[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 7 septembrie 2009

Cerbul de Aur















Curand mai multe fotografii si povestea show-ului Vama de la Cerbul de Aur.
Credite foto: Roland Vezeteu

34 de comentarii:

  1. ce gest minunat, ala cu pupatul mainii chitaristului ... senzationala idee ai avut ... eugen era desavarsit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte tare...va multumesc din suflet pt tot ceea ce faceti!

    RăspundețiȘtergere
  3. vai..da' poza cu mangaiatu' penisului o sarisi?

    RăspundețiȘtergere
  4. noroc cu filmuletele de pe youtube ca in baza tvr-ului...

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoase poze :) felicitari pentru prestatie

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar asteptam niste filmulete:D
    Oricum, live a fost fenomenal! Tudor remember the crossed eye look u made cand ti-am facut poza de la geam?:))
    E la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  7. crazy men, are you real??? a fost pentru prima data cand v-am vazut live...stiam ca sunteti talentati, dar am vazut acolo niste oameni geniali...un show adevarat si emotionant. si apropo de ceea ce ai zis, ca generatia de azi se ghideaza dupa niste tipare false si de cea mai joasa speta, dupa oameni de nimic, tu ar trebui sa fii un model de urmat. suneti cei mai buni!! Tudore, si noua nea palcut sa facem dragoste cu tine;):P

    RăspundețiȘtergere
  8. multumim mult pentru spectacolul oferit:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Concertul a fost pur si simplu de vis, ai facut un show de neuitat si sincer cred ca cei din grupul 18 ani nu vor uita curand acest moment.. foarte thare frate!

    RăspundețiȘtergere
  10. A fost un show incredibil de grozav! Regret ca nu ati cantat toate melodiile de pe cel mai recent album, ati omis doar cateva melodii dar bune rau. Si data viitoare sa-mi atraga si mie cineva atentia ca stau intre difuzoare si monitoare. Am auzit tot concertul foarte naspa, bruiat de oamenii din jur care cantau cu foc fiecare vers alaturi de Tudor. Din pacate eram prea obosit ca sa imi dau seama ca daca m-as duce undeva mai in spate as auzi totul mult mai bine si as putea sa ma bucur de spectacol asa cum trebuie. Oricum, ati fost la inaltime! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Genial :) m-a luat un fior cand am vazut filmuletele... V-am vazut live de 3 ori insa de fiecare data fiorul e la fel de puternic.

    RăspundețiȘtergere
  12. ti-ar cam placea sa canti la chitara Tudore:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari pentru tot! Ati facut un show minunat, fara cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  14. ce bine ca ai postat filmuletele ca tvr-ul nu a fost in stare sa dea nici macar o inregistrare... mi-a placut f mult... faceti o super treaba si sunteti una din putinele, foarte putinele trupe din romania care pot face un asemenea show.

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos :) felicitari pentru prestatie, a fost un pansament pentru suflet :)multumesc de tratament

    RăspundețiȘtergere
  16. felicitari!
    ati fost senzationali,mi-a placut totdul,scneografia cu fotomodelele,muzica, totul!si minunat gestul cu pupatul mainii chitaristului! a fost grozavn baieti,se vede ca ati muncit!va iubesc!!!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. Tudor, demenţial ca întotdeauna! Din păcate nu toţi reuşesc să vadă dincolo de imagini şi să pătrundă mesajele tale. Şi mă refer aici la mizeria aceea din fiţuica pe care nu o mai numesc. E trist, nu? Să vezi că existe fiinţe care nu reuşesc să se ridice mai sus de o condiţie primară care nu le permite să fie adevăraţi, să fie oameni, să simtă şi să înţeleagă. Cred că pentru ei nu mai e nimic de făcut şi tristeţea devine şi mai mare când stai şi te gândeşti că tabloidele de genul acesta au un număr uriaş de cititori. Mi-e de-a dreptul greaţă, dar te rog să continui măcar pentru noi, aceştia puţini, care te iubim şi am vrea să schimbăm măcar o mică părticică din această Românie. Succes

    RăspundețiȘtergere
  18. a fost tare d tot... dar nu am vazut tot.. sper sa vedem intr-o zi soon ;))
    eu nu am vazut decat gestul dragut cu pupatul mainii :)) altul nu...pt ca nu am vzut restul concertului...
    anyway. timisoara va asteapta!!!! sa nu uiti Tudor! :))

    RăspundețiȘtergere
  19. a da, si nu in club..in aer liber :X :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. AR mai fi si potpuriul asta.. Pe sarma, Dumnezeu nu apare la stiri, Vara asta, Nu am chef azi, Epilog

    http://www.youtube.com/watch?v=drcsPkRhf68

    si pozele de pe site-ul cerbului sunt f misto

    RăspundețiȘtergere
  21. am urmarit show-ul tau..este extraordinar..uneori cuvintele inseamna prea putin....nu inseamna nimic...au vazut toti de ce sunteti in stare...voi....Vama.....mi-ar fi placut sa fiu la concertul tau...dar din pacate km sunt de vina:))))cel maI mult imi place naturaletea trupei....sinceritatea si realismul din versuri....deja ma intind la cuvinte prea mari,iar trupa este saturata de complimente si laude!!!!!bravo!!!!va ador

    RăspundețiȘtergere
  22. o da!
    si alea de pe siteul ..an -..an (ca as nu fac reclama la fituici) sunt relativ reusite

    ha ha...AH! acum inteleg. Nu TVR si-a facut pacat cu publicul Vamei, ci Tudor a cazut in pacat de imagine cu chitaristul din dotare

    presupun ca DE ASTA NU S-A DIFUZAT RESTUL RECITALULUI VAMA

    sau din motiv de cuvinte: "alchimia mizeriei la TOATE televiziunile" ?!

    http://www.youtube.com/watch?v=tMnhX0JKLQU&feature=related

    (Tudor Chirila la cerbul de aur 2009 vorbind despre televiziunile romane si legile europene)

    din cauza de aceste gesturi nu au facut nici macar drele de la PR o miscare - un anunt referitor la difuzarea tv a spectacolului. (macar pe twitterul Vama mult dorit si creat presupun pt a-si tine fanii in priza/ la curent)?!

    altfel, spusele lui T sunt corecte, dar nu intr-un recital pe banii TVR si ai PREFECTURII Bv si sub ochii lui Geoana sau care au mai fost pe-acolo..ma rog, porci si alte jivine.
    o atitudine a la Stufstok merge intr-un concert propriu sau in gasca cu alte trupe. ca sa aiba ecou, iar T, implicit Vama sa nu cada doar de rebeli penibili si atat

    interesant ar fi fost din partea presei scrise articole cu aceste aspecte serioase: daca aceste aspecte ale showului au fost construite sau spontane.
    (apropo de reactiile contruite in tihna, la rece, si nu in viteza agresiva - de care pomenea T in postul cu online-offline...)
    Ce parere au instrumentistii, in special Eugen?! si alte d-astea

    he he...sacul de gunoi pe post de pelerina de ploaie e chiar ingenios :)) dar lasa loc de asocieri :) pantalonii rosii - cam estrogeni..imi plac teribil :)

    RULZZZ Vama!

    RăspundețiȘtergere
  23. mama ce ma bucur ca ati postat foto si video cu voi:X:X:X imi pare tare rau ca nu am ajuns la Cerb...ma bucur ca am putut vedea la tv show-ul.super super super!

    RăspundețiȘtergere
  24. ah...am auzit ca ati foat minunati..bine..nu era nevoie sa imi zica nimeni..voi mereu sunteti asa 8-)...

    RăspundețiȘtergere
  25. Am avut emotii.Am trait momentul alaturi de voi.Ne-am bucurat.Am visat cu ochii deschisi.Ne-au trecut fiorii cand i-am simtit pe toti atat de aproape de noi .Incepand cu gasca nebuna ,Tudor,Carina,Anca ... si nu in ultimul rand publicul ! Si totusi..timpul a zburat extrem de repede iar acum... parca multi dintre noi am da orice pentru a retrai acele clipe.Va multumim din suflet si va iubim !

    RăspundețiȘtergere
  26. are dan o poza in care este fenomenal :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Whoo hooo! Mai vrem concert Vama in Brasov.Si dada sa vada lumea ce talentati sunt brasovenii,bine Roland !!!

    RăspundețiȘtergere
  28. felicitari!ati fost geniali:) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  29. Foarte fain .. mai ales pt ce a zis si ce a facut tdor ... pacat ca pozele postate sunt facute de minesi semnate de un anumit domn Roland Vezeteu ,.. sau nuj ce e ... in fine banuiesc ca nici cel care lea postat nu stie asta ... Inca o data Multumiri lui Tudor pt ce face pt mesajele carele transmite si muzica lui :X

    RăspundețiȘtergere
  30. Dragul meu TzAx, fotografiile din aceasta postare sunt integral ale mele si pot dovedi asta prin prezenta lor pe site-ul personal catre care ai si linkul cand apesi pe nume. Cand ajungi in galerie poti vedea apasand click dreapta->properties detaliile fotografiei precum timpul de expunere si aparatul folosit si sunt convins ca nu iti apartine Canonul 1000D ;) stiu cu ce tragi tu asa ca pastreaza-ti frustrarile pentru tine si nu mai pretinde lucruri neadevarate. Pe viitor te-ar putea costa daca vei decide sa iei o afacere in domeniu, in serios

    RăspundețiȘtergere