[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 31 ianuarie 2011

Eu despre creativitate.

Mi-a placut mult sa-i acord acest interviu lui Cristian Lupsa de la Decat o Revista. A fost initiativa celor de la Friends Advertising prin Fundatia Friends for Friends. Interviul face parte dintr-o serie mai lunga cu diversi oameni care au de-a face intr-un fel sau altul cu "problema creativitatii". Eu il consider unul din cele mai complete interviuri pe care le-am acordat in ultima vreme. Cristi este un interlocutor inteligent si cu un soi de blandete reconfortanta. Enjoy!

14 comentarii:

  1. Nu stiu de ce mi-au scapat linkurile... am impresia ca erau de aceeasi culoare cu textul.. sau poate era doar oboseala din sesiune.

    Oricum.. mai eram curios de ceva... vorbesti destul de des in interviu despre creativitatea in fotografie. Exista un motiv anume pentru asta? Iti place sa mai petreci timp si in spatele camerei?

    Sper sa ai timp sa raspunzi... chiar m-a impresionat ca ai raspuns atat de repede la primul meu comentariu...

    RăspundețiȘtergere
  2. fotografia te ajuta sa fii creativ. te obliga sa VEZI lumea intr-un fel. E misto sa incerci sa observi de unde vine lumina pe fata oamenilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. http://zalmoxa.11.forumer.com/viewtopic.php?t=3232


    SCRISOARE DE LA LICEENI...

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte tare interviul! M-ai făcut să vreau să citesc Faust!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie mi-a placut tot ce ai spus acolo. E chiar reconfortant sa urmaresti niste ganduri atat de logice, de sincere si de bun simt.
    Esti special, nu e usor dar e foarte misto. Bravo tie :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti creativ.
    Mai are Andreea brelocul acela de la Cartier?
    "Iubito noi mergem pe sarma"
    Mi-a placut mult.
    Da.
    M-am inspirat din cadoul asta.
    Ce cadouri i-ai mai luat? Vreo idee noua?
    Eu nu sunt creativ dar copiez mult.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. P.S. mie imi place sa fac dragoste, sa mananc mazare si sa ascult Vama Veche. Pentru ca viata e simpla si misto si o iubesc pe fata mea si nu vreau sa ma ingras.
    Da.

    RăspundețiȘtergere
  9. urmarind interviul tau am gasit raspunsul la o intrebare ce ma bantuie de mult timp. de ce doar anumiti oameni sunt talentati, de ce doar anumti oameni sunt creativi, de ce eu nu pot picta, de ce eu nu pot canta? si in timp ce vorbeai de creativitate si talent mi-am pus o (alta) intrebare. are sens creativitatea singura? daca nu o impartasesti sau, mai exact, daca rezultatul creativitatii nu este impartasit are el sens? si ma gandesc ca nu, desi tu ai putea raspunde mai bine la aceasta intrebare. eu insa cred ca nu. in momentul in care ai terminat de scris un cantec de exemplu si este ceea ce asteptai, atunci cand ai in fata rezultatul, esti fericit sau implinit sau ceva .. dar mai apoi? daca nu il dai oamenilor, daca nu exista cineva care sa asculte iti e de ajuns fericirea de a fi creat?
    banuiesc ca depinde si de arta in care esti creativ si de rezultat, dar tind sa cred ca creativitatea si, mai ales, rezulatul creativitatii nu are sau nu au un rost, un sens fara impartasire. si atunci am inteles de ce nu suntem toti artisti, creativi. pentru ca toti am fi ocupati cu tot ceea ce poate insemna procesul crearii si nu ar mai fi nimeni pentru a impartasi. nimeni nu ar mai avea timp pentru a vedea, asculta, simti creatiile altora.
    si ma bucur sa realizez mica mea contributie la ceea ce inseamna sensul creatiei.
    si ma intreb daca sunt eu un bun ascultator? un bun cititor? un bun spectator? si atunci incepe munca mea pentru a reusi sa fiu un public bun.
    s.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dupa ce am ascultat interviul am ramas cu o dorinta arzatoare: ai putea sa faci o lista cu toate cartile pe care le-ai citi daca ai avea acel an despre care vorbesti, an in care sa nu fii ocupat decat cu cititul.
    Nu ai postat niciodata o lista cu cartile tale de suflet. Cred ca multi ar aprecia un astfel de gest si ai si face pe multi curiosi sa deschida o carte..
    Iti multumesc anticipat daca vreodata iti faci timp sa iei in considerare propuerea mea..

    RăspundețiȘtergere
  11. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere