[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 20 septembrie 2009

Blonda cu sani diferiti. Blond Show.

Buna seara, doamnelor si domnilor bine ati venit la Blond Show
Stam de vorba cu Seromina Velli Patrascu, blonda cu sani diferiti( in platou se afla intr-adevar o blonda, la bustul gol. Camera face un plan strans pe bustul
Divei. O sa va intrebati cu am ajuns la concluzia ca e Diva. Ei bine, in Romania, trebuie sa va spun ca oricine reuseste sa ajunga intr-un platou de televiziune si sa pronunte cat mai putine cuvinte este Diva. Importanta sta, dealtfel, in numarul redus de cuvinte pe care le poate folosi respectiva in show-ul televizat. Revenim. )

Plan strans. Un san, mai degraba o tata, este mare, cu aer de uger, impunator, pufos, dominat de un sfarc care se intinde ca o pata rotunda de ulei de sub Dacia 1300 a unui mecanic de duminica. E un san care se cere muls, framantat, mestecat. E visul oricarui pusti care de-abia a implinit treisprezece ani, reprezentarea idilica a tatei in viziunea pubera.
E vulgar, laptos, matriarhal si senzual in acelasi timp.Se potriveste cu chipul de purcica in devenire al stapanei sale. Buze umflate ochi albastri conturati cu rimel de o calitate indoielnica, un nas care se lateste usor la baza si da senzatia ca dulmeca pemanent ceva. Par bogat, carliontat de un blond platinat care se scurge in valuri pe umerii si bratele usor rotofeie. Celalalt san e o starpitura. Atarna flasc ca o para supta de energie. Sfarcul nici macar nu se prea intuieste in comparatie cu vecinul sau de trunchi. Diferenta este intr-adevar izbitoare.

Prezentatorul: - Buna seara. Ce mai faci?
Blonda: - Minunat
Publicul: ( aplauze frutunoase)
Prez: - Te-am invitat in seara asta sa ne vorbesti despre succes, modelling, muzica si ce mai faci tu in general.
Blonda: ( rade) - Hihihihi.
Prez: - Minunat. Poti sa dezvolti insa putin?
Blonda: (ragaie si se ridica in picioare. defileaza prin studiou in pas de podium. tatza mai mare tresalta.revine la locul ei)
Prez: (concluzie) - Este intr-adevar multa munca in spatele unei cariere de succes. Spune-ne. Ai doi sani diferiti...
Blonda: (il intrerupe) Da. Am.
Prez: - Nu era o intrebare. Intrebarea era daca te-a ajutat in cariera acaesta anomalie. ( blonda il priveste, fix, tamp. prezentatorul adauga) Faptul ca ai doi sani diferiti.
Blonda: Aaaahhhhh...Sigur ca da. Mai ales in muzica.
Prez: - Cum asa...?
Blonda: - Compozitorul meu, care este si orchestratorul meu, care este si impresarul meu, care este si prietenul meu, care este si un om minunat, este ciung. Asa ca intotdeauna mi-a framantat sanul mai mare, pe Coehlo si s-a multummit doar cu el.
Prez: - Pai si daca e ciung cum orchestreaza, cum inregistreaza, cum canta?
Blonda: - Canta doar cu o mana si astfel melodiile sunt simple, pe placul publicului.
Pub: ( aplauze, urale, o batrana plange si isi mangaie sanii)
Prez: - De ce pe sanul mai mare l-ai denumit Coehlo? Mi se pare foarte interesant si as vrea sa discutam.
Blonda: ( isi vara mana adanc in chiloti de parca ar cauta ceva ) Coehlo este scriitorul meu preferat.
Prez: Extraordinar si al meu. Al vostru nu?
Publicul: ( in cor ) Daaaaaaaa.

Din acest moment pe ecran apar sms-uri trimise de telespectatori: Coehlo e minunat! Tine-o tot asa. Anca din Lehliu. Si eu l-am iubit pe Coeliu. Domnica din Focsani. Coehlo -Tolouse Lautrec 1-1 la pauza. Hai baietii. Radu din Bolintin. Vai, cat as vrea sa am si eu sanii tai ca sa pot reusi in viata. Georgyela din Barcanesti. Emisiunea voastra e cea mai tare. Cum il cheama pe celalalt san? Aniela din Vaslui. Ce tarfa sarantoaca. N-a avut silicon decat pe-un san. Aurel din Pitesti...etc.

Prez: - Asadar, de ce l-ai numit Coehlo?
Blonda : - M-am gandit ca tot universul o sa conspire si pentru celalat san, sa se faca mare…
Prez: (abrupt) - Avem o interventie in direct. Este chiar doamna Baboiu, de la celebrul shop de frumusete Kosanzin. Buna seara, doamna Baboiu, va ascultam.
Baboiu: ( tuseste pret de vreo treizeci de sec)
Prez : - Vreti va rog sa repetati?
Baboiu: ( tuseste din nou treizeci de sec. apoi tace)
Prez: - Este intr-adevar ceea ce asteptam de la un om ca dumneavoastra.
Baboiu: (horcaind) M-a impresionat pana la lacrimi aceasta minunata artista tanara. Romania e pe drumul cel bun. Dumneavoastra faceti o emisiune minunata si vreau s-o ajut pe aceasta tanara care o plac din suflet. De aceea o sustin si ii voi cumpara materialele necesare pentru fratiorul lui Coehlo...
Pub: ( delir, urale)
Prezentatorul: - Iertati-ma, nu-mi gasesc cuvintele...emotionant...
Blonda: Multumesc mult, mult de tot...( isi priveste sanul stafidit. Este in continuare la bustul gol)
Baboiu :…si nu numai atat dar voi telefona personal si voi face toate interventiile necesare pentru un transplant de mana, pentru prietenul ei, orchestratorul.
Prez: - Un transplant de mana?
Baboiu : - Da. Trebuie sa gasim si rog pe aceasta cale oamenii care mai au suflet in Romania sa gaseasca resursele si sa-si taie o mana pe care s-o dam acestui minunat cuplu.
Din acest moment se aude tema principala a muzicii din filmul Evita.
Prez: Colegii mei au preagtit un moment emotionant….
Blonda : ( stranuta ingrozitor de tare)
Pub: ( in cor) Hai noroc!
Prez: Un moment emotionant. Sa-l urmarim...
Pe ecrane apare un filmulet in care ii vedem pe Blonda si Ciung alergand in ralenti catre camera.Deodata, el observa un trandafir pe care vrea sa-l ia de pe jos. Se apleaca si incearca sa-l culeaga cu ciotul. - Iubitule de ce nu-ti folosesti mana?( citeste monosilabic de pe o hartie) V-a-i d ra ga cu m ti- as mai a ti n ge san ul da ca mi- as mu rd ari mana cu un trandafir(apoi ranjeste tamp). Apare scris: Cu un san si fara o mana reusim doar impreuna.
Baboiu: ( horcaie ingrozitor in telefon. Legatura se intrerupe)
Prez: Momente emotionante, momente profunde aici in emisiunea de astazi. Spune-ne despre versurile tale. Cine le compune?
Blonda: Le fac eu si Anda prietena mea din copilarie.
Prez: Si ei ii lipseste ceva?
Blonda: Nu ea e intreaga.
Prez: Cum te privesc prietenii?
Blonda : Din profil.
Publicul : (ooooohhhhh. Dezaprobator)
Prez : Care sunt proiectele tale de viitor ?
Blonda : Imi plac fotbalistii.
Prez : Pai ce legatura are ?
Blonda : Mi-era frica ca se termina emisiunea si n-apuc s-o spun.
Prez: Ai un fotbalist preferat?
Blonda: Ce vrei sa spui nesimtitule?
Prez: Iti place vreun fotbalist?
Blonda: (isterica) Nu, nu m-am culcat cu el.
Prez: Cu cine?
Blonda : - Cu cine vrei tu sa insinuezi ca ma fut.
Publlicul:( ooooohhh)
Blonda: M-ati chemat aici sa va bateti joc de mine? Sa stie toata lumea ce faceti voi aici. La machiaj mi-a dat cu fond de ten doar pe Coehlo si ai zis ca vorbim frumos de muzica.
Prez: Canta-ne ceva.
Blonda: Am uitat cd-ul in taxi.
Prez: Pai asa fara negativ...
Blonda: Se ridica in picioare.
Publicul( incepe sa aplaude ritmat)
Blonda : Stati ma ca e lenta.
Publicul ( aaaaaaaaaa)
Blonda: Hey hey hey, de ce nu vrei, de sanul mare sa ma iei, hey hey hey de ce nu vrei de sanul mare sa ma iei.

Pe acest cantec curge usor genericul emisiunii. Prezentatorul priveste apatic. Publicul canta. Blonda da din san si rage dar nu se mai aude. E acoperita de volumul jingle-ului de final.

36 de comentarii:

  1. Bine ai venit in Romania :) Oricum ar fi, in tara asta nu te vei plictisi niciodata. Vei fi ingropat de prostie si nesimtire dar totul se face cu mult, foarte mult haz. De necaz ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! Destul de corect!
    Ba nu,perfect!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sick! Destul de sugestiv insa pentru showbusiness-ul (?!) nostru..

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi se pare genial modul de construcţie, şi subiectul... Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar nu e de ras, poate nici macar ironic. Ma ingrozeste faptul ca daca incercam sa facem ceva in privinta asta, ne luptam cu morile de vant.Degeaba..Astia trebuie exterminati!Impuscati!Rasi de pe fata pamantului!Ba nu...chinuiti, exact asa cum ne chinuie si ei pe noi.

    RăspundețiȘtergere
  6. haz de necaz, necaz de haz ... dar televiziunea ofera ceea ce publicul cere ;p

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. @I.A.D. Tu de unde ştii că nu stresezi pe nimeni? Oare oamenii ăia ar trebui să te împuşte? Vezi tu... problema nu cred că este a "vedetelor", problema este a telespectatorilor. Singurul mod de "cenzură" estede a nu ne uita la acste "vedete". Dardacă ele au audienţă... nu prea cred că ai ce le face. Asta înseamnă că sunt plăcute de o mare parte din oameni... Deci noi avem păreri "anormale"

    RăspundețiȘtergere
  9. din pacate asta e nivelul nostru de cultura..nu ai ce sa ceri.iti poti da seama numai dupa cati indivizi citesc Libertatea. E cerere de mizerii. Nu avem cum sa ducem oamenii de mana la scoala, nici sa-i fortam sa citeasca, nici sa-i invatam ce inseamna bunul gust. Despre ce ai scris tu, as spune ca e prea mult. E realist totusi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Se-aude vantul... Prin marea noastra singuratate fara sani.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce Divertis...ce Mondenii..Iata acilea scenariu de "umor din culpa" (cui?)..Mi-ar placea sa urmaresc un film avandu-l ca scenarist pe Tudor. Da' sa fie si-n rolul secundar masculin. Ca-n cel principal ar fi probabil de-alde..Mihai Petre, Viziru..sau alti mari actori "investiti" peste noapte..:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Grila de toamna a televiziunilor in materie de divertisment :))) foarte tare

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. ce te-ai fi facut sa fii chiar tu prezentatorul?:)))))) foarte tare !avem asa de multe dive ca asta in tara incat nu le stiu numarul:(

    RăspundețiȘtergere
  15. Schimbati postul daca nu va place ori si mai bine inchideti naibii televizorul :}

    RăspundețiȘtergere
  16. cand deschideam tv ul aveam aceeasi senzatie, nu stiam daca sa rad sau sa plang..si am renuntat la cablu:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu imi imaginez o inchisoare unde sa ii legam fedeles de un stalp, descult intr-o camera intunecoasa si rece si sa ii punem sa asculte muzica clasica 24 din 24. Nu ar invata nimica din asta Dar mi-ar placea suferinta lor.

    RăspundețiȘtergere
  18. welcome in Romania... la noi orice e posibil: orice pitzipoance sunt dive si orice cocalar e in trend.

    RăspundețiȘtergere
  19. Romania noastra cea de toate zilele este plina de pitipoance si cocalari...si orice blonda proasta care se dezbraca cu orice ocazie este "diva"...

    RăspundețiȘtergere
  20. foarte tare,frate!!!!am ras cu lacrimi!!!!parca citeam un scenariu...

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. cind am citit mi s,au derulat in minte toate emisiunile tv asa numitele "divertisment"
    ce e mai trist ca astea tin o mare parte din public la televizor
    si mai trist este ca nu ai ce alternativa sa gasesti "gloatei" din care facem parte toti
    pe timpul lui ceasca aveam 2 ore de program tv 10 minute mihaela si politica si un film amarit
    acum avem o gramada de programe si tot degeaba ca nu vezi nimic bun

    ce este cel mai trist ca toti alearga dupa "DIVE" si uitam de adevaratele valori ale noastre
    stim doar sa plingem si sa aratam inmormintari ca a lui Nicu Constantin si toti cei care sau stins pe rind dar cei care inca mai traiesc unde-i lasam? noi toti cei multi

    wow ma opresc ca m,am umplut de revolta si imi dau seama ca ma agit degeaba
    sint multi in asentiment cu tine tudor

    RăspundețiȘtergere
  23. este scriptul de la ultima emisiune cu simona senSual?

    RăspundețiȘtergere
  24. aledronix, aveam si eu ceva manelisti in liceu si clasa mea, clasa mai mult de rockari si de'astia ..anti-manele..si ne imaginam si noi sa ii inchidem la noi in clasa cu muzica rock :))ar fi sarit toti de la etaju 3.. ar fi fost macel mare
    imi place blond show. e real :D

    RăspundețiȘtergere
  25. si cand te gandesti ca o astfel de sceneta era numita ini anii 20 teatrul absurdului..
    felicitari. astept un volum de.al tau!

    RăspundețiȘtergere
  26. Asta chiar s-a intamplat,sau e vreo inventie a mintii tale?

    RăspundețiȘtergere
  27. Asta chiar s-a intamplat,sau e vreo inventie a mintii tale?

    RăspundețiȘtergere
  28. Asta chiar s-a intamplat,sau e vreo inventie a mintii tale?

    RăspundețiȘtergere
  29. Foarte bine expus.mie una m-ia plăcut.
    Rîde-ţi şi plînge-ţi oameni buni căci asta e societatea în care trăim.
    oare cît îi i-a lui Tudor să scrie astfel de texte??

    RăspundețiȘtergere
  30. Cat am ras sa moara ma-sa. Asta e senzual? :))

    RăspundețiȘtergere
  31. este cel mai tare lucru pe care l-am citit.mai sugestiv de atat nu cred ca puteai fi.Bravo !

    RăspundețiȘtergere