[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 17 septembrie 2009

Povestea lui Florin

“Lumea s-a obisnuit cu oameni ca Florin, care traiesc pe strada, probabil nu mai misca pe nimeni situatii din astea. Au devenit cumplit de normale, nu vi se pare?! Mie mi se pare incredibil ca unii reusesc sa traiasca asa. Si am incercat sa aflu exact cum s-a intamplat sa ajunga pe strada...”

Povestea lui Florin o gasiti aici. Cine vrea sa-l ajute poate trimite un email la nudoarcuvinte27(at)yahoo(punct)com

7 comentarii:

  1. off..ce ma intristeaza cazurile de acest gen :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Tudor, iti multumesc mult, mult. Tu ai suflet de Om si aripi de inger. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. ne facem o parere gresita despre VIP-uri considerând ca pe voi nu va afecteaza soarta omului de rând.

    esti o persoana foarte complexa, Tudor Chirila.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tudor,


    1. Daca, in aceasta tara, nu ar mai fi oameni ca el, ca Florin,


    2. Daca in scoli nu ar mai fi asa ceva:

    http://constantin-brincus.blogspot.com/2009/09/manifest-pentru-o-scoala-corecta.html

    3. Daca noi toti, poporul asta, nu am mai fi astfel:

    http://constantin-brincus.blogspot.com/2009/09/foarte-tare.html

    POATE ca un Guvern al Romaniei (oricum s-ar numi el) NU SI-AR MAI PERMITE a face pe Dumnezeu!

    Pana atunci…….

    Cu stima si scuze pentru linkuri ( am crezut ca e mai scurt asa), sper sa putem fi generatia ATITUDINILOR tarzii si cu atat mai mult necesare.

    Felicitari si multumiri pentru ca esti!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi amintesc ce frumoase erau primele zile de scoala ,cat de naivi eram ,ce multe nu stiam si totusi ce multe stiam si cu ce multe am ramas ...
    cu vama veche am iubit ,am plans,am ras,m-am indragostit si re-indragostit,e minunata muzica voastra ,nu v-am vazut de cand sunteti vama si mi-e tare dor de ea /de vama si vreau sa spun ce impact a avut vama veche asupra mea :pe baietelul meu il cheama tudor(are 4 luni)tudor chirila fiind responsabil in alegerea numelui iar daca era fetita era ana -cantecul meu preferat -ce nume simplu !
    pe Raul Kusac (colegii ii ziceau pe atunci D-L LORD parca)il stiu din adolescenta ,am fost indragostita lulea de el
    ,canta la SILVANA -trupa din zalau
    va doresc viata lunga in formula asta si sper sa va vad cat mai curand

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua ma numesc sophia peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere