[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 2 septembrie 2009

Zambim si noi azi?

Hai sa facem un concurs. Incepeti si numarati pana diseara oamenii carora le zambiti in cursul zilei de azi. Apoi scrieti intr-un comment cate zambete ati reusit sa va amintiti sa aruncati. E un joc. Eu l-am inceput de dimineata. N-are rost sa trisati.

99 de comentarii:

  1. unde esti domnule Chirila sa imi zambesti si mie?

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm.. ca sa incep dimineata cu dreptul, primul zambet a fost pt tine, tudor :D

    RăspundețiȘtergere
  3. He he, gand la gand - de la prima ora, undeva in fata Muzeului Antipa, eu trecand cu bicla, o Doamna cu un carucior de copil a oprit dand prioritate - este pista de bicle acolo. Oricum era rosu pt pietoni dar am apreciat gestul. I-am zambit larg si cand am ajuns indreptul ei i-am si multumit. De acolo incoace sunt numai zambet, chiar a fost o intalnire placuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai observat şi tu? Oamenii de azi au uitat să mai zâmbească... Probleme, griji, bani, criza economică, iubire etc...
    Din diferite motive oamenii nu mai zâmbesc, sunt mai pesimiști... Şi asta nu cred că e de bine.
    Foarte bună iniţiativa ta... Voi număra şi eu, şi-ţi voi spune diseară

    RăspundețiȘtergere
  5. Am devenit de mult o tara posomorata... nu mai zambeste nimeni . Mai degraba te injura si te ameninta decat sa zambeasca...ne-am inrait foarte tare . Mai bine ai extinde campania asta . o poti numi "un zambet iliescian :) "

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiti ce mi-am dat seama din aceste comentarii? Ca sunt o "ranjita" :)
    Am zambit azi la minim 5 persoane, asta pentru ca nu am avut tangenta cu prea multe. Chiar si acum zambesc...la voi ;)
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am aruncat azi prin jur in jur de 10 zambete. Coincidenta a fost sa primesc un mesaj pe telefon care m-a binedispus si de aici a iesit totul. Am inceput sa zambesc in jur si oamenii nu intelegeau, incepeau sa se uite urat la mine si sa caute explicatii. Ai observat ca unii oameni sunt prea seriosi? Mi-am inceput dimineata foarte bine, primul zambet fiind pentru mama, acuma urmatorul zambet ti-l las tie :)

    RăspundețiȘtergere
  8. de adaugat ca am inceput sa si rad pe strada de una singura, chiar si acuma cand iti citesc blogul incep sa zambesc :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Zambesc in fiecare zi, aproape in orice moment, numai daca mergi pe strada iti poti da seama ce posomorata este lumea, de parca ar veni sfarsitul lumii.

    RăspundețiȘtergere
  10. asa este lumea e din ce in ce mai posomorata..nu se mai bucura... nu mai rade...toate greunattile vietii parca devin din ce in ce mai apasatoare...din ce inc e mai de nesuportat...parca iti rapesc incetul cu incetul zambetul...pofat de a traii...

    RăspundețiȘtergere
  11. Se pun si cele care le dai zambind la o conversatie pe net ?

    RăspundețiȘtergere
  12. :)...as vrea sa zambesc tot timpul, dar nu prea se poate...

    RăspundețiȘtergere
  13. Ba se poate, eu pot. In viata asta, doar moarte nu ne-o putem controla in rest se poate orice. Doar vointa sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Practic zilnic jocul asta :D Hai sa zambim nu doar trecatorilor, sa o facem si la telefon:D si cat mai des! In fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce pot spune?Zambesc atunci cand am motive.ar trebui,probabil tot timpul(nu?!),dar nu e chiar asa simplu.Zambetul e cel mai simplu sport,dar pacat ca nu sunt multi participanti.Stresul,supararea,banii,asa-zisa recesiune,poate nici serviciul care nu e unul tocmai confortabil(
    desi nu ar trebui sa se intample asa)alearga nervii ,ca la un maraton,din care trebuie sa iasa castigatori.Cand pronunti "zambet",ar trebui sa se intample exact ca atunci cand spui"a casca"-incepi sa casti,fiind un gest involuntar-la fel si cu zambetul-ar trebui sa ne faca sa zambim.Imi place sa-i studiez pe cei din jurul meu.Stii ce am vazut?Luand-o pe categorii de varste,batranii sunt cei mai posaci oameni,dar suparator e ca si atunci cand vad un copil nu mai zambesc.Eu stiu,vad ca rareori se mai zambeste,iar eu,cum deseori zambesc,fie ca primesc un mesaj fain,fie ca melodia pe care o ascult e vreuna din baladele rock preferate,eu stiu.Ma fixeaza majoritatea cu privirea,considerandu-ma,probabil vreun "fenomen al naturii".Revenind la "tema" de azi,prima persoana careia i-am zambit a fost mama,care m-a asteptat cu prajiturele si lapte cald...de fapt,prima persoana a fost fratele meu,care m-a intampinat,cand am iesit din camera,in loc de un "buna dimineata" cu doua pusti de jucarie:)).Am scris vreo doua subiecte de discutie pe baza temei cu zambetele.Poate le trimit intr-o zi...daca te intereseaza...:)incerc sa "ma afirm" cu scrisul,fiind pasiunea mea,desi liceul la care sunt are profil economic(Virgil Madgearu):)in fine,domnule Chirila,as vrea sa va fac si pe dumneavostra sa zambiti,insa va arat un zambet virtual :):D O zi cat mai plina de zambete!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sindrom: stiu ca in viata asta se poate orice cu vointa...sunt de acord cu tine( chiar si moartea o poti controla iti spun eu), problema este ca joburile pe care le avem ne impun sa fim extrem de seriosi si focusati in cea mai mare parte a timpului... as vrea sincer sa pot zambi mai mult:)

    RăspundețiȘtergere
  17. O zi far’ de zambet e o zi pierduta. Asa ca azi am/ati castigat cu totii: Mara prima, julia, Sweet little nightmare, Haz3lEyes. Vulupe, Iullyan, Valentin, Gy, Delilah, Sindrom, Juice, simona, alchiri, MAria, Unknown Artist, AdeSs si toti cei ce vor mai comenta dupa noi dar mai ales cei ce zambesc citind si atat..Tudor, nu..el nu se pune. El castiga prea (a)des..:) De-ar ceti toti blogul aista..:) Hai, lumeeee, serviti, azi se dau gratuit zambete, maine glume, poimaine poate farse, shotii..:) (de scriam sotii se intelegea neveste:) Mie-mi face o mare placere sa-i mai scot din profilurile palide si serioase pe unii dintre colegii, amicii, prietenii mei, cu cate-o boacana de-a mea, cu glume, farse (si iata aici cum autoarea expliciteaza “drama si singuratatea” bufonului, un fel de filozof ascuns dupa zambetu-i copilaros si poate chiar...tamp:) Aflati (desi cred ca stiati:) ca oamenii veseli sunt mai usor de...iubit..:)

    RăspundețiȘtergere
  18. alchiri: Moarte nu poate fi controlata, vorbesc in cunostinta de cauza, dar sincer, in afara de meseria numita: MEDIC, unde nu prea ai timp de zambete, nu vad ce poate fi asa greu in a zambi.

    Poate ca trebuia spus ca zambetul nu inseamna o ranjire. Pentru mine e o expresie a fetei, o forma a cuvintelor care ies din gura fiecaruia. Am ajuns o lume de nebuni seriosi, care uita ca un zambet face cat 30 de zile de stres.

    RăspundețiȘtergere
  19. Multe zambete si multi pupici pentru Sindrom :):):), ai dreptate sincer...ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  20. :) si eu am scris de curand cum ne vindecam fiind alaturi de ceilalti.

    sa incepem cu un zambet e super..
    dar nu uitati ca sa daruiti trebuie sa aveti pentru voi insiva primul zambet cum incepeti ziua...astfel incat va fi foarte usor sa daruiti ce aveti deja..
    deci cu zambete..

    RăspundețiȘtergere
  21. Din pacate azi toate zambetele de azi au fost pt fetita mea,restul persoanelor nu le-am mai zambit...nu aveam de ce...cred ca e o problema:(

    RăspundețiȘtergere
  22. @tot_a_ta, ce a fost a trecut, poti incepe sa iti zambesti chiar acum:)

    RăspundețiȘtergere
  23. de obicei zambesc....si zambesc mult si mereu.eu cred ca zambetul e conectat la relatiile cu oameni.Sunt unii pt care zambesc mereu,fizic,dar si adanc in suflet...
    Azi nu am putut sa zambesc pt nimeni fizic,dar parca ma incearca unul acum ca ma citit articolul...

    RăspundețiȘtergere
  24. hei, mi`a placut titlul si am zis ca as putea sa iti povestesc ceva.. adica sa va pov ceva.
    eu acum sunt in canada, toronto (bai nu ma laud) sunt aici de 2 luni la matusa mea (am venit ptr vacanta de vara) si voi pleca pe 14 ... daca nu mi`ar fi un dor nebun de familie si prieteni .. sincer as ramane aici din toata inima... si apropo de titul "zambim si noi azi?" asta vroiam sa iti zic aici te simti prost daca nu zambesti.. mergeam pe strada si primul lucru care m`a atentionat varul meu mia zis " bai zambeste !" si am observat oamenii zambesc si te saluta din priviri chiar daca esti un strain si... as vrea sa fie asa si acasa.. :(

    RăspundețiȘtergere
  25. Am stat intr-un birou singura toata ziua, nu prea am avut cui sa zambesc ... e trist cand vezi cerul doar din spatele geamului... cand o sa ajung acasa o sa fie noapte si nu o sa-mi mai vada nimeni zambetul! Dar imi zambesc mie azi, am planuri mari cu mine!

    RăspundețiȘtergere
  26. Desi poate acum cand voi iesi afara voi mai zambi,dar pana acum am zambit ironic in fata televizorului,am zambit facand karaoke pe VST si cam atat .Si am ascultat astazi o piesa pe care spre rusinea mea nu o stiam Primavara la fel ma facut sa zambesc.Stiind cum sunt cam toate zilele mele,voi rade la o caterinca si tarziu cand ma voi intoarce acasa voi fi emotional la un film romance sau voi rade la o comedie buna. Tudor m-am uitat de 10 ori al filmul Legaturi bolnavicioase pentru partea aia " Fati bagajele ca te calc in picioare de dementa " sau "Bah tu nu esti sanatoasa la cap? " si :-?? a da "Soramea e campioana " Bafta cu posturile si poate arunci o privire si pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  27. te rog te rog te rog te rog te rog citeste mail-ul pe gmail...TE ROOOG

    RăspundețiȘtergere
  28. Da' citeste-ti, omule, ravasele de pe gmail, tu nu o auzi pe jovanna? :) Cred ca ce te mai amuza fanele..sarmanele..:)Esti numai un..zambet..si imediat elimini factorul de "broom" al semnalului de intrare in boxul tau..:)

    RăspundețiȘtergere
  29. am fost afara in dupa-amiaza asta si am mai reusit sa fur alte cateva zambete. mai ales si aici o parte din ele. :) :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  30. am uitat sa spun ca eram cu cainele, nu stiu care dintre noi a adunat cele mai multe zambete. eu sau cainele? o seara buna, Tudor. :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna asta si cam greu ....Chiar scrisesem despre o bunicuta careia ii era extrem de greu sa le zambeasca nepotilor ,insa mult mai usor sa se uite urat si sa strambe nasu' la fiecare gluma spusa de ei Tare m-am bucurat cand am realizat ca sunt multi care observa lipsa zambetelor .

    RăspundețiȘtergere
  32. 18 zambete. E mult, e putin, nu stiu. Si n-a fost un exercitiu impus. Mi s-a parut o zi obisnuita. Doar ca am numarat. Am invatat ca un zambet poate deschide multe usi.

    RăspundețiȘtergere
  33. Azi am reusit sa arunc 13 zambete,incluzand 1 zambet pentru tine:)

    RăspundețiȘtergere
  34. avand in vedere ca e ora 19:37 si primul zambet l-am avut de dimineata la ora 07:00 de cand m-am trezit, fa tu calculul la cat am ajuns?
    Eu cu asta ma hranesc! Minut de minut; pentru mine viata nu se numara in ani ci in stare de bine.
    So, afla ca zambetul de la 19:41 e pentru tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. am citit cam tarziu azi...
    de zambit azi nu am zambit ca nu prea am avut dse ce... dar primul zambet a fost in momentul in care am citit ce ai scris tu!!!
    pacat ca viata ne face sa uitam pana si sa zambim, mare pacat. sper sa mai am motive sa zambesc pe ziua de azi, dar oricum... multumesc.
    sa ne spui si tu de cate ori ai zambit azi!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. Să ştii că am făcut şi eu testul acesta în urmă cu câteva săptămâni...concluzia de atunci a fost că lumea e gânditoare, tristă, morocănoasă.
    Dar, optimistă cum sunt, azi am refăcut testul şi, spre surprinderea mea, am primit câteva zâmbete (stau să mă întreb...oare de la fusta mini?)

    RăspundețiȘtergere
  37. de ce sa zambesti o singura zi? cand poti zambi mereu... un zambet cald poate insenina ziua multor oameni.. :)

    RăspundețiȘtergere
  38. imi pare rau ca nu am citit de dimineata postul asta. dar oricum, azi la birou eram foarte ocupata si prinsa in lucrari, concentrata, ma gandeam si la problemele personale....simteam ca imi plesneste capul...dintr-o data mi-am adus aminte ca daca zambesc e mai usor...am tras un zambet asa gandindu-ma la cat de bine e sa zambesti....si minune....nu stiu cum a trecut ziua, am reusit sa imi termin treaba la timp, mi-am luat bilete la film....toate de la un zambet....e bine sa zambesti...e bine sa cauti motive sa zambesti...si cel mai frumos este atunci cand zambetul iti este rasplatit cu un ZAMBET

    RăspundețiȘtergere
  39. Azi am impartit 10 zambete pentru ca doar atatea persoane am intalnit fiind in vacanta...si am ramas placut surprinsa ca mi s-a raspuns la toate. ultimul zambet il las aici pentru ziua de azi :)

    RăspundețiȘtergere
  40. "Zambim si noi azi?"Ft tare!!Bun sloganul...pot sa-l folosesc fara drepturi de autor?:)(u know what I mean).'Fara numar':)avantajele meseriei:zambesc tot timpul si mai ales fac oamenii SA ISI ZAMBEASCA TOT TIMPUL, nu e doar un joc!(sau poate chiar e..) As putea sa fac o intreaga teorie a zambetului dar poate s-ar considera reclama si imi desfintezi contul:))).
    @tudor: and u?povesteste-ne...NU TRISA!

    RăspundețiȘtergere
  41. mai e valabil acel afterparty dupa cerb? [ceva mai unplugged]

    RăspundețiȘtergere
  42. Dragut. Acum am intrat, deci nu am stiut de chestia asta, dar tot le numar :) Deci ...am consultat vreo 30 de pacienti, le-am zambit la toti. Apoi seful, colegii, inca zece. Mi-am zambit si mie in oglinda retrovizoare :):)Cel mai tare zambet pe ziua de azi a fost in parc in Tineretului , un tip necunoscut care alerga pe pod mi-a facut cu mana si mi-a zambit..eu eram jos...i-am raspuns si m-am simtit ca in vaporas pe Tamisa :):):)

    RăspundețiȘtergere
  43. A inceput "Cerbu'":) Ce frumos au cantat "we are the world" cele mai bune voci ale noastre. Superbe voci, Monica Anghel, Paula Seling, Nico, Gabriel Cotabita, Marcel Pavel, Delia, Aura Urziceanu, George Nicolescu, Vlad Mirita (ce timbru are frumosu' aista:)..Mitza, oi mai fi omis pe careva..:)Cel..inalt care face backing la O-la-la..am uitat cum il cheama..A, da..Aurelian Temisan..:)

    RăspundețiȘtergere
  44. cred ca e primul zambet pe ziua de azi:)

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna seara Tudor,

    noi ca popor nu prea zambim ne vine greu dar totusi am observat ca si cei mai tristi daca primesc un zambet mai au o speranta.

    astazi am avut o zi grea dar am zambit de multe ori si ultima persoana careia i-am zambit mi-a spus ca tocmai a suferit o criza de diabet si a pierdut si autobuzul care il ducea spre Constanta iar acum se intreba cum se va descurca deoarece se simte rau e cald a plecat din spital si nu cunoaste orasul in care se afla.

    ai intrebat ti-am raspuns.

    O noapte placuta iti doresc!

    Claudia.

    RăspundețiȘtergere
  46. Da.. azi am fost un zambet unic cand am deschis televizorul si l-am vazut pe Geoana sugerandu-i lui Boc sa nu ia o atitudine extremista, in timp ce circa alaltaieri spusese ca daca PSD-ului i se cere sa iasa din coalitie o va face. Apoi am zambit cand l-am vazut pe Boc asumandu-si (!!!) reforma invatamantului, dupa ce cu noua grila de salarizare i-au ignorat din nou pe profesori. Este foarte tarziu sa isi asume orice. Dar nu este timpul pierdut sa ne faca sa radem.

    RăspundețiȘtergere
  47. Am zambit ieri. Am zambit astazi. Voi zambi si maine. Am zambit persoanelor cunoscute, necunoscute. Am zambit in autobuz, in tramvai, pe strada, in vis, in gand.
    Imi place sa zambesc atunci cand fac pe cineva sa zambeasca. Pana sa citesc articolul asta (astazi dimineata la ora 9:45) am zambit de 6 ori.
    Domnul Chirila, a 7-a oara nu am zambit citind articolul. Nu stiu cati dintre cei care au scris commenturi au zambit citind articolul dar fara sa iti dai seama, in fata unui monitor, singur fiind, zambesti mai greu.
    Numarand zambetele astazi, am ajuns la 103.

    RăspundețiȘtergere
  48. Sti..am observat ca un om te priveste mai calm,mai ..bun..cand ii zambesti. Ma gandeam la angajatii gen ..Mc Donald`s.. oamenii aia lucreaza mult,probabil chiar foarte mult..sunt totusi platiti,dar am observat o mica schimbare atunci cand le zambesti. Mai sunt alte locuri de genul asta..iar peste tot e mai frumos cand zambesti.
    Multi uita sa zambeasca,unii o fac din politete,chiar daca in gandul lor ii injura pe cei carora le zambesc. Si cred ca ar trebui sa zambesti doar atunci cand simti..nu sa fie de ..decor. Frumos concurs.
    90% din zambetele unui om sunt false,foarte false.

    RăspundețiȘtergere
  49. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  50. Acum am citit post-ul tau.Azi m-am intalnit cu fostele colege de liceu si am ras vreo 4 ore.
    Fericire si zambete nenumarate!

    RăspundețiȘtergere
  51. Acum am citit post-ul tau.Azi m-am intalnit cu fostele colege de liceu si am ras vreo 4 ore.
    Fericire si zambete nenumarate!

    RăspundețiȘtergere
  52. pentru cei care nu pot zambi din cauza situatiilor triste din jur, am sa le spun ca puterea de a zambi e in noi; zambetul spus vietii. situatiile sunt situatii si toti le avem dar nu e nevoie sa ne identificam cu ele.
    Va daruiesc o mie de zambete din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  53. citind comentariile lasate aici,iata si primul zambet de azi pe chipul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  54. Te-am vazut la Tvr1.Continua sa le spui oamenilor scrisoare catre Fat Frumos;).Continua sa canti despre mare si sa iubesti marea.Continua sa ne iubesti,daca tot spui ca e pe bune.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  55. Vreo 3 sau 4 sute azi :)) Ca am impartit pliante :P

    RăspundețiȘtergere
  56. asa sa tot zambesc... ca in cele doua ore petrecute la o dezbatere despre retele de socializare, in urma caruia am produs si niste banuti.. asa zambete si dezbateri sa tot fie!

    RăspundețiȘtergere
  57. si inca ceva... dupa seara de ieri, in care patru fani au luat parte la o repetitiile vamei, printre care si subsemnatul, sa tot zambesti si sa povestesti :)
    detalii si aici: http://blogulumace.blogspot.com/2009/09/multumesc-tudor-chirila-multumesc-vama.html

    RăspundețiȘtergere
  58. scuzati greselile din primul comentariu... :)

    RăspundețiȘtergere
  59. Na ca am mai gasit o chestie pentru care tre sa zambim. Chiar simplu. Pentru ca putem.
    Ganditi-va ca sunt destui care nu pot face gestul ala. Sa zambim si pentru ei.

    RăspundețiȘtergere
  60. Recunosc. Eu sunt o persoana norocoasa. Referitor la colegele/ii de la birou. Daca zambesti, ti se raspunde cu un zambet. Cel putin :)

    RăspundețiȘtergere
  61. Am citit doar acum, insa incerc sa fac o retrospectiva.Am zambit azi portarului de la birou, sefului, unei d-re de la o firma de asigurari(care nu a raspuns insa), casieritei de la o casa de schimb valutar, antrenoarei de tenis, receptionerei de la terenurile de tenis, unui prieten cu care m-am intalnit intamplator. Deci la 7 persoane. Aaaa...si aiurea pe strada:)

    Ce demers frumos! M-am intors de 3 saptamani dintr-o vacanta din Spania si ma intristez ca de data aceasta starea de neintelegere dureaza mai mult. Primul soc pe care il am cand ma intorc in Romania este ca aproape nimeni nu zambeste...in nici un fel. Incerc in ultimul timp sa le fac sa zambeasca inclusiv pe d-nele de la Finante si atitudinea functioneaza...cu mai mult sau mai putin efort, depinde de caz. Devin mai simpatice si mai amabile. In Romania exceptia e atitudinea deschisa si zambareata. In rest, e exact invers si asa cum imi explica o prietena care traiseste de cativa ani in Italia, atitudinea noastra cumva taciturna determina o rectie pe masura cel putin in primele momente. Am tot incercat sa inteleg cauza, am gasit mai multe explicatii, insa nici una justificativa.

    RăspundețiȘtergere
  62. Inca ceva Tudor .Tu de cate ori ai zambit astazi? Pentru ca de furat zambete numai vorbim ca un concert e destul pentru un an. :)

    RăspundețiȘtergere
  63. Si uite ca a trecut ziua si Tudor nu ne mai spune de cate ori a zambit el azi...
    Eu am zambit tuturor copiilor pe care i-am intalnit astazi, obicei pe care mi l-am impus de ceva vreme...lor lumea trebuie sa li se arate si altfel decat trista...

    RăspundețiȘtergere
  64. ce test greu ... am pierdut sirul
    asta e pentru tine (zambetul n+1);o)
    si stii ca zambetul este molipsitor?

    RăspundețiȘtergere
  65. Astazi nu m-am simtit prea bine, am stat in pat aproape toata ziua. Totusi am zambit. Am zambit celor doua persoane carora le-as da si viata mea, fratele meu mai mic si mama. Am zambit celei mai bune prietene, cea care a inteles ca ma simt rau si care a stat alaturi de mine. Ne-am uitat la niste filme si am ras impreuna.
    Am zambit prin telefon unei prietene cu care nu mai vorbisem de mult.
    Si i-am zambit vanzatoarei de la chioscul din apropiere. Si unui baiat dragut de pe strada.

    Si cam atat. Astazi m-am simtit rau, maine voi face mai multe cadouri, promit!

    RăspundețiȘtergere
  66. Am zambit imediat dupa miezul noptii. Sticlei de lapte, mi-a amintit de o scena dintr-un film dupa o carte a lui P.Bruckner. Cateva ore am stat in parc si am zambit fiecarui chip pe care l-am vazut. Unui catel alb. Am mai zambit cerului. Frunzei de care m-am impiedicat dimineata.. Picioarelor mele atat de curajoase. Am incheiat ziua zambind taliei, azuriu.

    RăspundețiȘtergere
  67. Eu am zambit azi toata ziua. Poate pentru ca ieri ne-ai zambit si tu noua la repetitii

    RăspundețiȘtergere
  68. Din pacate zambesc doar cand imi amintesc lucruri placute si persoane dragi din trecut. Nu stiu daca se iau in considerare si aceste zambete...

    RăspundețiȘtergere
  69. Pai eu nu am iesit din casa azi ptr ca din pacate sunt foarte racita si am dormit toata ziua dar am citit mai sus tot ce s-a scris si promit ca am zambit la fiecare in parte cred ca au fost 78,sper ca i-am numarat bine am temperatura cam mare si e posibil sa nu fi numarat bine:)dar va multumesc datorita voua am zambit si eu..:)

    RăspundețiȘtergere
  70. postarea a adunat foarte mult comentarii. pe langa asta, in ce licee mai merge incepand cu nou an scolar Tudor? este si Hasdeu cumva printre toate astea? anul trecut au fost Alex si Keo pentru un concert, la liceul nostru. O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  71. Haideţi să zâmbim şi azi,că ieri n-a fost destul... o zi frumoasă!
    http://iullyan.wordpress.com/2009/09/03/dimineata/

    RăspundețiȘtergere
  72. intr-o dimineata cand plecam grabita spre birou deschid poarta mare de la intrarea in casa si cu o fata adormita (ca sa nu spun de-a dreptul incruntata) ma grabesc sa traversez. Era sa daram un trecator care mi-a zambit si mi-a spus "sunteti frumoasa domnisoara, stiati?"
    ce sa mai adaug? ca inca zambesc la gandul acestei minciuni? dar a picat taaaare bine :-)

    RăspundețiȘtergere
  73. da, da! si eu zic: trebe zambit si azi! :o)

    RăspundețiȘtergere
  74. Daca job-ul ne cere sa zambim si atunci cand nu avem chef sau nu avem de ce, se pune?? Probabil detin recordul la zambete fortate, in schimb citind o carte ieri ma incerca plansul...

    RăspundețiȘtergere
  75. :)) pai...de obicei sunt cu zambetul pe buze,sa stii :) sunt o persoana vesela si zambareata asa ca jocul propus d tine a fost super simplu :D

    mereu sunt cu castile in urechi...si de obicei ascult melodii vesele..asa ca..zambesc :D :)

    RăspundețiȘtergere
  76. tii! asta-i din seria zambetul face pe om :) am pierdut si la concursul asta.
    ieri-alaltaieri nu am zambit nimanui. Mi-a fost teama ca cineva s-ar putea indragosti de zambetul meu..:) Sunt si asa destule ambuteiaje rutiere in bucuresti. Inflatia de zambete de acum cativa ani eu am provocat-o. acum ma confrunt cu alt fenomen: zambesc vanzatoarelor si functionarilor, dar ma incredinteaza ca nu tine cu frumosul. ok, o sa ma pun la mintea lor. Copiilor sub 5 ani si suferinzilor nu stiu sigur daca le zambesc. in fata lor esti complet dezarmat, panicat de atata sinceritate. Batranilor, incep si eu sa inteleg de ce...:), li se pare ca zambindu-le vreau sa-i jignesc. Barbatilor nu le mai zambesc, cum ziceam, din motive de securitate. femeilor ca sa evit comentariile..

    Tot mai multi indivizi se feresc de zambet ca de lucrurile alea ilegale, imorale, care ingrasa excesiv sau sunt complet nesanatoase... Desi sunt grav bolnavi dupa unul adevarat, ii citesc dupa ochi. Probabil din cauza tinerilor cu pliante :)
    Si pisica a ajuns indiferenta. Doar catelul mai pune botul.. pare miscat, inca mai crede ca ma bucur din inima de ceva din prezenta lui. Sau e doar un profitor care vrea sa matraseasca absolut toti papucii?! (de spaima lui, atarnati in cui, langa sepci si chei, ca la nebuni haha, nu-i asa ca te face sa zambesti amaratul asta?)

    E.. fermecator cate zambete s-au strans pe-aici intr-o singura zi.(Pana mai ieri fluturam si eu un motto: sa nu uitam sa fim fericiti! macar o data pe zi, dimineata si de preferat seara). Da, domnule, daca nu proliferam cu curaj zambetul, ne trezim peste noapte inghititi de vii de Ranjet si Hlizeala. Mi-am adus aminte. Zambesc oamenilor pe care ii regasesc. tot asa cum ii stiam sau poate chiar mai grozavi.
    La treaba serioasa! mult spor la zambit

    RăspundețiȘtergere
  77. GIOLLY baiatule, sa stii ca imi esti dator un sfert de noapte. pierduta pe blogul tau. pari ager la suflet si sturlubatic nevoie-mare. te rog insistent sa te valorifici din vreme, sa te iei in serios,sa bati la usi, sa nu te ratacesti, sa nu racesti,sa ai grija de tine, sa fii cu minte, cuminte.. esti atent, mai mama mai?!

    RăspundețiȘtergere
  78. I-am zambit Denisei care m-a trezit la 7 sa-mi spuna o poveste... mamei cand a intrebat-o pe micuta de ce e galagioasa... ionut care bea muuuulte cafele... tatei cand s-a intors de la pescuit... elenei si anei care n-au invatat toate cuvintele... bunicii si bunicului... lui matei, rihanei si biancai (cei mai frumosi bebelusi)... laurei pentru cat isi iubeste copiii... anei (sora mea) pe care am trezit-o cu holograf... lui marius care a luat restanta... iubitului meu pentru ca m-a strans in brate..............sper ca n-am uitat pe nimeni :D

    RăspundețiȘtergere
  79. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  80. Eu zambesc mereu si cand sunt trista si cand sunt vesela, e modul meu de a ma proteja si ma simt bine :D Trist este ca in jur nu prea vad lume zambind, iar cei ce ma vad pe mine, ma intreaba "ce s-a intamplat? de ce zambesti?" Fratilor, nu ne trebuie motive, intamplari, gesturi, fapte sa zambim. Zambetul reflecta interiorul si nu exteriorul... de aceea ma intreb, de ce tot mai putini oameni zambesc? ce s-a intamplat in sufletul lor de au incetat a zambi?

    RăspundețiȘtergere
  81. 4 zambete. :|

    trist... nu?

    Nu am iesit deloc din casa... si d'aia. :)

    RăspundețiȘtergere
  82. Daca intr-o dimineata imi voi aminti de invitatia lui Tudor Chirila la joc ,cu siguranta va fi intr-o zi de joi (''Timpul sa se-opreasca intr-o joi'') si se va termina tot in ziua asta ("Ne vedem joi, ne vedem joi"). Mi-ar placea sa avem mai multe zile de ''joi'' pe saptamana , nu m-as satura nicio clipa de ele :D

    RăspundețiȘtergere
  83. Mi se pare ciudat cum mai toata lumea in aceste comentarii spune ca zambeste iar pe strada nu vezi in jur decat fete triste.
    Eu personal incerc sa zambesc cat mai des. Mie in mod special. Am citit mai demult un articol despre beneficiile zambetului si de atunci incerc "sa zambesc chiar si cu ficatul".

    RăspundețiȘtergere
  84. gata, e o certitudine... m-am indragostit de pasiunea si tristetea cu care scri, m-am indragostit de sufletul si mintea ta... de tine!

    RăspundețiȘtergere
  85. in momentul de fata nu prea am motive sa zambesc. am bacu' anul asta, iar proful de engleza cu care ar trebui sa dau proba orala mi-a jurat ca nu ma trece. am avut numai 5 media pana acum, dar credeti-ma, nu sunt de 5 pentru ca imi dau seama de capacitatea mea, si sunt chiar priceputa in comparatie cu altii. sunt racita, n-am bani si ma trezesc zilnic la 6 ca sa plec la liceu. da' zambesc acum cand vad atatea smile-uri aici. bravo ma ! :)

    RăspundețiȘtergere
  86. Pai, eu le zambesc tuturor, dar de cele mai multe ori e un fel de "rictus de hiena", ca sa te citez.

    RăspundețiȘtergere