[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 9 septembrie 2009

Cateva precizari referitoare la Vama @ Cerbul de Aur

Am citit comentariile voastre legate de show-ul VAMA de la Cerbul de Aur. Desi apreciem sustinerea si dorinta voastra de a fi urmarit recitalul Vama la TVR, totusi, se impun cateva precizari:

TVR are un contract referitor la difuzarea meciurilor Nationalei, iar pentru seara de 5 septembrie era programat meciul dintre Franta si Romania din cadrul preliminariilor Campionatului Mondial 2010. Am stiut acest lucru cand am acceptat invitatia la Cerbul de Aur. Am comunicat prin toate mijloacele acest recital(inclusiv Twitter si Facebook) tocmai pentru ca, pentru noi, era foarte important sa avem o arena plina la Brasov. Concertul, care a fost inregistrat, va fi montat si difuzat pe TVR la o data pe care o vom promova intens, astfel incat, cei care si-au dorit atat de mult sa ne vada, vor avea posibilitatea sa ne urmareasca recitalul.

36 de comentarii:

  1. yee! si mie mi-a parut rau ca nu a dat pt TVR recitalul...dar daca spui ca o sa fie difuzat mai tarziu e foarte tare!:D Nu veniti si in Piatra Neamt? va rugaaaam:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca acum toata lumea este lamurita, si nu vor mai exista "niste unii" care sa urle in stanga si in dreapta.

    Cred ca toti cei care vom stii acea data, o vom promova cat putem, can't wait for it :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Tudor, ai facut un show pe cinste.
    Sper sa treci cat mai des prin brasov si cat mai repede. Abia astept sa mai merg la un concert VAMA.

    RăspundețiȘtergere
  4. asta e vestea care a imprastiat norii astia intunecati de toamna:x fotbalul e rege,dar voi sunteti zei:D

    RăspundețiȘtergere
  5. super!!! sunt usurata, pt ca in seara aceea am fost extrem de dezamagita si tocmai venea ziua mea...si 2 zile am fost tot timpul cu ochii pe Tvr sa nu-mi scape vreo reluare.

    RăspundețiȘtergere
  6. oo ce bine, multumim tudor :D esti scump!

    RăspundețiȘtergere
  7. super:) thanks...in felul asta sper sa va vad si eu.

    RăspundețiȘtergere
  8. hey guyz dak intereseaza pe cnv, am blog. u can check it out on
    http://lavhm.blogspot.com
    va pup
    traisca vama :x

    RăspundețiȘtergere
  9. Desigur, meciul pt Mondiale era firesc sa intrerupa orice concert. Telespectatorii stiau orarul de la bun-inceput, din presa.

    De cand s-a intrerupt difuzarea concertului. sambata. si pana in prezent, TVR si Vama nu au precizat, insa, momentul difuzarii inregistrarii. Ori intentia de difuzare la o data mediatizata in momentul stabilirii ei. Ori decizia de nedifuzare a concertului, prin absurd. Si uite-asa ia nastere o ceatza! :)

    Absenta oricarei informatii a creat loc subantelegerilor, sperantelor (naïve) ca difuzarea va avea loc, in mod...natural si facil tehnicalmente, dupa meci.
    Ulterior si a speculatiilor despre in/disponibilitatea tvr de a mai crea loc vreunei variante a spectacolui. Speculatii iscate de aspectele controversate - miscari corporale si mesaje verbale -, pe ici-colo catalogate ambele drept provocatoare.
    Ca oricare lucru comentat, controversat si oprit, neoferit, concertul a devenit cu atat mai ravnit si interesant de urmarit ca manifest artistic. Niciodata nu e prea tarziu. Pentru a fi difuzat si pentru aceasta precizare la fel de asteptata, corect si necesar a fi facuta.

    Daca asta e ocazia, complimente Carinei-vrea sa faca tot si se straduieste.
    Felicitari pt bemveul new-entry. La mai multe asemenea, Tudor! Si fanilor Vama, din inima, ascensiune in viteza in target - achizitionare cat mai rapida! ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine ar fi ca tvr să transmită show-ul nemontat.
    Am mai văzut unul montat de tvr, cel de la Sinaia Forever, şi arăta cu mult altfel decât originalul...

    RăspundețiȘtergere
  11. @ "niste altora"
    apropo de promovare si frustrari :)

    trairea din Brasov nu are cum sa fie reprodusa prin vizionarea concertului, le apartine exclusiv celor carora le-a stat in putinta efortul deplasarii. Ceilalti pot avea parte de o aproximare, de un alt tip de asistare si consum (- si de o eventuala stimulare a acestuia sub forma de viitoare concerte si suporturi audio.
    Televiziunea are ...mica ei importanta substantiala intrucat poate face promovare, prezentare de oferta si crea impuls celor care deschid ochii acum si inca nu au cunoscut sau celor care au pierdut din vedere "produsul", respectiv nu stiu ce le poate oferi Vama la un concert live samd.
    Ca oricare artisti, membrii Vama se hranesc cu trairea de pe scena si cu cea a publicului(cu aplauze, imi place sa cred ca si cu alte tipuri de ecouri satifactii ale tuturor mesajelor lor "aruncate in mare"). Ca orice oameni, ei cat si intreaga echipa, se hranesc cu paine si altele. Nu totul zboara.. si nu fac toti doar daruri caritabile, din intamplare. Se construieste mult si asta nu inseamna fake, cum presupuneai eronat intelesul.Inseamna profesie, strategie, abilitate si alde d-astea. Asa cred eu, cat ma pricep sa formulez, deci mai lasa-ma...!

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. super-fain concertu` de la brasov...va asteptam din nou...cat mai curand...ramane totusi o nelamurire...noua ne`a placut de voi, dar voi de noi ca si public? ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere
  15. Am fost si eu la concert langa "trupa de 18 ani", pe scariile scenei. "si acum mai incerc, si toti parca suntem inca intr-un vis, nu ne-am revenit.. stam pe mess ascultam Vama non-stop, si vorbim despre ce s-a intamplat.. all day long.." - e molipsitor? Nu! Am fost acolo, si am impartit aceleasi sentimente.
    "E-pi-log, E-pi-log, E-pi-log!"

    RăspundețiȘtergere
  16. Trusted,exagerezi.La fiecare postare de cand ai aparut monopolizezi totul.Eu nu te mai citesc fiindca esti prea "multa",agresiva si ma zgarie modul in care te intinzi aici fara masura.Ma oboseste simpla ta insiruire.Vrei sa scrii,fa-ti tu singura un blog.

    RăspundețiȘtergere
  17. http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/photo.php?pid=30674320&id=1093806674&ref=mf

    RăspundețiȘtergere
  18. Azra,
    in sfrasit tu in persoana! pun pariu ca esti sora cu Emmyema si nTrust.cena :)

    Trebuie sa recunosc ca ai dreptate. Am un defect cu care ma lupt, dar el iese mereu invingator: vorbesc mult si asta e o impolitete. mai exact am scris mult aici si cu un patos ciudat si pt mine (credeam ca nu se observa :) ca numai cui ii place citeste) Si pe deasupra am facut si cateva greseli grosolane.

    Cu aceasta ocazie, II CER IERTARE LUI ZOLI, un copil frumos, caruia i-am batut apa in piua cu greselile de gramatica pe care nici macar nu le facuse pe toate aici, ci pe blogul lui personal... ca tot zisesi tu ceva de bloguri. Deci ceva cu adevarat nasol! (Cred ca ajunsesem in punctul terminus al mirarii de cate carente au tinerii ultimei generatii la capitolul asta, eu fiind una dintre elevii carora li s-a insuflat ca manualul de limba romana e biblia nr 2. pt noi era o rusine vecina cu incultura crasa sa nu stii unde se pun cratimele… in fine, ca sa nu zici ca intru in intimitati cu tine, scurtez :

    cine te-a obligat sa ma citesti? mai ales dupa ce ai vazut ca nu-ti place vorba mea?! monopolizez totul?? Moama, v-am saracit… “totul” ce?? Ti-am luat cuvintele de la gura? Am vorbit pe timpul de discutie al altcuiva? E limitat spatiul dpdv tehnic? nu inteleg de ce te lovesti de mine. Lumea e diversa, eu sunt mai mult decat imperfecta, dar mai exact ce te-a suparat? Ce convingere ti-am lezat?

    A, si tu esti suparata tot din cauza de Tudor, asa-i? E periculos ca l-ati urcat pe un soclu si vegheati sa nu priveasca cineva la el decat din pozitia cazut pe spate.Cred ca nu-I faceti nici un bine. Ii impuneti un exil al superioritatii care e neconstructiv,in final o sa-l innebuneasca, o sa-l erodeze. De altfel, cred ca si lui ii e ciuda cand incepe corul aplaudacilor. Cum zice unul, de obicei una.. “minunat”, sare alta “genial” apoi toata turma Tudor-Tudor esti o floare, esti un crin.. sa se dea Zeus la o parte! Ii bagati ideea in cap ca e cel mai tare din parcare si paote sa faca orice. Poate sa si scuipe in capul vostru de la inaltimea lui si voi traiti cu convingerea ca va presara cu stropi de aghiazma. De cand vorbesc eu mult si prost pe-aici, am observat ca nici nu da prea multi bani pe ce spuneti. De cate ori a raspuns cuiva un politicos multumesc? Sau unul colectiv la sfarsitul unei zile de complimente si ingurgitari pe nemestecatelea a tot ce zice. Uff, am uitat ca tu obosesti repede.. .uite, ca sa-ti treaca supararea, ai sa gasesti o veste buna la ‘surioara’ emmyema la postul anterior :)

    si iti mai dau suvenir doua dintre lucrurile care mi-au atras atentia si sper sa-ti fie si tie de folos:

    RăspundețiȘtergere
  19. 1. "N-am nevoie de incurajarile voastre. Cineva spunea: Hollywood is the only place where you can die from encouragement.

    Pe de alta parte, daca e sa scrii prost, incurajarile sunt personificarea groparului" (Tudor Chirila)

    2. "Nimanui nu ii pasa ca sunteti de acord cu Tudor Chirila. Incercati sa treceti informatia prin filtrul vostru inainte sa dati din cap aprobator.

    Ganditi si puneti la indoiala tot. Nu acceptati informatia doar pentru ca vine din partea cuiva cu influenta asupra voastra." (un anume Irefutabil) caruia ii sunt recunoscatoare pt filtru

    Azra? gata!

    RăspundețiȘtergere
  20. pardon, am uitat ceva: nu sunt agresiva, sunt copilaroasa...ok?

    gata pe bune

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. Trusted,
    1.incearca sa intelegi de unde iti vine agresivitatea si unde,cum,cand,cine te-a dezamagit de ai pierdut ceva.

    2.citesc aproape toate comentariile, citesc acest blog.Mi-e drag Tudor Chirila si imi sunt dragi multi oameni care scriu aici.Pe tine nu te mai citesc pentru ca asa cum ti-am spus esti "multa".Ma oboseste faptul ca trebuie sa te ocolesc,in sensul asta ma deranjezi.Si ma mai deranjezi ca nasti aici negativ.

    3.numara cate comentarii lasi la o postare.Daca tot vrei sa scrii atat si ai o dorinta aparte de a scrie pana te dor degetele, scrie la tine pe un blog.Si mai exact cui vrei tu de fapt sa-i scrii? Tie? Fa-o pe un blog personal.Celor care citesc blogul asta?Ma indoiesc atata vreme cat nasti conflicte aici.

    4.nu esti pregatita sa accepti ca ai probleme.Tu,nu ceilalti.

    5.nu mai presupune tu pe cine sunt suparata eu ca nu ai pregatirea necesara.Si nici datele.Nativitatea nu-i suficienta.Uita-te la supararile tale mai intai,pune mana pe cateva carti de specialitate, apuca-te de studiu si abia apoi vei fi capabila sa-i analizezi pe altii.

    Hai la oglinda.In ce sta frumusetea unei femei?Unui om?Ce vezi in coltul buzelor tale?Incepe cu serviciul tau.Pregatirea ta.Pasiunile tale.Prietenii.Familia ta.Iubitul tau.Contul tau.Trecutul.Speranta.

    si ar mai fi...

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu iti mai raspund. Poti scrie dupa fiecare comentariu cate ceva, n-ai decat.

    RăspundețiȘtergere
  25. "Azra", m-am plans eu vreodata ca ma dor degetele? :) poate vreau sa fac rodajul tastaturii.. Da, ar fi o chestie sa scriu dupa fiecare comentariu. Contra viitor comision de la Lexus :) N-am incredere in oamenii care nu au simtul umorului. Eu sunt multa, poate si stufoasa, vad ca si inteligibila.

    Ti-am recunoscut ca m-a luat valul nerezonabil, dar pari genul agresorului profitor. daca vezi ca cineva se descheie la 2 nasturi, vrei sa-i tragi jos tot. La tine observ ca ai haine prea stramte. probabil ai citit prea multa specialitate veche, imi pari rigida

    Nu trebuie sa faci atat tapaj. In loc sa ma tragi de mana la oglinda, uita-te la tine. Decat atatea discutii acum, mai bine dadeai un pardalnic de anunt din 10 cuvinte in momentul intreruperii concertului brasov. sau, dupa 3 zile, cu regrete pt cei care au asteptat un semn, o informatie. Nu trebuia sa astepti pana face cineva tam-tam mai sonor. Era mai profi decat sa-mi faci mie acum inventariul vietii.
    In oglinda mea vad un zambet cald, o gura curata, niste ochi frumosi, un suflet bun, nastrusnic,din pacate inca temperamental si idealist, dar iubit. Chiar si daca crezi ca vama are si fani vai mama lor sau eu as fi cea mai zuzu, ar trebui sa fii pregatita si pentru astfel de cititori. Cu o vorba echilibrata, sa detensionezi conflictul, nu sa-i ataci de sub o falsa identitate tot de cititor. Nu e fair, suna a lasitate. Trebuie sa existe o diferenta intre orgoliu si onoare. Pt mine nu esti inca atat de specializata in PR sau puternica si implinit-perfecta pe cat le pretinzi altora. Cu totii mai avem de acumulat

    RăspundețiȘtergere
  26. Si mie imi e drag Chirila si toti semenii. Am comentat aici crezand ca nu am intrat intr-un muzeu al exponatelor lui din penita si ca se impune sa las in cartea de impresii simple impresii ‘mi-a placut vizita, un loc minunat’. Am crezut ca pot sa nasc nu ceva negativ, ci mai mult viu, interactiv. Cand am intrat eu parca era un ping-pong de idei, jocuri de cuvinte.. (Imi place sa discut pe marginea nu a ceea ce e evident, stabilit sau linear, ci a ceea ce interpretabil, dual sau intrigant). Dar acum am inteles ca totusi nu e locul aici. Desi am retinut ca Tudor spunea la inceputurile blogului ca nu il deranjeaza polemicile..
    Mai credeam ca pe blogul unei vedete, unui personaj public, fanii il pot intreba si ce mananca si de ce a dat un anumit gust, coloratura unui produs de-al lui samd. si primesc raspunsuri, chiar daca nu de la el personal. Asa am auzit ca se intampla pe afara, poate m-am inselat. Pf, hai ca iar m-am intins…

    RăspundețiȘtergere
  27. Insa mi-ai dat sfaturi bune. trebuie sa acord timp exclusiv lucrurilor si oamenilor cu adevarat importanti pt mine. si sa fiu mai precauta la gramaj, desigur :) iti multumesc.

    PS Daca mai poposeste pe aici vreo ‘grasa’ ca mine, ca sa evite ceilalti cititori ocolirea pe care mi-o reclamai, rularea indelunga din mouse a paginii, poate ar fi bun de implementat un sistem cum este cel de pe site Adevarul, vezi la interviul cu plesu recomandat de tudor. La comentariile mai lunguiete apar doar un nr rezonabil de randuri, iar cine e interesat de mesajul integral da click dreapta jos pe ‘COMENTARIU COMPLET”

    Ar mai fi o facilitate, nu stiu daca tehnic se poate aici. La dorinta, “vizualizati toate comentariile” unui cititor. (mi-a placut comentariul intelept psihologic al unuia, niste trimiteri culturale ale altuia, mi-ar fi placut sa mai invat cate-ceva si din alte raspunsuri ale lor, dar nu am avut multa rabdare sa cotrobai dupa ele

    Nu te-am obligat sa-mi raspunzi. Am vazut ca ai sters ultimul tau comentariu adresat mie si l-ai inlocuit cu altul. (Ieri la pranz l-am citit pe cel lung + unul care continea doar cuvantul “Chirila”. L-am retinut, intrebandu-ma care e sensul ideii tale. Acum vad ca a disparut si l-ai adaugat pe cel cu liber la comentarii multiple. Multumesc, ca inca mi-ai dat voie. Dar daca asta e explicatia, mi-ai stirbit zambetul.

    RăspundețiȘtergere
  28. scuze. ar mai fi misto si chestia aia - fereastra in care apar trimiteri la ultimele comentarii postate. (e mai complicat de tinut minte/notat cate erau, daca au mai aparut, daca/pentru cine e interesat)
    cu bine

    RăspundețiȘtergere
  29. de ce asa impresionabili?! :) nu e tristete, nu e veselie, e 'santier in lucru'.peste tot

    RăspundețiȘtergere