi. Asa vor si clientii. Sa se vada fata cand i-o tragi. Iar tu, participant la acest act sexual, nu te mai exprimi sau o faci doar in sensul celei de-a treia parti care nu e interesata de extazul tau, ci de cel al consumatorului. E frustrant, nu?

De fapt, in publicitate chiar TREBUIE sa fie asa!

16 comentarii:

  1. interesanta comparatie;)) à la Tudor:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Publicitatea e un fel de "pescuit"!!! trebuie sa "plimbi" momeala cat mai bine prin fata pestilor!!!

    Publicitatea se aseamana foarte bine si cu sfera "porn" - nicioadata nu conteaza cat de intens este extazul participantilor actului; ci conteaza mai mult satisfactia privitorului (voyerului)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca esti singura persoana care putea sa faca comparatia asta...sau poate nu...oricum ai dreptate...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt ala care avea si are o vorba, muzica e porno, traim porno, gandim porno... gasiti doua versuri dintr-o melodie care sa nu aiba conotatie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Misto analogia. Merge pana in cele mai mici detalii. Incepand de la mimarea orgasmului. Femeia aia care e gata sa vomite parca mai curand naste decat sa geama de placere. Barbatul rage si el la final de parca ar ejacula cascada Niagara desi se vede clar ca se sparcaie cu o boaba de roua. (Ca de... sunt multe filmari/ejaculari pe zi si sperma n-are timp sa se refaca...)

    Cred ca Eliade s-a cam inselat cand spunea ca in pornografie supravietuieste credinta in D-zeu presupus anihilata de ateismul la moda al spirtului contemporan

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa cum o spun de multe ori: time to pretend, doar ca unii o fac pe banii, atii gratuit...

    RăspundețiȘtergere
  7. cautam mizeria...pentru ca asta ni se da sa mancam..cum sa cauti fericirea cum nu stii ce gust are..eu totusi o caut dincolo de gunoaiele din media..si gandirea celor din jur.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mereu exista un public.. care trage cu ochiul, care judeca, care pofteste, care-si imagineaza. Desi actele se consuma in 2, mai este si un al 3-lea care trage cortina.
    Si mi-e greu sa cred ca se poate face dragoste in fata camerei.. cel mult un sex fugitiv.
    Dar si publcitatea are rolul ei, unul principal de altfel.. promoveaza, prezinta produsul cat mai bine, retusandu-i defectele si facandu-l vandabil. Avem preturi, avem si marfuri..Unii se vand, altii cumpara. In nici un caz, PUBLICITATEA nu este 'o doamna'.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu merită sacrificiul, Tudor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. This may sound like an unfamiliar cliche but ed hardy clothing bras dont fall off trees. You have to spend your precious ed hardy clothes money, not to mention time, shopping for bras. With this sort of an ed hardy investment, you'll wish to buy some thing that lasts long.Check ed hardy store out these well-liked plus size bras...There are numerous popular brand names in the market, each Ed Hardy UK with their very own designs, styles and variations. Lets take a look ed hardy Swimwear at some from the well-liked brands in the bra market.As one of the most ed hardy Bikini recognized namesin womens lingerie, apparel and personal care products, Victorias Secret is big on bras. Their ed hardy Bikini bra collections are often trend setters and are world well-known.

    RăspundețiȘtergere