[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 30 septembrie 2009

Azi am invins timpul

Sunt vesel si plin de energie. Acum. In Acest moment. Momentul acestor randuri. E prima data cand scriu de aici. Stau pe o banca de marmora langa monumentul eroilor din Piata Revolutiei. Am simtit nevoia sa ma bucur de septembrie aici. Trebuie sa spui da. Este foarte important sa spui da cand lucrezi. Azi s-a nascut un cantec nou. Pentru ca toata lumea a spus da. Raul canta partea instrumentala de la Cartitza pentru concertul de maine. Era o repetitie plictisitoare, marturisesc. M-am trezit ca suprapun o alta linie de voce, de la un cantec pe care incercam de mai multa vreme sa-l conturam. Raul a prins din zbor si a preluat armonic. Ceilalti au intrat in joc. Cateva armonii. Apoi alta linie melodica de la alt cantec. In cateva minute totul era pus cap la cap. De nicaieri. Din praful asezat pe mintile noastre.

Cateodata cineva sufla in praful de pe mintile noastre. Unii numesc asta inspiratie, altii atribuie suflul lui Dumnezeu, probabil ca sunt si alte denumiri in functie de importanta actului artistic. Nu stiu. Sunt sigur insa ca este ceva. Magic si de neinteles. Dar atata de frumos. Cand poti sa te exprimi. In echipa. Se ridica panzele velierului, caci sufla vantul dinspre miazazi. Se aud strigatele marinarilor cu fetele arse de soare. Se infasoara odgoanele cu repeziciune pe burlanele rotative. Se fac noduri, se desfac altele. Se umfla panzele si marea se umple de o mica pata alba.

Asa e si cu sufletul. Se umple de o mare pata alba care se aseaza peste negreala suferintei si se naste un model din care oamenii pot intelege povestea. Da, sa te exprimi inseamna sa-ti scufunzi sufletul in revelator ca sa poti sa obtii negativul. Mai ramane sa developezi. Stau pe banca si privesc oamenii care n-au timp, in trafic. Si realizez ca am timp. Mi-am facut timp. M-am luptat azi, sa nu depind de timp. E o lupta pe care cand o castigam, cand o pierdem, dar merita sa o purtam, de fiecare data. Azi am facut un cantec nou. Azi ne-am exprimat. Azi, ne-am dat timp. Azi am pacalit orasul. Yes!!!!

P.S. O sa-l cantam maine la Jukebox (ex-Becker Brau)!!!

18 comentarii:

  1. wow, chiar vroiam sa intreb daca ati mai gasit ceva cantece noi. felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. ieri,la festivitatea ce celebreaza implinirea a 90 de ani de la moartea lui Gojdu....in sala festiva a C.N."E.Gojdu" din Oradea, o trupa alcatuita din 3 baieti inarmati fiecare cu cate o chitara...s`a cantat ...Epilog...toata sala fredona:)a fost frumos...azi am auzit ca este posibil sa apareti la oradea la un bal al bobocilor?e adevarat?ar fi extraordinar...:)va asteptam cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. abia astept sa-l aud..despre ce e vorba sau e secret yet?

    RăspundețiȘtergere
  4. bucurati-va de septembrie.frumos cadou v-a facut.

    RăspundețiȘtergere
  5. tudooor, continui campania Chirila in licee?
    pentru ca se aud zvonuri ca vii si in Viteazu pe 12.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce bucurie frumoasa :) bucuria omului care ARE TIMP. isi face. in ciuda claxoanelor, a zumzetelor de toate vocile, tonurile, rasele si altele posibile. imi imaginez ce bine trebuie sa te fi simtit acolo, pe piatra rece a bancii. cred ca simteai ca esti intr-un film, sau intr-un vis, mai bine. tu stai si in jurul tau activitatile se desfasoara la viteze maxime. ei alearga dupa ceva, dar tu esti singurul care azi ai castigat ceva: un moment, o bucurie, o lupta- cea cu timpul, dupa cum spui. ma bucur pentru tine si iti doresc ca in fiecare zi sa ai cate o bucurie din asta diferita, nascuta din lucruri care conteaza si care sunt importante pentru suflet :)
    si de ce sa nu spun...? mi-ar fi placut sa fiu parte din secventa de film in care ai fost erou azi.

    RăspundețiȘtergere
  7. The Vama Show nu vine si in Constanta? :(

    RăspundețiȘtergere
  8. il voi asculta odata,candva dar nu deseara.ce dor imi e de mare!

    RăspundețiȘtergere
  9. cand ne conectam la aici si acum, timpul suntem noi..:)

    RăspundețiȘtergere
  10. :( eu nu apuc sa ajung, pentru ca nu am timp... timpul meu azi este furat de altcineva ..:( dar stiu sigur, ca trebuie sa fie o melodie frumoasa si ca intr-o zi o voi asculta si eu. :)
    Bafta deseara baieti!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Complimente pentru noul cantec, sunt sigura ca o sa placa.. ce nu apreciez insa este ca in prag de alegeri vorbesti de.. marinari?!? Ai facut kite in vara asta, cred ca ti-a dat o emotie infinit mai mare.. e inutil sa vorbim despre marinari, sunt depasiti ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. superb. La inaltime ca intotdeauna! Good luck cu noua piesa (refrenu e de viitor) :) Multumim de autograf si te asteptam la Timisoara!

    RăspundețiȘtergere
  13. super aseara in club, felicitari si pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  14. Am fost aseara in Jukebox si am ascultat melodia noua. Mi-a placut foarte tare si abia astept sa o aud in varianta finala. Felicitari pt show-ul de aseara. Am apreciat faptul ca desi eram cativa oameni, voi ati dat tot ce-ati putut pe scena. Tineti-o tot asa!
    PS: pacat ca sonorizarea nu a fost la inaltime.

    RăspundețiȘtergere
  15. Interesanta transparenta ta de a ne impartasi din bucataria trupei un moment de creatie, poate acesta e secretul : transparenta si sinceritatea care e foarte greu de gasit in aceste vremuri, poate la fel de greu ca si timpul pentru tine. In secolul super-vitezei cand toti alearga dupa bani pentru ca altfel nu cred ca vor avea ceea ce isi doresc uita de persoana lor si daca intr-un final o regasesc poate e mult prea tarziu iar regretele sunt tardive.

    RăspundețiȘtergere
  16. Wow si asa apar cantece noi cu mare impact...

    RăspundețiȘtergere
  17. sonorizarea slaba-slaba de tot aseara.
    concertul nici pe aproape fata de asteptari.
    vorbeai de baiatul parasit...cam asa sunteti voi, va comportati ca baiatul parasit care pana mai ieri cu ea de mana avea hainele lalai, parul nepieptanat, n-avea bani si nu conta asta pentru ca o iubea. azi, baiatul e in costum, a uitat-o pe ea, s-a cizelat si traieste dupa reguli stricte.
    din tot ce-a fost, doar vst, nu am chef azi si 18 ani?????? ai uitat ce ai fost? poate ca nu, dar e clar ca incerci din rasputeri sa fii "baiatul in costum"...si imi pare rau, foarte rau...
    am fost pentru prima oara cu voi in '98 la concertul de la sala sporturilor olimpia din ploiesti, si de atunci doar cu VOI. am simtit ca nu merit ce am trait aseara la concert.

    RăspundețiȘtergere