[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 12 ianuarie 2010

Sarah Chang la Bucuresti

Sarah Chang vine la Bucuresti in cadrul Cruciadei Culturii. 14 februarie 2010. Acum ea are 29 de ani. Filmuletul de mai jos o arata la 14 ani interpretand cadenza la Concertul de Vioara nr 1 al lui Paganini. Bilete si detalii aici

Celor care considera pretul biletelor ridicat nu le vom tine o prelegere despre valoarea intrinseca a artistului, (valoarea fiind, dupa parerea mea, un argument indestulator) ci ne vom limita la a spune ca interesul companiilor pentru acest eveniment este limitat si face imposibila subventionarea biletelor.




5 comentarii:

  1. spre rusinea mea nu stiam de ea, dar este senzationala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un violonist este un geniu atunci cand te poate face sa nu-l mai vezi desi il ai in fata ochilor. Dar muzica sa ti-a cucerit toate simturile. Frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cruciada lu' pește, te poți și răstignii pentru cultură, că tot nu rezolvi nimic. Prea puțini sunt cei care prezintă interes pentru cultură. Iar cei care n-au interes, nu-l vor căpăta sau nu se vor trezi atâta timp cât totul se orientează după gusturile lor, după ceea ce consumă, respectiv ceea ce CUMPĂRĂ(literatură de doi bani, lascivă, ușoară; filme făcute după aceeași literatură; muzică nemuzicală).
    Zilele trecute, un cunoscut mi-a spus că dumneata ești un aprig luptător pentru drepturile de autor și că te irită faptul că-ți sunt descărcate ilegal piesele. Eu încep să privesc cu alți ochi drepturile de autor, mai ales având în vedere faptul că generația ta mi-a lăsat un mare rahat, în Timișoara nemaiexistând nicio cinematecă unde să vadă omul o retrospectivă cu filme reprezentative din fiecare val și de la fiecare mare cineast. Pe Fellini l-am descărcat ilegal și l-am savurat tot ilegal, lucru ce mă determină să mă gândesc la cele spuse de tine și să constat că n-ai fost legitim.
    Iar când multstimatul Crin Antonescu te-a dat drept reper moral a greșit nu pentru că a încercat o manevră electorală, ci pentru că te-a judecat probabil superficial, neștiind ce pseudo-orice ești.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult Tudor pentru postul asta. Intr-o ora dupa ce l-am citit aveam deja cumparat online bilet pentru 14 februarie..si vin din Viena sa il vad, deci, daca vrei poti, macar la nivel de individ.
    Sa ne vedem acolo cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa ideea cruciadei. Poate fi dezvoltata,poate la anul in locatii mai mari, pentru mai multa lume, cu preturi accesibile si celor mai putin dotati la portofel, elevilor si studentilor, etc? Mi-ar place mult o cinemateca culturala, cu preturi rezonabile, bineinteles. Si cred ca toti in final suntem niste pseudo-orice.

    RăspundețiȘtergere