[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 10 septembrie 2009

Arenele sufletelor noastre. Taceti dracului din gura!!!

Cuvintele dau relief tacerii. Pe naiba. Se presupune ca ar trebui sa existe tacere. Urla toata lumea. Discursuri desantate, voma de cuvinte. Se burdusesc si inghit hulpav pentru ca mai apoi sa ragaie a idei statute, invelite in miere de fiere si scuipate la timp inainte ca oratorul de ocazie sa sucombe. Toata lumea are ceva de spus. Toata lumea stie bine cum stau lucrurile. Toata lumea comenteaza, acuza si se burzuluieste fara sa gandeasca. Arunca toti cu mii de bumerange care-si schimba traiectoriile din mers, asa ca, sa nu te mire daca te pomenesti cu ideile altuia, merge si-asa in baltoaca asta de cuvinte fara sens care ne inconjoara. Locuinte lacustre pe oglinda lucitoare a mizeriei din capul nostru.

De douazeci de ani fiecare face ceva, se pricepe la ceva, e curat sau experimentat. Vor sa-i votam si ne improasca cu cuvinte lipite cu pelicanol sau scotch ieftin de duzina. Vor sa-i votam ca sa mearga sistemul. Si sistemul trebuie sa mearga si noi o sa-i votam sau, in cel mai rau caz, o sa ne anulam voturile si copiii se nasc, parintii sunt ocupati, lumea alearga dupa parizer si carne de mici, scolarii se prostesc si se pisa pe orele de caligrafie, ce sens mai au toate astea, in cincizeci de ani n-o sa mai fie decat tacanitul sacadat al tastaturilor lumii. Sunt cuvinte peste tot si sub orice forma. E plin. Tacerea e condamnata si odata cu ea e condamnat gandul intim si privirea in sine. Nu e timp sa-ti mai arunci privirea in groapa sufletului. Nuuu, sufletele noastre sunt arene pe marginea carora se catara de-alde Udrea si Basescu si Antonescu si Geoana si mai cine vreti voi. Se catara acolo pe marginea colosseumurilor care formeaza sufletele noastre. Acolo jos noi suntem gladiatorii si ne luptam cu noi insine, cu binele si raul. Trebuie sa doboram marul de pe capul copiilor nostri. E nevoie de liniste si concentrare ca sa nu ne ucidem copiii cu lovitura sagetii, dar nu ei urla de-acolo de sus si, de fiecare data cand intindem arcul, ne manjesc tacerea cu cuvintele lor spurcate reverberate de presa care sta si ea inghesuita in arenele sufletelor noastre.

Taceti dracului cateva secunde si priviti spectacolul grotesc al acestui popor care are nevoie de liniste ca sa se salveze si sa-si salveze copiii. Taceti dracului cateva minute ca sa se opreasca ecoul cuvintelor voastre nespalate. Taceti dracului cateva zile dupa ce sageata a plecat din arcurile noastre si ati vazut ca unii dintre noi n-au nimerit. Taceti dracului cateva luni si coborati in arenele sufletelor voastre ca sa vedeti cum se vede de jos in sus. Sa ne vedeti cum va privim de pe marginea Colosseumului plin de hiene infometate. Taceti dracului cativa ani si lasati sa se auda zgomotele oamenilor ADEVARATI care sa se recunoasca astfel unii pe altii nestingheriti de zidul de cuvinte pe care l-ati ridicat intre ei. Taceti dracului din gura ca sa va salvati si lasati cuvintele sa redevina ce-au fost. Taceti dracului din gura, nerusinatilor. Spectacolul oamenilor care-si sacrifica vietile intr-o Romanie hacuita de poftele si nebunia voastra, spectacolul vietii care se zbate ca sa iasa invingatoare trebuie privit in tacere, in reculegere. Taceti dracului din gura daca nu stiti sa-i incurajati pe cei pe care i-ati adus in halul asta!!!

46 de comentarii:

  1. Si daca am avea parte de linistea asta am stii ce sa facem cu ea?
    Ok. E linisite. Now what?

    RăspundețiȘtergere
  2. daca ei ar tacea dracului din gura macar o saptamana nu ar mai exista scandaluri care sa atraga atentia oamenilor... ei se hranesc cu scandaluri pentru ca oamenii sa nu-si dea seama atunci cand fura tara... lor nu le pasa de noi... nu se gandesc cum traiesc unii oameni din cauza lor... ei, cei pe care noi i-am ales isi bat joc de o tara intreaga... din aceasta cauza multa lume refuza sa mearga la vot... refuza cu desavarsire un drept din cauza hotilor... sansa ca sa facem ceva vine o data la o generatie, la fel cum spunea Tudor in scrisoarea sa catre liceeni. trebuie facut ceva de catre noi, cei tineri....

    RăspundețiȘtergere
  3. oh DAAAA, pacat ca in Romania nu va fi niciodata liniste, nu ne sta in caracter, vecinul da maneaua la maxim altul se uita la OTV, unul face gtratar in fata blocului gri, totul este ieftin si comercial si ei ne hranesc cu prostia de toate zilele. Trist....

    RăspundețiȘtergere
  4. Linistea de multe ori spune mult mai mult, decat o mie de cuvinte alese cu indemanare. Hai sa tacem, sa ne aprindem o tigara si sa ascultam linistea, vom invata mult mai multe decat din toata harmalaia asta grozava si din toate scandalurile, reprosurile, minciunile ce ne inconjoara zi de zi.
    Asa ca da, "mai taceti dracului din gura" ca ne jigniti inteligenta ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tudore, dacă tot scrii pe blog, scrie tată în limba română! Fii un model pentru cei ce-ți citesc ideile si folosește diacritice!

    Cu drag,
    Sebi
    Brașov

    RăspundețiȘtergere
  6. Sebastian - nu stiu daca permite blogger.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cea mai buna bucata de muzica de pe albumul vostru mi se pare "sa cadeeeeeeeem" din "Pe sarma".. pentru ca te face sa il iei pe omul de langa tine de umeri si sa ridici mana cealalta spre scena,cu pumnul strans si gura cascata :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca daca nu l-ati lasa pe Eugen sa isi faca solo-urile timp de un concert intreg s-ar simti ca Adrian Cristea daca i s-ar impune sa nu dribleze tot meciul..

    RăspundețiȘtergere
  9. Politicienii creeaza o poluare fonica cumplita in perioada asta. Si nesimtirea lor sta nu numai in faptul ca nu au plecat acasa cand nu s-au tinut de cuvant, ci si in indrazneala de a mari numarul de decibeli. Este incredibil cum dupa ce nu au facut nimic in 5 ani de guvernare vin acum si tipa!! Ar face bine sa se inchida in niste bai izolate fonic si sa urle in oglinda pentru ca s-au demonstrat incapabili!
    In marea asta de zgomote care sunt vocile impertinente ale politicienilor mai am insa urechi pentru Crin Antonescu. Nu l-as baga nicidecum in aceeasi oala cu ceilalti. Nicidecum.

    RăspundețiȘtergere
  10. am dat muzica mai tare sa nu-i mai aud...o dau mai tare sa nu ma mai aud nici eu....o dau mai tare gandurile inca mi le aud....o dau la maxim macar nu-i mai aud pe ei..

    RăspundețiȘtergere
  11. hm un strigat poate face oare liniste? dar mai multe?

    nu numai politicienii fac galagie, mergeam cu trenul , se certau oamenii pe hol, in statii. la metrou..pe strada, la serviciu..c'mon deja e molipsitor, aveti grija..

    RăspundețiȘtergere
  12. Poate vom reusi sa le punem odata mana la gura ca sa taca, cu toate astea imi amintesc ce spuneai pe scena la Brasov ce ar fi daca am merge la Bucuresti acum si sa murim pt ei (ei fiind "noi" cei tineri). Eu nu as vrea sa mori nici tu, nici nimeni, pentru mine pentru ca daca o sa reusesc sa fac ceva pt tara asta, pt ca asta imi doresc, vreau sa vezi si tu si ceilalti ca sa putut face ceva pt tara (cu toate ca e prea bagata in rahat tara asta pentru a o putea scoate 10 oameni).

    RăspundețiȘtergere
  13. Interesant "urletul" acesta surprins in cateva minute. Dar stii care este faza? Nu stiu daca acestia realizeaza ce presupune conceptul de "liniste" in sine. Nu stiu daca ei mai constientizeaza cum este sa traiesti in straiele plebei. Ei au renuntat demult la ele, ramanand fara suflet.Goi, fara esenta.Pacat!Sufletul nostru va sti mereu cum sa se bucure in liniste de viata aceasta plina de sacrificii, indiferent de locul in care ne aflam. Sufletul nostru inca mai poate zambi zilei de maine.In mod sincer.Fara remuscari.

    RăspundețiȘtergere
  14. Iar acum am cazut toti in capcana vorbelor si in loc sa tacem comentam.
    Tudor,dovada clara ca blogger permite folosirea diacriticelor este postarea lui Sebastian;).

    RăspundețiȘtergere
  15. Iar acum am cazut toti in capcana vorbelor si in loc sa tacem comentam.
    Tudor,dovada clara ca blogger permite folosirea diacriticelor este postarea lui Sebastian;).

    RăspundețiȘtergere
  16. naormal ar fi ca liderul sa se ingrijeasca de dezvoltarea tarii pe care o conduce si bunastarea populatiei....pe naiba. se pare ca suntem mai speciali si nu aplicam aceleasi reguli. pe astia ii doare undeva de restul lumii, si fac orice ca sa le fie lor si tot neamului bine. nu stiu cum si de unde sa mai apuce. sunt prea ocupati sa-si construiasca munti de avere ca sa se mai uite si in jur, si cu cat se afla pe un varf mai inalt, cu atat au mai multa putere. totusi trebuie sa speracm ca va veni si vreme cand muntii de sub nasul lor se vor transforma in kkt...imaginati-va cum o sa puta...

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu ma sufoc si nu doar din cauza politicienilor...
    Ma sufoc! Nu mai pot! Nu mai vreau sa privesc baloane in fata ferestrei! Vreau sa privesc ferestre deschise, prin care patrund idei curate, speranta, dragoste. Vreau sa privesc si sa fiu privita de OAMENI. Oameni care te intreaba si pe care-i poti intreba despre sentimente. Oameni cu care poti lucra pentru a realiza ceva mai bun, care stiu ca acel “bun” nu vine din frica , ci din dragoste.
    Asta vreau eu! Si cand ies din casa mea, nu pot decat sa ma sufoc. Aerul pe care-l inspir, pute! Pute de duhoarea banilor, a ego-ului si a fricii. Singurul moment in care “scap”, este atunci cand sunt cu tinerii. Ei inca mai stiu, in ingnoranta lor intelectuala, dar curatenie sufleteasca, sa iubeasca ferestrele deschise in fata carora nu zboara baloane.
    Lasati-ma sa respir! Respirati si voi! “Aer” CURAT!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Citindu-ti articolul, tresar..sub cojocul gros al neputintei.. ca in fata unui deziderat impus. Ma pun voit si pe mine sub lupa severa a propriei constiinte si vad (pentru a cata oara oare?) zbaterea inutila in complexul limitelor impuse. Am trait intr-o continua improvizatie din vina lor si numai a lor, a "conducatorilor":), si-asa cum era firesc dupa atat de multe surogate am ajuns la fericirea unui rai improvizat...Unul ascuns in visele mele, cu ele am reusit sa obtin hibrizi artificiali si frumosi dar fara gust, un fel de mizerie si spleen stand la aceeasi masa, niste bonsai cu pretentii de arbori... Rand pe rand visele si-au fracturat aripile, s-au pravalit in cenusa tacerii si-acolo dupa zvacniri inutile s-au stins asa ca un preaviz pentru linistea de care spui..Si totusi sunt constienta ..catuse, sabloane, oprelisti, cu toate: NU EXISTA! Sunt in mintile noastre, satanic inventate si asezate de noi, sau de altii. Fiti liberi si independenti de orice!
    Dar daca Tudor le-a bagat “embargo”:) flecarilor blazati, plictisiti, imbuibati aflati la putere, a uitat sa va spuna un lucru esential. Fiti voi intelepti, curajosi, implicati, pasionati, chitibusari, vorbiti voi cand trebuie si unde trebuie si de cate ori trebuie, imbarbatati-i voi pe nevolnici, ajutati-i, ajutati-va..Numai nu stati deoparte! Ma intreb mereu de ce oamenii valorosi stau deoparte si departe de..Chiar si Tudor..sta prea departe, chiar daca mai publica o scrisoare, un articol, mai compune un cantec..Tot neimplicat este, tot habar nu are cu adevarat cum e sa te sune bancile pentru neplata ratelor la credite de trei luni, si nu pentru ca esti un rau platnic ci pentru ca nu mai ai de unde, cum e sa...Si credeti-ma, unora atata de putin le trebuie sa fie fericiti...

    RăspundețiȘtergere
  19. Cum ar fi ca toata lumea sa muteasca,pentru o secunda?muzica sa dispara(Doamne fereste!-real vorbind).cum ar fi ca toate animalele sa taca si ele?este greu de imaginat,dar incerc sa fac asta.probabil daca am tacea ne-am auzi gandurile clare,concise,neperturbate de vecinu'din fata blocului care prajeste mici si da menelele la maxim.si ne-am speria de sunetul constiintei,ce ar urla la noi din toti rarunchii la noi pentru toate nedreptatile,constientizate,dar refuzate sa fie recunoscute,toate vorbele porcoase aduse oamenilor,toate cuvintele care au ranit pe cei dragi,intr-un moment de furie necontrolata,toate minciunile dinaintea alegerilor parlamentare si altele de acest gen,ce include profitarea "alor mai mari",de cei care au nevoie de ajutor si spera la o schimbare(in bine,cat de mica)-constiinta,care sa gaseste intr-o oarecare masura in fiecare din noi,indiferent ca negam asta sau nu.Am intelege din limbajul trupului dorintele,suferintele,bucuriile,pentru ca nu am putea altfel comunica.mimica-o,da,mimica ar fi suprema dovada de cine suntem cu adevarat.Atunci am vedea cine suntem cu adevarat,daca ne putem bucura,am vedea foarte clar,fara ascunzisuri,ce simtim.dar o iau si altfel,daca am face asta,unde ar mai fii acea taina ce o detine fiecare,acel mister care hraneste lumea si o fascineaza,doar mimica spune totul...?poate ar fi bine un moment de tacere,dar pentru acel moment,lumea ar deveni mult prea posaca si trista,gresesc,nu trista,nu ar mai fii superficiala,ar fii nevoiti sa gandeasca profund.dar,datorita constiintei(zic si eu),am incerca,atunci cand ne recapatam glasul,sa schimbam ceva.ne-ar pasa ,pentru acel moment,si de cel apropiat noua,pentru ca,indiferent ca am vrea sau nu,statutl de mut nu ne-ar permite sa scoatem niciun sunet,iar gradul social nu ar mai exista-atunci am fii,cu adevarat,egali.pare incredibil,nu?sa facem acest joc al imaginatiei si sa vedem ce iese,macar ca un vis,daca real nu se poate:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ok... Toata lumea tace... Si apoi? Sunt perfect de acord ca politica e 0, iar cursul ei afecteaza absolut tot, acum si pe viitor. Si totusi, cine crezi tu ca i-a ales? Intr-adevar, majoritatea alegatorilor nu sunt ok. Dar de ce nu suntem si noi alegatori, de ce nu tu? S-au sacrificat atatia oameni ca sa putem noi sa votam, si totusi noi stam si scriem pe blog-uri, nu ne implicam, nu actionam. E usor sa te enervezi, sa strigi sa urli... Stiu raspunsul: n-avem pe cine sa votam. Atunci propuneti voi, promovati si incurajati pe cineva, sau pe mai multi. Spun asta pt ca si eu fac acelasi lucru... sunt indignata, enervata si nu fac nimic... Nu e pacat? In stilul asta... "cainii latra, caravana trece".

    RăspundețiȘtergere
  21. politica e la fel peste tot, in toate tariile politicienii promit si nu se tin de cuvant, la noi poate e putin altfel deoarece prin scandal tin poporul in priza, nu vedeti ca poporului in majoritate incult gusta scandalul de orice fel. Asa se face campania, iar in ce priveste luminita de la captul tunelului aceasta nici macar nu mai palpaie .............

    RăspundețiȘtergere
  22. Dubla privire de nauc spre mine reflectat in ei.. nimic, e sumbru umplut de gol in ei, dar mai putrezicios de sumbru e ca trag din mine ca fiu si eu gol.. nu vreau!

    RăspundețiȘtergere
  23. nu ar trebui sa ma simt si sa tac nu ? :D sper ca noi suntem acei adevarati that have been brain washed si care totusi strigam dupa tacere ...
    un lider din biserica d la mine zicea ca dak il tot rogi pe Dumnezeu sa iti vorbeasca si zici intruna, doamne vorbeste-mi ,doamne vorbeste-mi , dak esti atent ai sa auzi ca zice..mai taci si tuh putin ca sa ma poti auzi . am luat-o ca pe un lucru bun si il aseman cu ce zici tu. dak vorbim chiar si noi degeaba si fara sens nu ne putem cunoaste pe noi insine. merge in fiecare caz. "hey , myself- open yourself to me. talk to me! - i cant, u talk to much, i cant even hear myself talk to u. u cant hear me either"
    zici bine draga tudor... eu mi-am propus sa imi fac liniste in suflet si sa nu ma mai lupt cu binele si raul , ci pur si simplu sa declar binele direct castigator. dar astept sa inceapa scoala, motiv sa pun in ordine. imi permit zapaceala fiindca mai avem 2, 3 zile de vacanta. si totusi bucuria e mai mare cand e destul de liniste ca sa o observi

    as vrea sa nu fiu una care vorbeste degeaba. si as vrea sa iubesc mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  24. LeeA. e posibil ca oamenii de care vorbesti sa fim eu si tu, care de teama ca persoana cealalta e la fel ca ceilalti, nu ne deschidem si noi. ne-am putea intalni pe strada, sau intr-o statie de tramvai sau de metrou. m-ai putea intreba daca stiu ce autobuz sa iei pana la gara. si m-ai vedea ca zambesc. si poate te-ai gandi ca motivul e ca am primit comment pe hi5 sau ca mi-au dat parintii bani sa imi iau tenisi noi :)) poate nu te-ai gandi ca iti ofer zambetul si dragostea pe care le cauti
    (sunt fata, nu ma dau la tine) :))
    imi puneam mie intrebarea, de ce sunt intimidata de oameni? de ce mi-e frica sa ii abordez? de ce nu vorbesc cu un cersetor. de ce nu ii spun ca Isus il iubeste? de ce nu fac ceva pentru ei? poate frica de respingere..poate alte frici. dar uit ca ei cauta acelasi lucru ca mine si ca tine. de fapt... oameni si aer curat
    >:D< gandeste-te la ce am zis.. si poate .. dak ne facem partea noastra, poate mai intai sa oferim aerul proaspat de care toti au nevoie, poate il vom si inspira inapoi.
    hugz

    RăspundețiȘtergere
  25. @LavHm,
    Draga mea ( si nu in sensul sexual , ci in cel sufletesc - uite inca un motiv pentru care ma sufoc, ca tre' sa explic lumii ca nu-s perversa) ma gandesc la ceea ce ai spus tu. Eu sunt "baba" - 38 de ani. Ce zici de faptul ca inca si la varsta asta mai speri, mai ai curatenia sa te gandesti ca cel pe care l-ai intalnit in statia de autobuz nu ti-a zambit decat din suflet. Si mie inca mi-e teama. Da un click pe numele meu si ai sa intelegi ca inca mi-e teama. Si cand nu mi-e teama, mi-e lehamite si cand nu mi-e nici teama si nici lehamite, TRAIESC, ma bucur, il vad pe Dumnezeu.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  26. draga LeeA, si eu am 38 de ani si nu sunt si nu ma consider baba..
    si daca nu ma consider eu nici ceilalti ( care ma cunosc)
    in rest ..tot ce traiesti e intr-adevar Alegerea ta.
    zile senine..

    RăspundețiȘtergere
  27. Daca Romania ar fi stearsa de pe fata pamantului omenirea ar pierde o mana de oameni de treaba dar ar castiga o parcare grozava...

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi multumeste si pleaca foarte incantat cand ii spun ca pe langa zecile de obiective pe care le va avea de vizitat daca o va lua pe jos, va trece si pe langa fascinantul Palat Gigi Becali care poate fi vizitat pana la orele 22.


    Il salut si imi vad de drum spre minunatul meu apartament cu vedere la riul Dambovita, renumit in lume pentru apa sa despre care se spune ca este mai clara decat cristalul si mai pura decat orice alt riu din lume.


    Maine va fi o noua zi superba in orasul in care mi-as fi dorit sa locuiesc chiar dinainte sa ma nasc.

    RăspundețiȘtergere
  29. Le-am trimis link-ul politicienilor vizati. Desi ma indoiesc ca-i intereseaza sau inteleg ceva. In ultimul timp ma tot gandesc ce modalitate de organizare politica s-ar potrivi mai bine romanilor. Si cum ar fi fara politicieni?

    RăspundețiȘtergere
  30. Interesant, trebuie sa vorbesti ca sa-i indemni pe ceilalti sa taca din gura..:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Salut :)
    Da, avem nevoie de tacere, liniste. Dar daca nu exista acea voce care sa se ridice din ea si sa ne conduca spre calea acea buna, atunci ce se intampla ?

    ma intreb ce o sa se aleaga de romania

    ps: super blog (ma rog, cred ca stiai deja)

    RăspundețiȘtergere
  32. @ ज़ाकिर अली ‘रजनीश’
    Cool nickname!
    What does it mean????
    And how do you know this blog is nice?

    RăspundețiȘtergere
  33. eu am ajuns la o concluzie......toti fura...toti vor sa se imbogateasca...toti cei de la putere ii intereseaza doar de ei si de cei dragi lor...noi ceilalti putem sa si murim de foame ca ii doare in palarie...toti in campaniile elctorale ne promit marea cu sarea...iar dupa ce se vad la putere...uita ce au zis...care mai decare vor sa iasa in evidenta infundand pe altii...

    RăspundețiȘtergere
  34. Problema cea mai mare este ca nu stim sa iesim din stituatia asa. Cum zicea anca la incepu: Daca va fi liniste, v-om sti sa ne bucuram de ea, v-om sti sa o folosim pentru a face tara asta sa mearga, sa infloreasca?
    Toti fura, toti mint, pentru ca nici unul nu se gandeste la noi. Nici macar in campania electorala nu se gandesc macar 2 secunde la omul simplu de pe strada, care se chinuie sa isi plateasca darile la stat, ca ei sa le poata fura! Nu! se gandesc la buzunarul lor, la setea lor avida de putere.
    Am tot zis ca o sa plec din tara, pentru ca m-am saturat de tot ce nu este tara asta. Cred ca momentul se apropie cu pasi repezi din pacate!

    RăspundețiȘtergere
  35. Da, harmalaia a ajuns la nivelul "insuportabil". Noroc ca ne apropiem de "concluzia" discutiilor.

    RăspundețiȘtergere
  36. Pai uite ca se aud oamenii care merita, esti pe locul 4 in zelist. Ce vrei mai mult de atat?


    NU esti satul de urlat? , Romania asta este si tu traiesti in ea si de bine de rau ai multe bucate pe masa, lasa-i tu pe cei care nu au.. sa-si spuna singuri pasul , poate atunci o sa fie mai credibili, acum prin purtatori de cuvant nu prea ma conving.

    RăspundețiȘtergere
  37. Tare acest articol,ideal ar fi sa se auda toti romanii, strigand la hotii astia ce ne guverneaza.

    RăspundețiȘtergere
  38. RIN TIN TIN,
    Ce-mi place cum ai formulat: "Interesant, trebuie sa vorbesti ca sa-i indemni pe ceilalti sa taca din gura..:)"... ce pacat ca trebuie sa plec.. :), adica sa tac

    Io votez pt : "In numele lui Dumnezeu, vorbiti ce si la momentul in care trebuie". Si cald si calm, mai mult calm si mult mai mult cald. Apropiati-va de oameni ca si cum ati vrea sa va apropiati cu orice pret de un copac si ati avea mainile si picioarele secerate

    RăspundețiȘtergere
  39. Nimeni nu vorbeste daca nu are cine sa il asculte,iar cei ce o fac sunt considerati "nebuni".
    Incetati dracului sa mai ascultati si or sa taca dracului din gura:)

    RăspundețiȘtergere
  40. cum am citit eu postul asta chiar cand simteam acelasi lucru :)) tare...e greu sa faci un prost sa taca din pacate

    RăspundețiȘtergere
  41. stiti ce era interesant? sa nu raspunda nimeni la articol.sa pastrati si voi linistea.da' cacat.prea mult :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Ar fi bine, concomitent cu tăcerea, să urmeze şi un moment de gândire, de responsabilitate din partea lor.

    RăspundețiȘtergere
  43. @ TheOptimist
    Admiratie
    ('Incetati dracului sa mai ascultati si or sa taca dracului din gura')

    RăspundețiȘtergere