[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

sâmbătă, 12 septembrie 2009

Indemn din suflet

Am scris-o si pe Twitter in propozitii simple. As vrea sa va rog pe toti cei care cititi blogul zilele astea si nu ati apucat sa mergeti la vreun concert al Festivalului George Enescu s-o faceti. Mergeti, cumparati un bilet alegeti un program si bucurati-va. E un act de cultura absolut indispensabil in vartejul in care traim. Sunt momente de o rara inaltare spirituala. Oricare dintre orchestre sau interpreti fac parte din crema muzicii mondiale. Orice alegeti, nu puteti gresi, fie ca e vorba de Ateneul Roman sau Sala Palatului. E o calatorie in timp, spatiu sau sufletul fiecaruia dintre noi. M-as bucura sa stiu ca indemnul acesta va fi urmat de un numar cat mai mare de oameni. Daca nu locuiti in Bucuresti FACETI EFORTUL. Ar fi frumos sa stiu ca ne leaga pe toti prezenta la un act cultural de talie mondiala. Si e atat de simplu. Trebuie doar sa cautati biletele ramase. Auditie placuta!!!

PS. Pentru cei care veti invoca lipsa celor 50 de lei/bilet exista Piata Festivalului in parcarea de vis-a-vis de Hilton.

11 comentarii:

  1. Asa da… din suflet e foarte frumos…

    Cine are afinitati si rafinamente, merge. Cine nu… poate ar trebui lamurit cine e domnul asta George.. Enescu. Si cu ce ureche se mananca muzica asta…poate daca aduci ‘mancarea’ mai aproape?! – posteaza linkul catre festival, poate casca cineva gura la el.. poate daca indici un anume spectacol, cel mai ‘light’, fixand o intalnire cu cei care pot sta linistiti in scaun minim o ora fara se se foiasca :) si sa ceara pop-corn, apoi sa faca schimb de impresii aici… poate daca faci un concurs ca cel pt repetitii vama si faci cinste cu biletul unui student mai amarat. si care nu fumeaza…

    Doamne-doamne, de ce nu ma pot abtine?! Vorbeam si eu-asa, am vazut ca nu e nimeni pe-aci si poate nu deranjez cu ideile
    Vroiam de fapt sa multumesc, voi incerca sa fac efortul. Sa ma bucur, stilandu-mi urechea si sufletul, sa ma lege fedeles un act cultural :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru cine isi doreste sa mearga la Festival, Bucurenci impreuna cu Unicredit Tiriac Bank ofera 5 invitatii. Trebuie doar sa fi motivat si sa il impresionezi pe Dragos. Vezi bucurenci.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru cei care nu locuiesc in Bucuresti si nu s-au organizat sa ajunga acolo, pe TVR Cultural sunt transmise in direct in acest weekend "Concertele de la miezul noptii" de la Ateneul Roman, incepand cu ora 22:30.

    A fost foarte frumos cel de aseara. Chiar daca perceptia e alta decat atunci cand esti in sala.

    Nu ma mai prea uit de ceva timp la Tv dar am urmarit in ultima sapatamana TVR Cultural, mi s-a parut frumos, moderatori decenti cu comentarii pertinente. A fost intr-o seara un documentar foarte frumos despre viata lui Enescu, iar ieri seara, inainte de concert, un interviu cu H.R. Patapievici care a spus un lucru foarte corect: Romania e astfel fiindca sufletul ei e zbuciumat, chinuit, divizat si in suferinta fara a intelege exact de unde si de ce aceasta suferinta. Insa resentimentul e cancerul sufletului. Poate daca incepem sa ne vindecam fiecare mai avem o sansa. Si cu siguranta muzica si arta in general sunt pansament pentru suflet, asa cum frumos ai spus tu. In aceeasi idee oarecum, mi-a placut un promo al Petrom : " Romania va creste prin bun-simt si responsabilitate".

    PS Dar daca puteti mergeti sa vedeti live!!! In cadrul aceluiasi festival sunt si unele evenimente in tara. Pentru mai multe detalii: http://www.festivalenescu.ro/rom/program.html la butonul concerte in tara.

    RăspundețiȘtergere
  4. am vzut ceva pe tvr cultural ieri... si mi-a ajuns la inima... e o muzica care te relaxeaza si te linisteste... din pacate nu pot ajunge in bucuresti pentru ca e foarte departe...

    RăspundețiȘtergere
  5. daca doriti si va face placere, cant si eu astazi la ora 18.30 in piata festivalului George Enescu. cant la pian, apropo :D. cine doreste, sa vina. sunt a2a.

    RăspundețiȘtergere
  6. da da da...ma gasiti si pe mine pe scena pe data de 19'spe:D pupiiii

    RăspundețiȘtergere
  7. da da da...ma gasiti si pe mine pe scena pe data de 19'spe:D pupiiii

    RăspundețiȘtergere
  8. Aseara am fost la concert. M-am simtit pierduta in atata lume, o expozitie de snobism, infatuare, simplitate, frumusete. Insa dupa primele sunete ma simteam in largul meu, eram in lumea mea. Cred ca a fost prima data cand mi-au dat lacrimile intr-o seara de concerte. Era doar un vis sa ajung in Bucuresti la Joshua Bell. Cat de simplu e sa fii fericit!


    P.S. Aseara te-am vazut cand ai intrat, am vrut sa vin sa-ti spun ca apreciez ceea ce faci, muzica ta, dar sunt cuvinte care le auzi la tot pasul. Asa ca, ma bucur ca te-am vazut! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. va recomand serile de la sala mica a palatului: "Classical music in jazz arrangements"- de neratat: jacques loussier si uri caine

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce poate fi mai convingator decat un indemn din sufletul unui artist, care nu uita ca a fi artist nu inseamna a trai doar pentru ceea ce daruieste altora ci si pentru ceea ce ii este daruit...E adevarat,sunt numerosi artisti prezenti la Sala Palatului cat si pe scena Atenelului Roman, care iti insufla o energie ce rareori o poti simti in doar cateva clipe..chiar daca nu faci parte din randul lor..e suficient sa iti doresti..
    Ca "om de specialitate" as putea sa mai spun ca lipseste multora acea educatie, minima, de a participa la un eveniment cultural de o astfel de anvergura..multi spectatori aplauda intre parti, multora dintre ei le suna telefoanele in cele mai tensionante momente..etc,etc..din fericire,majoritatea e deranjata de toate acestea si ia atitudine (apropo,ti-am vazut reactia la unele dintre aceste intamplari si mi-a placut :-))..
    Cu acelasi indemn din suflet, va recomand ca macar in zilele ramase sa veniti la Festivalul Enescu..accesul se poate face si cu carnetul de student sau cu putina indrazneala..:-P

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne! Ce dor imi este de Filarmonica Banatul , aveam abonament :)
    In San Francisco un bilet costa intre 100 si 390 $ :(.
    Au sala plina .

    RăspundețiȘtergere